تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سبيل مردونه در جشنواره فيلم المپيا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "سبيل مردونه" در جشنواره فيلم المپيا
فيلم سينمايي "سبيل مردونه" ساخته جواد اردكاني در بخش مسابقه جشنواره بين‌المللي فيلم المپيا به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي اعلام كرد يازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان المپيا از نهم تا 16 آذرماه امسال در شهر پيرگوس يونان برگزار مي‌شود.

"سبيل مردونه" پيشتر در بخش‌هاي رقابتي جشنواره‌هاي اشلينگل آلمان و سينه‌كيد هلند به نمايش درآمده و جايزه بهترين فيلم جشنواره آلماني را برده است. محسن علي‌اكبري تهيه‌كننده اين فيلم نيز به عنوان ميهمان در يازدهمين جشنواره فيلم المپيا حضور پيدا مي‌كند.

"سبيل مردونه" سومين فيلم اردكاني پس از "چوري" و "قناري" و داستان مردي مسن به نام خان عمو است كه قصد دارد به همراه معصومه، دختر برادر شش ساله‌اش با وجود مخالفت بزرگترهاي خانواده دوچرخه‌اي بخرد تا به آرزوي ديرينه‌اش برسد.

فاطمه شاكر، بهرام ارازلي، شعبانعلي كمالي، ابوالفضل سياح و فرزانه مروتي بازيگران، نازنين مفخم تدوينگر و ناصر شكرايي آهنگساز اين فيلم هستند كه در بخش مسابقه بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر نمايش داده شد.

ايران در سال‌هاي اخير با "قفل‌ساز"، "مادربزرگ پرنده"، "يه بوم زمان"، "مرثيه برف"، "بيد و باد"، "باد گيسوانت را شانه خواهد زد"، "شروه نواي دل"، "تو آزادي"، "پرنده‌باز كوچك" و "بچه‌هاي نفت" (برنده جايزه طلايي) در اين جشنواره حضور داشته است.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن