تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل: نمايشگاه علوم قرآني در دهه ولايت در اردبيل برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل: نمايشگاه علوم قرآني در دهه ولايت در اردبيل برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: شهرستان‌ها

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل، از برگزاري نمايشگاه سراسري علوم قرآني در دهه ولايت در اردبيل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، عظيم ابراهيم‌پور در جلسه مطبوعاتي به مناسبت اعياد قربان و غدير كه در محل اداره كل ارشاد و اردبيل برگزار شد، گفت: اين نمايشگاه در ماه رمضان به صورت يك ماه در تهران برگزار شد كه به صورت چرخشي در استان‌ها برگزار مي‌شود كه در دهه ولايت در اردبيل برگزار خواهد شد.

وي تصريح كرد:‌ در اين نمايشگاه غرفه‌هايي از قبيل خانواده در قرآن، حجاب در قرآن، ايثار و دفاع مقدس در قرآن، غرفه پرسش و پاسخ جوانان، غرفه فروش و نمايش محصولات فرهنگي، كتب، نرم افزار قراني، كارگاه‌هاي مختلف آموزشي براي كودكان از قبيل خوشنويسي محافل انس با قرآن و جلسه كارشناسي در نمايشگاه داير خواهد بود.

ابراهيم پور همچنين از برگزاري جشن بزرگ ولايت همزمان با آغاز نمايشگاه دهه ولايت در محل مصلي اردبيل خبر داد و افزود: در كليه‌ي شهرستان‌هاي استان از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و با همكاري سازمان تبليغات اسلامي برنامه‌هاي متنوع به همين مناسبت برگزار خواهد شد.

سپس مديركل اوقاف و امور خيريه‌ي استان اردبيل در اين نشست گفت: شان و جايگاه ولايت به مثابه‌ي جايگاه ولايت پيامبر است. يعني 23 سال رسالت پيامبر در يك كفه‌ترازو و ابلاغ ولايت اميرالمومنين در طور رسمي در كفه ديگر‌ترازو قرار مي‌گيرد و اگر پيامبر اين ولايت و رسالت را كه بر گردن داشت ابلاغ نمي‌كرد همانند اين بود كه 23 سال رسالت را انجام نداده است.

حسيني تاكيد كرد: برنامه‌هايي كه در دهه‌ي ولايت انجام مي‌گيرد بايد در شان اميرالمومنين و عيد غدير خم باشد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن