تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805760559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همراه با نقش اول های زن سریال های ماه رمضان/ قسمت اول


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



سريال.هاي ماه رمضاني ديگر بعد از چند سال تبديل به بخشي ثابت و جدا نشدني از ماه رمضان شده.اند. اکثر شهروندان هر کجا که باشند، با عجله خود را براي افطار به خانه مي.رسانند؛ نه براي اين.که حتما روزه.شان را در خانه باز کنند، بلکه براي اين.که به پخش سريال.هاي ويژه اين ماه برسند. در طول اين سال.ها مجموعه.هاي زيادي ساخته و پخش شده. بعضي.ها به سرعت فراموش شده.اند و بعضي ديگر هرگز از يادها نخواهند رفت. بخش فراموش.نشدني از سريال.هايي مانند «او يک فرشته بود»، «ميوه ممنوعه»، «روز حسرت» و... شخصيت.هاي زن ماندگار آنها هستند؛ شخصيت.هايي مانند فرشته با بازي بهاره افشاري در «او يک فرشته بود» (که شش سال قبل پای شیطان را به تلویزیون باز کرد). يا چرا از «دينا»ي «صاحبدلان» با بازي باران کوثري نگوييم. باران کوثری با این سریال که اولین سریالش هم بود، به یک.باره مخاطبانی فراگیرتر از مدیوم سینما پیدا کرد. نمي.توان از عاشقانه حسن فتحي (ميوه ممنوعه) صحبت کرد و «هستي» با بازي خوب هانيه توسلي را ناديده گرفت. مرجانه گلچين، دختر مظلوم سریال «آیینه» در دهه شصت با «بزنگاه» برگشت. او که در سریال رمضانی سال قبل (زیرزمین) هم بازی کوتاهی داشت، ناگهان در این سریال وجوه طنزش را نشان داد و همه را شگفت.زده کرد. پارسال تقابل وحشتناک امین تارخ و آتنه فقیه.نصیری بر سر ازدواج فرزندان.شان (که از قضا دخترعمو و پسرعمو هم بودند) تکان.دهنده بود. او نشان داد که دیگرلیلی (آن دختر بازیگوش در سریال «خانه سبز») نیست و محمدمهدی عسگرپور هم توانست این پتانسیل را آزاد کند. بسيار نقش.هاي به.ياد..ماندني ديگر هم در اين سال.ها داشتيم که با شروع هر رمضان به ياد مردم مي.آيند. به سراغ ستارگاني که قرار است اين ماه رمضان وارد زندگي ما بشوند، رفتيم.




خاطره اسدی








برای اولین.بار در تلویزیون

خاطره اسدی این روزها دارد اولین حضور تلویزیونی.اش را تجربه می.کند از بخت.یاری او است که این اولین تجربه.اش در جعبه جادویی در کنار بازیگران بزرگی مانند مسعود رایگان و فریبا کوثری برای سریال ویژه ماه مبارک رمضان است تجربه ثابت کرده سریال.های مناسبتی ماه رمضان پربیننده.ترین از دیگر سریال.های تلویزیون هستند:

این روزها در حال تجربه اولین کار تلویزیونی.تان هستید، کمی از این تجربه جدید بگویید؟ به.نظرم کار در تلویزیون چندان فرقی با سینما ندارد. تنها فرقی که دارد مخاطبش بسیار بیشتر از سینما است. چون حتی پرفروش.ترین فیلم.ها در سینما، چند درصد بیشتر از مردم جامعه مخاطب آن نیستند. این مساله مخاطب درباره سریال.های ماه.رمضان تشدید هم می.شود.
چه شد اصلا کار تلویزیونی قبول کردید؟ هیچ.وقت بدم نمی.آمد از اینکه برای تلویزیون بازی کنم و همیشه منتظر بودم نقشی، با کارگردان و تیمی فوق.العاده به من پیشنهاد بشود، ولی تا امسال که با آقای بهرامیان همکاری کردم تا به حال پیش نیامده بود. وقتی رفتم با آقای بهرامیان صحبت کنم مطمئن بودم این نقش برای من است هی تو دلم می.گفتم آره این نقش مال من است چون عقیده دارم هر پیامی تو به کائنات بفرستی و همان جواب را می.گیری و خدا را شکر درست شد.







در سه سال 15 سال بزرگ شدم

خاطره اسدی در روزهای عکاسی، کمک زیادی کرد و پای ماجرا بود. با وجودی که به دلیل بازی در سریال و کم.خوابی لاغر شده بود و پای راستش هم به شدت درد می.کرد. با این حال خاطره مثل بقیه دخترها بی.ادا و بی.تکلف در عکاسی و مصاحبه کمک زیادی به ما کرد. او همان.طوری هست که می.شناختیمش.

یکی از مشکلات شما بازیگرها گاهی ممکن است این باشد که از کا ر خودتان راضی نیستید، چیزی که حتی ممکن است شما را افسرده کند. با این جور مسائل چه طور کنار می.آیی؟ خب، این.ها تا پارسال بود. سال گذشته یکسری اتفاق.هایی برای من افتاد و بعد از آن نشستم برای خودم برنامه.ریزی کردم و به این نتیجه رسیدم به جای آرمان.گرایی باید واقع.گرا باشم و بهتر است در زمان حال و شرایط فعلی. بهترین انتخاب را بکنم. بر همین اساس سال گذشته کار طنز آخرین سرقت را بازی کردم که البته فکر می.کنم کار خیلی خوبی بود و شک و ناراحتی برای قبولش نداشتم. اما به هر حال سعی کردم که واقع.بین باشم و خیلی هم سخت نگیرم.

فکر می.کنید این واقع.گرایید پذیرفتن زندگی در زمان حال اثر بالا رفتن سن هم هست؟ خیلی. من به جرأت می.توانم بگویم از سه سال پیش تا الان از نظر روحی و فکری انگار 15سال بزرگتر شدم. سن که بالا می.رود نگاه آدم به زندگی و حتی سبک زندگی تغییر می.کند. راه.ها و روش.های دیگری را برای رسیدن به اهداف.مان پیدا می.کنیم.

رسیدن به اهداف امروز به جز دقت در انتخاب.هایت دیگر چه مراقبت.هایی از خودت می.کردی؟ وقتی به زندگی هدفمند نگاه کنی و برای آینده برنامه داشته باشی قطعا کارهایی برای رسیدن به اهدافت انجام می.دهی. من هم می.خواهم بازیگری موفق باشم پس مطالعه می.کنم،. فیلم می.بینم، ورزش می.کنم و از پوستم مراقبت می.کنم و به سلامتی و تغذیه.ام توجه دارم ... یعنی همه این.ها در زندگی من هست. باورتان می.شود حتی الان که به شدت درگیر کار «اگر فردا بیاید»هستم ورزش هم می.کنم هر وقت بخوابم صبح نیم.ساعت زودتر بیدار می.شوم و ورزش می.کنم. چون به نظرم ورزش جدای اینکه برای سلامت و کارم واجب است باعث نشاط و سرحالی.ام می.شود.


متولد ماه مهر

شاید شما هم مثل ما نمی.دانستید متولدین مهرماه، چقدر در انتخاب.هایشان صفر و صدی هستند. اما خاطره اسدی که یک مهرماهی واقعی است از این خصوصیت متولدین ماه مهر پرده برداشت:

وقتی برای این کار رفتی می.دانستی این سریال ویژه ماه مبارک رمضان است. چه احساسی داشتی از اینکه در یک کار خاص معنوی حضور داشتی؟ اینکه به هر حال کار فضای معنوی داشت و می.دانستم با باورها و اعتقادات مخاطب ارتباط برقرار خواهد کرد خیلی تحت تأثیر قرارداد. بعد هم بیشترین سریال.هایی که در طول سال دیده می.شوند سریال.های مناسبتی هستند به خصوص سریال.های ماه مبارک رمضان.
بین آخرین کارت تا این سریال نزدیک هشت ماه فاصله افتاده چرا اینقدر با فاصله کار می.کنی؟ بله، من از آبان گذشته تا این سریال «اگر فردا بیاید» کار نکردم و در همین زمان چند کار تلویزیونی و سینمایی را رد کردم.
دقیقا سوالم همین است چرا اینقدر کم کار هستی؟ هیچ وقت به اینکه خیلی دیده شوم و رقابت کنم و ... فکر نکردم و برایم مهم نبوده. شهرت اولویت آخرم است. مشکلی که من در شروع کارم داشتم این بود که خیلی آرمان.گرا بودم، حالا نمی.دانم علتش چه می.تواند باشد شاید تأثیر ماه تولدم است.
متولد چه ماهی هستید؟ مهر. مهری.ها حد وسط هیچ چیز را نمی.خواهند یا صد یا صفر. یعنی ترجیح می.دهم اگر یک چیزی قرار است در بهترین حالتش نباشد کلا نباشد. خب، دوکار اولم، دیشب باباتو دیدم آیدا و تقاطع، باعث شد این وسواس و سخت.گیری.ام بیشتر شود. چون دو تا نقش خیلی خوب بود برای هر دو در شروع کارم کاندید سیمرغ شدم. طبیعی است فکر کردم که خب کارهای بعدی.ام باید از آنها خیلی بهتر باشد و من هی باید بالاتر بروم، به جای اینکه در جا بزنم یا حتی پایین.تر بیایم. اعتقاد دیگر هم دارم که همیشه هم گفتم، هنرمند در هر شاخه هنری، در اثرش باید قسمتی از روح خودش را بگذارد و همان روحی که به کار می.دهد باعث تفاوت در کیفیت و تأثیرگذاری اثر می.شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 568]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن