تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815660345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به برخي برنامه‌هاي هفته بسيج در استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به برخي برنامه‌هاي هفته بسيج در استان گلستان
داخلي. اجتماعي. هفته بسيج.

در گراميداشت هفته بسيج حدود ‪ ۳۰۰‬برنامه مختلف فرهنگي، ورزشي و علمي در استان گلستان برنامه ريزي شده كه اين برنامه‌ها در تمامي شهرهاي استان و همزمان با سراسر كشور در حال برگزاري است.

به گزارش ايرنا هفته اول آذرماه بعنوان هفته بسيج نامگذاري شده است، پنجم آذرماه سالروز فرمان تاريخي امام خميني (ره) براي تشكيل بسيج مستضعفين مي‌باشد.

در اين خصوص فرمانده سپاه نينوا استان گلستان با تاكيد بر مشاركت آحاد جامعه در اجراي برنامه‌هاي بسيج گفت: بسيج متعلق به مردم است و همه اقشار بايد در برنامه‌هاي اين هفته مشاركت داشته باشند.

سردار ناصر رزاقيان افزود: بسيج يك تفكر است كه راه امام خميني (ره) را دنبال مي‌كند و به طور كامل در كنار ولايت و رهبري است.

به گفته وي، بسيج در همه عرصه‌هاي علمي ، سازندگي ، نظامي و فرهنگي حضوري فعال داشته و خواهد داشت و هرجا كه مقام ولايت نظر داشته باشند بسيج در آن عرصه‌ها وارد خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به ستاد ارتش ‪ ۲۰‬ميليوني افزود: سهم پيش بيني شده براي استان در اين خصوص ‪ ۵۰۰‬هزار نفر است كه تاكنون ‪ ۹۵‬درصد از اين ميزان محقق شده است.

رزاقيان اظهار اميدواري كرد كه تا پايان امسال سهم كامل پيش بيني شده استان براي تشكيل ارتش ‪ ۲۰‬ميليوني محقق شود.

گفتني است در گراميداشت اين هفته تاكنون برنامه‌هاي مختلفي شامل برگزاري يادواره شهدا، پياده‌روي دانشجويان بسيجي، برگزاري برنامه‌هاي ورزشي و تجليل از بسيجيان در گلستان برگزار شده است.

در اين خصوص امروز همزمان با هفته بسيج مراسم تجليل از مجريان وشركت كنندگان طرح هجرت ‪ ۳‬با حضور مسوولان استاني و بسيجيان در گرگان برگزار شد.

سرهنگ بيرجندي از مسوولان بسيج سازندگي استان در اين مراسم گفت: استفاده بهينه از اوقات فراغت، تقويت روحيه مشاركت و مسئوليت پذيري جوانان به منظور بروز خلاقيت از اهداف بسيج سازندگي است.

وي اضافه كرد: تقويت روحيه اعتماد به نفس در بين جوانان براي كمك به دولت خدمتگزار و اجراي برنامه‌هاي دولت و استفاده از پتانسيل وانرژي عظيم جوانان در امر سازندگي و عمراني به منظور نيل به توسعه پايدار و گسترش فرهنگ كار وزمينه ايجاد اشتغال از ديگر اهداف اين نهاد مي‌باشد.

بيرجندي در ادامه با ارايه گزارشي از فعاليت بسيج سازندگي گلستان در زمينه‌هاي مختلف گفت: در عرصه منابع طبيعي و كشاورزي ‪ ۵۵‬هزار و‪ ۳۵۰‬نفر روز برادر و ‪۲‬هزار و‪۴۰۰‬نفرروز خواهر، در عرصه مداخلات آموزشي ‪۱۵‬هزار و‪ ۱۷۱‬روز برادر و‪۳۲‬هزار و ‪ ۶۳۶‬روزخواهر و درتيم‌هاي بهداشتي، درماني ‪۸۳۶‬نفر روز برادر و‪۶۳۶‬نفر روز خواهر فعاليت داشتند.

وي با اشاره به برگزاري اردوهاي جهادي دانشجويي نيز اظهارداشت: ‪ ۴۰‬گروه دانشجويي در قالب اردوهاي هجرت ‪ ۳‬به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند كه ‪ ۱۷‬هزار نفرروز در اين خصوص در عرصه‌هاي مخلتف به مردم خدمت كرده‌اند.

همچنين همزمان با هفته بسيج نشست شوراي حوزه و پايگاههاي مقاومت بسيج برگزار شد.

سرهنگ پاسدار "رضا ملكوتي" مسئول نظارت و صلاحيت نمايندگي ولي فقيه در سپاه نينوا استان گلستان در اين نشست ضمن عرض تبريك هفته بسيج گفت: بسيج بازوي توانمند و هميشه آماده در همه عرصه‌هاي نظام و انقلاب است.

از سوي ديگر به اين مناسبت دومين كارگاه آموزشي توسعه عفاف و حجاب با حضور فرماندهان و اعضاء شوراي پايگاههاي بسيج سپاه بندرتركمن در كانون بسيج جوانان اين شهرستان برگزار شد.

به مناسبت گراميداشت هفته بسيج مسابقه طناب كشي و واليبال نيز با حضور اعضاي پايگاههاي مقاومت و حوزه بسيج فاطمه الزهرا(س) در اداره تربيت بدني بندرتركمن و مسابقه قرآني در رشته‌هاي قرائت و ترتيل توسط بسيجيان در دبيرستان خديجه كبري سيمين شهر اين شهرستان برگزار شد.

تجليل از مداحان، مربيان و قاريان بسيجي در حسينيه ثارالله ناحيه تركمن نيز از ديگر مراسم برگزار شده، است.

همچنين تعدادي از پزشكان بسيجي پايگاههاي مقاومت شهرستان بندرتركمن اقدام به مداواي رايگان بيماران اين شهر به مناسبت هفته بسيج كردند.

در گراميداشت هفته بسيج، نشست سياسي پايگاه مقاومت بسيح سميه ناحيه تركمن نيز با حضور خواهران بسيجي در سيمين شهر برگزار شد.

دراين نشست كه جمعي از خواهران بسيجي حضور داشتند، پارسا فرمانده حوزه بسيج فاطمه الزهرا (س) ناحيه تركمن طي سخناني گفت: بسيج يادآور رشادتها وحماسه‌هاي بزرگ مردان وزناني است كه نام خود را در گمنامي جستجو مي‌كردند.

همچنين به منظور گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، مراسم شامگاه ياد ياران با حضور بسيجيان پايگاههاي مقاومت شهرستان بندرتركمن برگزارشد.

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار گلستان نيز از برگزاري مسابقات فوتسال كاركنان استانداري به مناسبت بزرگداشت هفته بسيج خبر داد.

به گفته علي اكبر سوخته سرايي اين مسابقات با حضور چهارتيم برگزار شد كه تيم پشتيباني توانست قهرماني اين دوره از رقابتها را كسب كند.

وي تصريح كرد: به تمامي شركت‌كنندگان در اين دوره از رقابتها برحسب كسب رتبه جوايزي اهدا شد.

سوخته سرايي با تشكر از مجموعه دست اندركاران اين دوره از مسابقات هدف برگزاري آن را بزرگداشت ياد و خاطره بسيجيان هميشه پايدارايران اسلامي و ايجاد همدلي و افزايش روحيه و نشاط در بين همكاران بيان كرد.ك ‪۴‬ ‪۵۷۹/۶۰۱/۵۰۶‬
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن