تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
اوهام رئيس سابق ستاد ارتش اسرائيل !
مقامات اسرائيل همچنان در خيالات خود برنامه هسته اي ايران را به يك فرد يا افرادي خاص متكي مي دانند و با خوش خيالي محض بر اين باورند كه در صورت مهار اين افراد تهران از برنامه اتمي خود دست خواهد كشيد. به گزارش روزنامه اسرائيلي هاآرتص ژنرال موشه يالون رئيس سابق ستاد ارتش اسرائيل در گفت و گو با يك روزنامه استراليايي ادعا كرد : « ترور احمدي نژاد رئيس جمهور ايران يكي از گزينه هاي توقف برنامه اتمي اين كشور است ! » روزنامه « مورنينگ هرالد » در گزارشي به نقل از يالون نوشت : « غرب بايد كليه گزينه هاي لازم براي توقف برنامه اتمي تهران از جمله ترور محمود احمدي نژاد را بررسي كند. » اين ژنرال اسرائيلي البته تنها به توقف برنامه هسته اي ايران اكتفا نكرده و اظهار داشت : « ما بايد فورا با انقلاب ايران مقابله كنيم . هيچ راهي براي ايجاد ثبات در منطقه بدون شكست دادن رژيم ايران وجود ندارد. برنامه هسته اي ايران بايد متوقف شود. » وي در عين حال به گزينه نظامي عليه ايران اشاره و ادعا كرد : « مصر عربستان اردن و دولت هاي حاشيه خليج فارس از هرگونه حمله نظامي عليه تهران استقبال مي كنند. » يالون همچنين از تصميم آمريكا براي حمله به عراق در سال 82 ابراز تعجب كرد و گفت : وي از اينكه آمريكا به جاي ايران به عراق لشكركشي كرده شگفت زده شده و البته متاسفانه جامعه آمريكا در آن زمان تمايل سياسي براي حمله به ايران نداشته است . اين ژنرال اسرائيلي كه در فاصله سال هاي 81 تا 84 رئيس ستاد ارتش اسرائيل بود خاطرنشان كرد : « قابل تصور نيست كه آمريكا بخواهد يك ايران مجهز به سلاح هسته اي را در حيطه قدرت خود در خاورميانه سهيم كند. »
گوينده مشهور الجزيره محجبه شد
چندي است كه « خديجه بن غانا » مشهورترين گوينده خبر شبكه الجزيره با حجاب و پوشش اسلامي در برابر دوربين ظاهر مي شود. وي گفته كه از اين پس بينندگان او را با اين هيئت خواهند ديد. اين گوينده صاحب نام الجزايري تبار كه در بخش هاي خبري و تحليلي فعاليت دارد در اين باره گفت : چندين سال با نفس خود در ستيز بودم و سرانجام به چنين تصميمي رسيدم .
تلاش كوشنر براي تحريك اوباما عليه ايران
وزير امور خارجه فرانسه به زعم خود به رئيس جمهور جديد آمريكا درباره برنامه وي براي تعامل بيشتر با ايران هشدار داد. به گزارش رويترز « برنار كوشنر » در گفتگويي با بيان اين مطلب كه كشورش از برنامه هاي اوباما استقبال مي كند از وي خواست تا در تعامل با ايرانيها مراقب باشد. وي ادعا كرد : « ما تا حد زيادي با آنها مذاكره كرده ايم . افرادي به فرانسه آمدند ما افرادي را به ايران فرستاديم و با آنها ديدار كرديم و متاسفانه اين گفتگو نتيجه اي نداد. بنابراين بايد مراقب بود » . وزير امور خارجه فرانسه همچنين نسبت به برنامه اوباما براي اعزام نيروي بيشتر به افغانستان هشدار داد و گفت : راه حل افغانستان سياسي است نه نظامي .
اعتراض به اظهارات نماينده سلفي مجلس كويت
نماينده شيعه مجلس كويت به اظهارات يك نماينده سلفي مجلس مبني بر ترويج افكار و عقايد انحرافي و فاسد در برخي حسينيه هاي اين كشور اعتراض كرد. « صالح عاشور » با انتقاد از « محمد هايف المطيري » خاطرنشان كرده است كه اعتقادات شيعه الهام گرفته از منابع ناب و سيره رسول الله (ص ) و ائمه معصومين (ع ) است . وي با بي اساس خواندن اظهارات محمد هايف ضمن برحذر داشتن وي از خصومت و عداوت نسبت به شيعيان به حديث نبوي « من كفر مسلما فهو كافر » (كسي كه مسلماني را كافر بداند خودش كافر است .) اشاره كرد. وي همچنين گفت : محمد هايف و برخي ديگراز نمايندگان بارها در صدد توقف ساخت مسجد شيعيان در منطقه القيروان برآمده اند كه همگان از اين اقدام آگاهند و اعتراض هايف به ساخت مسجد به بهانه هاي واهي از روح اسلامي و وحدت ملي به دور است .
ادعاي تازه مقامات آمريكايي در آخرين روزهاي رياست جمهوري بوش
مجله نيوزويك به نقل از يك مقام آمريكايي مدعي شد دولت بوش توانسته مانع از ورود يك محموله قطعات موشكي كه از آسياي دور بارگيري شده بود به ايران شود. اين مقام آمريكايي در ادامه مدعي شده است : « احتمالا اين محموله حاوي ژيروسكوپ هايي بوده است كه در ساخت سيستم هاي هدايت شونده كاربرد دارد » . به نوشته نيوزويك اين اتفاق در حالي رخ داده كه دولت هند به يك هواپيماي دولتي كره شمالي مجوز عبور از حريم هوايي اين كشور به مقصد تهران را داده است . ايندين اكسپرس نيز همزمان با اين جنگ رواني نوشت : بلافاصله بعد از صدور اين مجوز دفتر نخست وزيري هند به درخواست واشنگتن از مقامات هندي مي خواهد تا مجوز اعطا شده به هواپيماي كره اي بلافاصله لغو شود. اين اولين باري نيست كه مقامات امريكايي بدون ارائه اسناد و مدارك ادعاهاي واهي عليه جمهوري اسلامي ايران مطرح مي كنند و صرفا با توسل به حدس و گمان سعي در ايجاد جنگ رواني عليه ايران دارند.
جوسازي ديلي تلگراف عليه ايران
در ادامه جوسازي رسانه هاي غربي عليه ايران روزنامه انگليسي « ديلي تلگراف » تلاش كرد در گزارشي ايران را شريك القاعده براي اجراي حملات تروريستي در يمن از جمله حمله شهريورماه به سفارت آمريكا در اين كشور جلوه دهد. اين روزنامه به استناد نامه اي كه به امضاي ايمن الظواهري مرد شماره دو القاعده رسيده است نوشت : « در اين نامه القاعده از نقش ايران در حمايت از حملات تروريستي به ويژه حمله ماه سپتامبر به سفارت آمريكا در صنعا قدرداني كرده است ! » ديلي تلگراف به نقل از مقامات امنيتي غرب كه به اين نامه دسترسي پيدا كرده اند ادعا كرد : « اين نامه اندكي پس از حمله القاعده به سفارت آمريكا در يمن نوشته شده و در آن الظواهري از سپاه پاسداران به خاطر ارائه كمك در جهت تشكيل پايگاه هاي القاعده در يمن سپاسگذاري كرده است ! » اين روزنامه انگليسي افزود : « رهبر القاعده در اين نامه اعلام مي كند كه بدون حمايت پولي و زيربنايي ايران امكان اجراي حملات تروريستي وجود نداشته است ! » به علاوه ادعا مي شود القاعده از ايران به خاطر كمك هايش در جهت استقرار پايگاه هاي جديد اين گروه تروريستي در يمن پس از آنكه القاعده مجبور شد از پايگاه هاي خود در عراق و عربستان عقب نشيني كند قدرداني كرده است . ادعاي وجود اين نامه از سوي ديلي تلگراف و منتسب كردن آن به گروه القاعده در حالي صورت مي گيرد كه ايمن الظواهري پيشتر در در نوارهاي ويدئويي و صوتي خود عمدتا منتقد ايران بوده و حتي اين كشور را به همكاري با آمريكا در عراق و مخالفت با القاعده متهم ساخته است . اين روزنامه همچنين به اين نكته پيش پا افتاده اشاره اي نكرد كه هيچ تروريستي سند مكتوب آن هم به اين شكل از خود به جا نمي گذارد كه بعدش هم به دست روزنامه نگاران انگليسي بيفتد!
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن