تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805340168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استيلي پس از پايان تمرين امروز پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: حميد استيلي مي.گويد کاشاني در جلسه ديروز باشگاه پرسپوليس از او و کادر فني.اش حمايت کاملي انجام داده است. سرمربي پرسپوليس اميدوار است که پرسپوليس در داربي برگشت باخت به استقلال را جبران کند.




سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان تمرين امروز تيمش که نخستين تمرين پس از شکست مقابل استقلال بود، خبرنگاران را به رختکن پرسپوليس دعوت کرد و در کنار ديگر اعضاي کادر فني پرسپوليس پاسخگوي سوالات رسانه.ها شد.
او در پاسخ به اين سوال که اين سومين شکست متوالي پرسپوليس در داربي بوده و خيلي از هواداران پرسپوليس از اين موضوع ناراحتند گفت: مسئوليت اين يک باخت با من است اما مسئوليت دو بازي قبلي با من نيست. ان.شاءالله در بازي برگشت جبران مي.کنيم. البته ما قبل از بازي استقلال شرايط خوبي داشتيم و در ديدار با ذوب آهن بسيار خوب بازي کرده بوديم. اما به هيچ عنوان انتظار نداشتيم که ديدارمان با استقلال اين گونه شود. شايد استقلال 10 موقعيت گل به وجود آورد اما ما هم 7 ـ 8 موقعيت گل داشتيم. به هر حال ما در داربي باخته.ايم و بايد از آن درس بگيريم. من همان ابتدا به خاطر اين باخت از مردم و پيشکسوتان عذرخواهي کردم.
سرمربي پرسپوليس ادامه داد: توانايي ما خيلي بيشتر از اين بود. ما در حال بررسي علت.هاي باخت به استقلال هستيم. شايد بازيکنان.مان يک مقدار به لحاظ جسمي يا روحي خسته بودند. تمرين.هاي ما علمي است و اين طور نيست بازيکنان خسته شده باشند. مثلا سه روز قبل از بازي استقلال ما از فشار تمرين.ها کاستيم و همه تمرين.هايمان قبل از بازي خيلي شاداب بود.
استيلي در پاسخ به اين سوال که بعضي.ها گفته بودند چند بازيکن پرسپوليس در اين بازي کم.کاري کرده.اند گفت: اصلا هيچ بازيکني کم.کاري نکرده است. همه بازيکنان هرچه در توان داشتند گذاشتند و همه آن.ها بعداز بازي ناراحت بودند. حتي من به ليدرها که ناراحت بودند گفتم که غلامرضا رضايي در بازي با ذوب آهن اصلا جزو 18 بازيکن نبود اما روز بازي ما ريسک کرديم و او را در 18 نفر گذاشتيم. فکر نمي.کرديم او به بازي برسد اما رضايي وقتي گرم کرد به من گفت که حاضر است براي تيم بازي کند. همه بازيکنان تلاش خودشان را کردند.
استيلي درباره پنالتي از دست رفته پرسپوليس گفت: پنالتي زن اول ما کريمي بود و بعد نوري و بعد هم مازيار زارع. مازيار زارع سال گذشته در بازي با ملوان آخرين پنالتي.اش را به بيرون زده بود اما محمد نوري آخرين پنالتي.اش را گل کرده بود. شايد اگر کريمي هم اين پنالتي را مي.زد، گل نمي.شد. حتي بهترين بازيکنان دنيا هم پنالتي خود را خراب مي.کنند. ضمن اينکه شرايط داربي هم فرق مي.کند. وقتي که پنالتي براي ما گرفته شد، مازيار و نوري با هم صحبت کردند و توافق کردند که نوري ضربه را بزند.
خيلي. از کارشناسان اعتقاد دارند کريمي نبايد در بازي با استقلال در پست مهاجم نوک بازي مي.کرد. استيلي در اين باره گفت: اول فصل هم خيلي.ها به ما مي.گفتند کريمي بايد جلو بازي کند و حالا مي.گويند که بايد عقب.تر بيايد! کريمي در بازي با ذوب آهن بهترين بازيکن زمين بود و در بازي با استقلال هم به عنوان مهاجم کار خودش را درست انجام داد اما بقيه بازيکنان به وظايف خود عمل نکردند.
استيلي در پاسخ به اين سوال که چرا با وجود اينکه پرسپوليس مي.دانست فرهاد مجيدي بازيکن خطرناکي است اما باز هم از سوي اين بازيکن ضربه خورد، گفت: مجيدي فقط در طول بازي همان يک ضربه را به راحتي زد که آن هم روي اشتباه فردي بازيکنان ما بود. وقتي يک تيم در دقيقه 14 بازي گل مي.خورد، به لحاظ روحي ـ رواني با افت محسوسي مواجه مي.شود.
محسن عاشوري مربي پرسپوليس نيز گفت: هيچ مربي.اي نمي.تواند تضمين دهد که حتما بازي بعد را مي.برد. متاسفانه بعضي از مربيان ما ياد گرفته.اند که عوام.فريبي کنند و قول مي.دهند که در بازي بعد پيروز باشند. کار ما مربيان بهبود شرايط تيم است.
خبرنگاري از استيلي پرسيد بعد از بازي با استقلال افراد مختلفي در باشگاه استقلال مصاحبه مي.کنند و درباره اين بازي حرف مي.زنند چرا از پرسپوليس هيچ کسي صحبت نمي.کند؟ سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: مسلم است که تيمي که مي.برد همه افراد باشگاهش صحبت مي.کنند. باشگاه همه امکانات را براي ما فراهم کرده و من هم سعي مي.کنم به همه شما پاسخگو باشم. هم به تماشاگران هم به ليدرها و هم به رسانه.ها. متاسفانه هيچ تيمي مثل ما در دنيا اين طور مشکل ندارد که در حالي که داريد خوب بازي مي.کنيد ناگهان تماشاگران از دقيقه 30 بازي عليه ما شعار مي.دهند. مسلما اين، کار را براي تيم ما سخت مي.کند و درست کردن اين شرايط نيز کار يک روز و دو روز نيست و بايد روي روان بازيکنان کار کرد.
استيلي با بيان اينکه قبول دارد خط مياني استقلال در داربي از خط مياني پرسپوليس بهتر بود گفت: ما پس از اينکه گل اول را خورديم بايد اين ريسک را مي.کرديم که يک هافبک دفاعي را تعويض کنيم و به جاي او مهاجم بياوريم کما اينکه هاشميان هم در ورود خود به ميدان براي ما خوب بازي کرد. تشخيص ما اين بود که در آن زمان حسين بادامکي از زمين خارج شود چرا که هم او و هم اکثر بازيکنان.مان پاس.هاي اشتباه زيادي داده بودند.
محسن عاشوري در ادامه گفت: استقلال هميشه با دو سيستم 1-4-1-4 يا 3-3-4 بازي مي.کرد اما آن.ها در اين بازي به ناگهان سيستم.شان را تغيير دادند و به همين خاطر هافبک.هاي ما در نيمه اول سردرگم بودند. اما در نيمه دوم با صحبت.هايي که با آن.ها کرديم، وضعيت کمي بهتر شد. با اين حال تغيير سيستم استقلال کار را براي ما سخت کرده بود.
استيلي هم در اين باره گفت: شايد استقلال خوب ما را آناليز کرده بود. اين همه تغييرات در يک بازي از سوي تيم حريف براي يک مربي خيلي سخت است. اين را مي.توانيد از ساير مربيان هم بپرسيد که وقتي تيمي در يک بازي پس از 7 هفته اينقدر در ترکيبش تغيير مي.دهد، بازي کردن در مقابل اين تيم چقدر سخت مي.شود.
خبرنگاري از استيلي پرسيد قبول داريد که خط هافبک استقلال مهره.هاي قدرتمندتري از خط هافبک پرسپوليس دارد گفت:. نه من قبول ندارم. حسين بادامکي، مازيار زارع و محمد نوري جزو بهترين بازيکنان ما هستند که ملي.پوش هم هستند اما مسئله اصلي ما اين بود که دوندگي و جنگندگي هافبک.هاي استقلال خيلي بيشتر از ما بود.
سرمربي پرسپوليس در ادامه با انتقاد از افرادي که پس از بازي ذوب آهن مقابل پرسپوليس از سرخ.پوشان تعريف کرده اما پس از باخت به استقلال به ناگهان به پرسپوليس و استيلي حمله مي.کنند گفت: داربي.بازهاي پرسپوليس در اين بازي بيشتر از استقلال بود. ما همه شرايط را خيلي خوب براي داربي فراهم کرده بوديم اما من که ديگر نمي.توانم داخل زمين بروم و پنالتي بزنم. در هفته گذشته ما توانستيم پيشکسوتان را به تمرين بياوريم. من بعد از 7 ـ 8 سال علي پروين را به تمرين پرسپوليس آوردم. احترام به پيشکسوت و بزرگتر است که مي.ماند اما همه دنبال نتيجه.اند. شرايط الان مانند اين مي.ماند که همه يک تبر به دست.شان گرفته.اند و دنبال اين هستند که يک درخت را ببرند. خود من سرد و گرم چشيده اين فوتبال هستم. هم در تيم ملي بودم هم در پرسپوليس. آرسن ونگر 8 گل از منچستر مي.خورد اما گوارديولا از اسپانيا مي.آيد از ونگر حمايت مي.کند. اما ما در اينجا دنبال چيزهاي ديگري هستيم. ما نبايد اخلاق را گم کنيم و دنبال اين باشيم که يک نفر را زمين بزنيم که يک نفر ديگر جاي او بيايد. من از همه کساني که انتقاد مي.کنند مي.خواهم هر روز سر تمرين ما بيايند تا ببينند ما چه برنامه.هايي از نظر بدني، تاکتيکي، ذهني و روان.شناسي براي بازيکنان.مان داريم.
در ادامه محسن عاشوري در دفاع از حميد استيلي گفت: افکار من و حميد خيلي شبيه به هم است. با وجود اينکه ما پيش از اين با هم کار نکرده بوديم، اما خيلي شبيه به هم فکر مي.کنيم. به نظر من استيلي نمادي از نسل جديد مربي.گري در دنياست که الان نمونه.ي آن در کلاس.هاي مربي.گري جهان تدريس مي.شود. در سيستم او ديکتاتوري هيچ معنايي ندارد و حميد همه کارهايش را با مشورت و کمک گرفتن از بقيه انجام مي.دهد.
حميد استيلي در ادامه درباره مشکلات خط دفاعي پرسپوليس گفت: ما از ابتداي فصل روي ساختار دفاعي تيم خيلي کار کرديم. متاسفانه ما در اکثر بازي.ها اول گل خورده.ايم و اين عقب افتادن شرايط تيم ما را سخت مي.کند دليل آن هم عدم تمرکز و انجام ندادن وظايف است. هر وقت که توانستيم گل اول را بزنيم، پيروز ميدان بوده.ايم. ما سه جاي خالي در تيم.مان داريم که تلاش مي.کنيم در نيم فصل بازيکنان جديدي به خدمت بگيريم.
سرمربي پرسپوليس درباره اين شايعه که گفته مي.شود سومديک قرار است سرمربي پرسپوليس شود گفت: اصلا چنين چيزي نيست. در جلسه ديروز کاشاني از کادر فني کاملا حمايت کرد.
وي همچنين درباره اين صحبت که گفته مي.شود استيلي داربي را براي بازيکنان پرسپوليس بزرگ کرده بود، گفت:. اصلا چنين چيزي نبوده است. شما مي.توانيد از بازيکنان بپرسيد که من بارها چه گفته.ام. به آن.ها گفتنم که راحت بازي کنيد. باخت براي من است و مسئوليت آن بر گردنم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن