تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816467104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

10 تبلتی که شکست خورند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




Hp Touch pad




زمانی که کمپانی HP تاچ پد را معرفی کرد؛ امیدواری بسیاری به آینده اش داشت. اچ.پی فکر می کرد کاربران با وب.او.اس سازگار خواهند بود و مشتریان بازخورد خوبی به طراحی این تبلت نشان خواهند داد. اما کم تر از 2 ماه، معلوم شد که این شرکت اشتباه فکر می کرده. بنابر این اچ.پی، تاچ پد را کشت و البته به خاطر این کار زود هنگام مورد انتقادات بسیار قرار گرفت. بعضی معتقد بودند که اچ.پی باید بیشتر صبر می کرد و بعضی دیگر پیشنهاد عرضه یک ورژن دیگر از این تبلت را می دادند. اما این شرکت کار خودش را کرد و کلیه برنامه های مربوط به تاچ پد و وب.او.اس را متوقف نمود.

حالا وقتی به بازار تبلت ها نگاه می کنیم، می بینیم خیلی از مدل های دیگر هم چندان مورد توجه قرار نگرفته اند. جالب این که بسیاری از آن ها با سر و صدای زیادی وارد بازار شدند. ولی پس از مدتی هیجانات فروکش کرده و فروش این تبلت ها هم رو به نزول می رفته است. با وضع فعلی شاید بعضی کمپانی های دیگر هم راه تاچ پد را دنبال کنند و تبلت های خود را از رده خارج کنند و تصمیم بگیرند با عرضه مدل های بهتر به بازار، خود را در تکاپو نگه دارند. از سوی دیگر برای خریداران هم مفید است که تبلت های نه چندان موفق را بشناسند تا چشم انداز مناسبی نسبت به آینده آن ها پیدا کرده و بهتر برای خرید تصمیم بگیرند. اکنون اگر می خواهید با 10 تبلت ناموفق بازار آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.


- Acer Iconia






سخت است در این تبلت امکانات نوآورانه ای را پیدا کنیم که در دیگر تبلت های اندرویدی موجود نباشد. دوربین دو مگاپیکسلی، صفحه نمایش 10.1 اینچی، پردازنده دو هسته ای تگرا 2 همگی از امکانات خوب این تبلت اند. که البته در همه تبلت های دیگر هم یافت می شوند. با این که آیکونیا از اندروید 3 استفاده می کند؛ اما رقابت بازار و البته باگ های این نسخه، سطح انتظار را بالا برده و اندروید 3.1 جذابیت بیشتری برای خریداران دارد. وقتی هم که فروش پایین را با این واقعیت که مردم آشنایی زیادی با مشخصات این تبلت ندارند، ترکیب کنیم؛ می بینیم این تبلت 400 دلاری فاصله زیادی با خداحافظی از بازار ندارد.


- دل استریک 7:






زمانی که دل پایش را در بازار تبلت ها گذاشت؛ تصمیم گرفت شانس خود را با تبلت 5 اینچی استریک امتحان کند. اما پس از عدم موفقیت این دستگاه، دل یک نسخه 7 اینچی را از این تبلت عرضه کرد و آن را استریک 7 نامید. اما استریک جدید هم نتوانست نزد خریداران طرفدار پیدا کند. کاربران تجاری هم دل خوشی از اندروید 2.2 روی این تبلت نداشتند. (به خاطر اینترفیس موبایلی و باگ های امنیتی) همه این ها باعث شد استریک 7 هم کم کم رو به افول بگذارد.


- بلک بری PlayBook:






شرکت RIM، بلک بری پلی بوک را گزینه ای برای کاربران تجاری در نظر گرفته بود. این دستگاه با مانیتور 7 اینچی و سیستم عامل انحصاری جدید RIM وارد بازار شد. در روز های اول فروش خوبی را تجربه کرد و خیلی از قابلیت های مورد نیاز کاربران تجاری را تامین می نمود. با این وجود حتی پلی بوک هم نتوانست به خوبی در بین کاربران تجاری طرفدار پیدا کند. شاید به خاطر این که این تبلت در برخی موارد مصرف کنندگان عادی را هدف گرفته بود و در برخی موارد مصرف کنندگان تجاری را. این دوگانگی پلی بوک را موفق نکرد. شاید زمان آن فرارسیده باشد که بلک بری دوباره سر میز طراحی اش برود و کار جدیدی را آغاز کند.


- Cisco Cius:






این تبلت هنوز هم تولید می شود اما به نظر گزینه ایده عالی برای بازار هدفش نمی آید. سیسکو به امنیت معروف بوده اما این تبلت 7 اینچی با سیستم عامل اندروید، فعلا نمی تواند امنیت را به خوبی برقرار کند. در عین حال تیوس آنقدر داغ نبوده که حتی کوچکترین خبر خوشی درباره اش بشنویم. دیرنیست آن زمانی که سیسکو از این تبلت صرف نظر کرده و ایده جدیدی را پرورش دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن