تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه‌ الغدير يزد: مشكلات اقتصادي كشور با تفكر بسيجي قابل حل است يك عضو شوراي حوزه بسيج يزد: عملكرد بسيج در حوزه فرهنگ را مي‌توان پررنگ‌تر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده سپاه‌ الغدير يزد: مشكلات اقتصادي كشور با تفكر بسيجي قابل حل است يك عضو شوراي حوزه بسيج يزد: عملكرد بسيج در حوزه فرهنگ را مي‌توان پررنگ‌تر كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - يزد
سرويس: شهرستان‌ها

فرمانده سپاه الغدير استان يزد گفت: مشكلات اقتصادي جامعه با تفكر بسيجي قابل حل خواهد بود و در مجموع اگر تفكر بسيجي رشد پيدا كند، توانايي انجام كارهاي علمي بزرگ را خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)-منطقه يزد، سردار الله‌دادي در مراسم تجليل از انديش‌ورزان و نخبگان بسيجي استان با بيان اينكه در ابتدا كه امام دستور تشكيل بسيج بيست ميليوني را صادر كردند، تمامي افراد در اين گمان بودن كه اين ارتش بيست ميليوني تنها نظامي است، خاطرنشان كرد: ولي هم اكنون بسيجي در سنگرهاي بالاتر در حال انجام وظيفه بالاتر مي‌باشد.

وي ادامه داد:‌ در طول مديريت 30 سال انقلاب اسلامي بهترين مديريت در دوران دفاع مقدس بود كه به دنبال آن اوج تبلور بسيج را مشاهده كرديم و خيلي كارهاي بزرگ توسط بسيجيان در آن زمان انجام شد و بسياري از كارهاي انجام شده نيز هنوز ناگفته مانده است.

سرتيپ الله دادي تصريح كرد: با تفكر بسيجي گام بزرگي برداشته شده ولي هنوز توانايي رشد دارد.

در ادامه اين مراسم رحيمي، دبير همايش در سخناني خاطرنشان كرد:‌ معاونت پژوهشي در دو محور درون سازمان و برون سازماني مشغول به فعاليت مي‌باشد و براي ارتباط برقرار كردن بين رده‌هاي مختلف بسيج نياز به همت تمامي مسوولين است.

مراسم تجليل از نخبگان و انديش‌وزران بسيجي استان با حضور فرمانده سپاه الغدير استان و جمعي از مديران استان در فرهنگسراي غدير برگزار شد.

يك عضو شوراي حوزه بسيج يزد در خصوص عملكرد فرهنگي بسيج گفت: فعاليت‌هاي بسيج در حوزه فرهنگ از عملكرد مناسبي برخوردار است اما هنوز هم مي‌توان آن را پر رنگ تركرد.

هاشم شفيعي در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و ادب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)-منطقه يزد؛ اظهار كرد: براي تاثير بيشتر در حوزه فرهنگ بايد به مقوله‌هايي چون انيميشن، تئاتر و نويسندگي پرداخت كه جاي آن در فعاليتهاي بسيج خالي است.

شفيعي از برنامه‌هاي فرهنگي بسيج استان يزد به برگزاري اردوهاي فرهنگي، علمي، كلاسهاي تابستاني نشاط و تعالي اشاره كرد و ادامه داد:‌ بسيج استان يزد در هفته بسيج برنامه‌هاي متعدد فرهنگي را در نظر دارد كه از اين برنامه‌ها مي‌توان به محفل انس با قرآن، مسابقه كتابخواني، برگزاري شب خاطره بسيج، نمايشگاه عكس، برنامه هم انديشي و طرح صالحين اشاره كرد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن