تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813220622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون رييس جمهور بر لزوم توسعه گردشگري ميان ايران و ژاپن تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون رييس جمهور بر لزوم توسعه گردشگري ميان ايران و ژاپن تاكيد كرد
فرهنگي. ژاپن. ايران. مشايي
توكيو- معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران روز جمعه بر لزوم توسعه گردشگري ميان ايران و ژاپن و نيز اهميت اين صنعت در توسعه روابط دو كشور تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا ، اسفنديار رحيم مشايي در ديدار با آكيرا كانايي رييس انجمن شركتهاي گردشگري ژاپن (جاتا) همچنين توسعه نرم افزاري و سخت افزاري در صنعت گردشگري و افزايش سفرهاي گردشگران ايراني و ژاپني را ميان دو كشور، بسيار با اهميت توصيف كرد.

رحيم مشايي با ارايه گزارشي از جايگاه صنعت گردشگري در جمهوري اسلامي ايران ، افزود: از جمله برنامه‌هاي دولت نهم در راستاي توسعه صنعت گردشگري در اين كشور ، ايجاد زيرساختها ، توسعه مراكز اقامتي ، تسهيلات صدور رواديد و رواديد الكترونيكي ، تشكيل دفاتر اطلاع رساني و برنامه ريزي جامع براي تبليغات و جذب گردشگران ، است.

وي خاطرنشان كرد: در سال گذشته ميزان ورود گردشگران خارجي به جمهوري اسلامي ايران به سطح دو ميليون و ‪ ۲۰۰‬هزار نفر افزايش يافته و انتظار مي رود اين ميزان در طي سالهاي آينده همچنان افزايش يابد.

وي گفت: جمهوري اسلامي ايران از نظر ظرفيتهاي تاريخي، گردشگري، طبيعي و زيارتي از جمله كشورهاي ممتاز در سراسر جهان بشمار مي‌رود.

وي با اشاره به فعال شدن حضور ايران در نمايشگاههاي بين‌المللي گردشگري، گفت: ايران در سال جاري ميلادي براي سومين سال متوالي در نمايشگاه بين المللي گردشگري جاتا ‪ ۲۰۰۸‬كه از جمله نمايشگاههاي مطرح جهان در عرصه گردشگري است حضوري چشمگير يافت و در نظر دارد تا اين حضور خود را همچنان گسترش دهد.

معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران در ادامه با بيان اين كه اين كشور براي ژاپن در عرصه گردشگري اهميت ويژه‌اي قايل است ، گفت: ما علاقه مند هستيم كه به طور راهبردي به ژاپن در اين عرصه نگاه كنيم و به ارتباطات دوجانبه را در اين زمينه گسترش دهيم رحيم مشايي، افزود: اين موضوع براي تبيين واقعيتهاي موجود در ايران و اشنايي گردشگران ژاپني با فرهنگ و تمدن غني ايراني بسيار موثر خواهد بود.

آكيرا كانايي رييس انجمن شركتهاي گردشگري ژاپن (جاتا) نيز در اين ديدار با اشاره به وجود تمدن تاريخي و كهن و ميراث فرهنگي و آثار تاريخي غني در ايران ، اين كشور را مقصدي بسيار جذاب براي گردشگران ژاپني توصيف كرد.

كانايي بر لزوم گسترش ارتباطات دوجانبه در بخش گردشگري تاكيد كرد و گفت : اطلاع رساني درست و واقعي از امكانات و ظرفيتهاي ايران براي جذب گردشگران ژاپني از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وي افزود: مردم ژاپن به كشور متمدن و داراي تاريخ كهن ايراني علاقه مند هستند و با توجه به تبليغات و اطلاعات نادرست رسانه‌هاي غربي ، اطراع رساني بيشتر و موثر در مورد واقعيتهاي ايران و امنيت موجود در اين كشور بسيار موثر و با اهميت است.

رييس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري جمهوري اسلامي ايران در راستاي تعامل بيشتر شركتهاي گردشگري ژاپني و ايراني ، از كانايي براي سفر به ايران دعوت كرد كه مورد استقبال وي قرار گرفت.
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن