تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816165730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسیدپاشی به صورت شوهر به خاطر ازدواج دوم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: زن جوانی که به خاطر ازدواج دوم شوهرش، او را در خواب با اسید سوزانده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین دستگیر شد.

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت.های پلیسی 110 شهرستان خمین از توابع استان مرکزی تماس گرفت و اطلاع داد همسایه او نیمه.شب در محل سکونتش با اسید مورد حمله قرار گرفته است. با اعزام ماموران به محل حادثه معلوم شد، مرد خانواده از ناحیه صورت به شدت آسیب دیده و بی.هوش درون یکی از اتاق.های خانه.اش افتاده است.

در پی این حادثه، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. با تحقیق از همسایه.ها معلوم شد، آنها هنگام حادثه با شنیدن صدای کمک.خواهی زن همسایه از خانه.هایشان بیرون آمده.اند و متوجه ماجرا شده.اند. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات پی بردند، زن صاحبخانه به آنها گفته است، یک مرد غریبه به زور وارد خانه آنها شده و این حادثه رخ داده است. با اطلاعات به دست آمده از همسایه.ها، زن صاحبخانه برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

این زن به پلیس گفت: چندی پیش شوهرم با زنی ازدواج کرد. او چند روز پیش از خانه هوویم به ملاقاتم آمد. شوهرم در یکی از اتاق.ها خوابیده بود که اوایل صبح با شنیدن صدای فریاد و کمک.خواهی او به سمت اتاق آمدم و در همین موقع مرد غریبه.ای را دیدم که سراسیمه در حال خارج شدن از اتاق است. با دیدن او فریاد زدم. مرد غریبه با چاقو مرا تهدید کرد و خواست آرام باشم در غیر این صورت مرا خواهد کشت.

من نیز از ترس سکوت کرده و از تعقیب مرد مهاجم منصرف شدم. پس از مدتی با اطمینان از این که متهم از خانه.مان بیرون رفته است، از همسایه.ها کمک خواستم. مرد غریبه شباهت بسیاری به خواستگار دختر هوویم داشت و گمان می.برم او به قصد انتقام از شوهرم این حادثه را رقم زده است. در پی اطلاعات به دست آمده از او، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا این که جوان خواستگار به پلیس آگاهی احضار شد.

انکار مرد جوان به اسیدپاشی

این مرد به پلیس گفت: من خواستگار دختر هووی شاکی بودم، اما خانواده.اش با این وصلت مخالف بودند. از آنها کینه به دل نداشتم و نمی.دانم چه کسی به پدر خوانده دختری که از او خواستگاری کرده بودم آسیب رسانده است. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این.که ماموران متوجه شدند، گفته.های مرد جوان صحت دارد و او روز حادثه در خانه.اش بوده است. در پی این موضوع، بار دیگر از همسر مرد مصدوم تحقیق شد و او دوباره ادعا کرد خواستگار دختر هوویش عامل اسیدپاشی است.

تهدید مرد مصدوم از سوی همسر اولش

در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران، اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می.داد، همسر اول مرد مصدوم از زمانی که او با زن دیگری ازدواج کرده با وی دعوا و مشاجره داشته و چند بار او را تهدید کرده است. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران از طریق مسوولان بیمارستان اطلاع یافتند مرد مصدوم به هوش آمده است.

با حضور ماموران در بیمارستان و تحقیق از وی معلوم شد همسر اولش با اسید چهره.اش را سوزانده است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه.ای شد و پس از هماهنگی قضایی، همسر این مرد به اتهام اسیدپاشی و سوء.قصد به جان شوهرش دستگیر شد.

اعتراف زن اول به اسیدپاشی

این زن در بازجویی به پلیس گفت: شوهرم بدون اطلاع من با زنی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. اختلاف.هایمان از همان موقع آغاز شد و درصدد انتقام از شوهرم بودم. وقتی شوهرم از خانه هوویم به دیدن من آمد، تصمیم گرفتم نقشه.ام را عملی کنم و پس از تهیه اسید، وقتی او خوابید، بالای سرش رفتم و به صورتش اسید پاشیدم. به خاطر سوزش صورت و چشمانش از خواب بیدار شد و با فریاد کمک می.خواست.


منبع: جام جم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن