تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814232944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي مقابله با بحران ايدز، پيام كوتاه در آفريقاي جنوبي به خدمت گرفته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: براي مقابله با بحران ايدز، پيام كوتاه در آفريقاي جنوبي به خدمت گرفته مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

همزمان با روز جهاني ايدز روزانه يك ميليون پيام كوتاه رايگان به مدت 12 ماه در آفريقاي جنوبي با هدف افزايش آگاهي در مورد HIV و تشويق آزمايش براي اين بيماري ارسال مي‌شود.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته سازمان‌دهندگان پروژه‌ Masiluleke، اين پروژه پس از يك دوره آزمايشي كه شاهد 200 درصد افزايش تماس‌ها با سرويس مشاوره تلفني ايدز بوده در سراسر اين كشور عرضه مي‌شود.

بر اساس برآوردهاي سازمان ملل، در حال حاضر شش ميليون فرد آلوده به ويروس HIV در آفريقاي جنوبي زندگي مي‌كنند و از هر 10 نفر تنها يكي مورد درمان مورد نياز قرار مي‌گيرد.

با توجه به فراوان بودن تلفن همراه در آفريقاي جنوبي اين پروژه براي تشويق مردم به انجام آزمايش و درمان اجرا مي‌شود؛ در آفريقاي جنوبي بيش از 80 درصد جمعيت صاحب يك تلفن همراه هستند؛ اين پروژه با استفاده از سرويس «لطفا با من تماس بگيريد» هر ماه ميليون‌ها پيام بهداشتي به تلفن‌هاي همراه ارسال مي‌كند.

اين شكل رايگان پيام كوتاه كه در آفريقا متداول است به كاربران امكان مي‌دهد بدون متحمل شدن هزينه‌اي با ارسال پيام كوتاه از دوستانشان بخواهند با آن‌ها تماس بگيرند؛ هر پيام سرويس «لطفا با من تماس بگيريد» حاوي اين عبارت، شماره تلفن تماس گيرنده و فضاي محدود به 120 كاراكتر است. فضاي اضافي معمولا با تبليغات پر مي‌شود كه كمك مي‌كند هزينه‌ اداره سرويس جبران شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن