تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813264690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه دائمي بوستان شهدا در بافق گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايشگاه دائمي بوستان شهدا در بافق گشايش يافت
يزد - خبرگزاري مهر: نمايشگاه دائمي بوستان شهدا در ساختمان حوزه مقاومت محمد رسول الله بافق گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر در يزد، در اين نمايشگاه تصاوير 330 شهيد شهرستان بافق به نمايش گذاشته شده است. در مراسم افتتاح اين نمايشگاه، گروهي از بسيجيان اين پايگاه اقلام فرهنگي در ميان مردم توزيع كردند.

همزمان با هفته بسيج برنامه هاي ديگري نيز در اين شهرستان برگزار شد. از جمله اين برنامه ها برگزاري شب شعر اسوه هاي پايداري در كانون جوانان بسيج بافق است كه در اين مراسم چند نفر از بانوان بسيجي اين شهر، سروده هاي خود را با موضوعات بسيج و پايداري قرائت كردند.

همچنين دو هزار نفر از بسيجيان شهرستان بافق با حضور در صحن مقدس آستان امامزاده ظهير الدين عبدالله بن موسي بن جعفر، ضمن بيعت مجدد با امام راحل و رهبر معظم انقلاب، آمادگي خود را براي دفاع از نظام انقلاب اسلامي اعلام كردند.

حجت الاسلام ملاحسيني، امام جمعه بهاباد نيز در جمع بسيجيان ادارات، اصناف و پايگاههاي بسيج اين شهر با تجليل از رشادتها و ايثار بسيجيان در دوران دفاع مقدس گفت: بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس بهترين حماسه را رقم زدند و توانستند دشمن تا دندان مسلح را از خاك كشور بيرون كنند.

همچنين طي مراسمي از 10 بسيجي گردانهاي عاشورا و الزهرا(ع) صدوق تجليل شد.

حجت الاسلام طالبيان، امام جمعه اشكذر نيز در پايگاه بسيج حضرت بقيه الله (عج) صدوق، سبقت گيري در كارهاي خير و نيك را از خصوصيات بارز بسيجيان دانست.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن