تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816750707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكيل بسيج دانشجويي به خودسازي و پايداري نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: تشكيل بسيج دانشجويي به خودسازي و پايداري نياز دارد
تهران ـ خبرگزاري ايسكانيوز:فرجامي مسئول حوزه بسيج دانشجويي شهداي مظفرگفت :امروز دانشگاه بيش از هميشه به بسيج دانشجويان در صراط مستقيم انقلاب و خودسازي ،هوشمدي و پايداري نياز دارد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" فرجامي در همايش افتتاحيه باشگاه علم و فن آوري بسيج دانشجويي شهداي مظفر كه ديروز در دانشگاه تهران شرق برگزار شد خاطر نشان كرد:دانشجوي بسيجي آن عنصر نوراني و پاك نهادي است كه در حال فرا گرفتن دانش و آماده سازي علمي و روحي خود براي شركت در پيشرفت مادي ملت و كشورش چراغ ايمان وهدايت را نيز در دل و در محيط دانشگاه فروزان مي كند و فضا را براي صلاح ، صفا و نورانيّت خود نوراني مي سازد.
وي افزود:دانشجوي بسيجي كسي است كه دشمن كمين گرفته را از ياد نمي برد و نيز دانشجوي بسيجي جواني خود را مغتنم مي شمارد و از لحظه هاي گرانبهاي آن براي خودسازي علمي و فكري و روحي بهره مي گيرد.
وي اشاره كرد:امروز بسيج دانشجويي شهداي مظفر مفتخر است باشگاه خودش را كه در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري كه تأكيد زيادي در خصوص پيشرفت علم در كشور، در دانشگاه ها و توليد علم دارند ما مفتخريم كه اين باشگاه راكه با همت دانشجويان مخلص ،فداكار و با ايمان بسيجي دانشگاه راه اندازي شده را با همت و تلاش مسئولين بسيج دانشجويي استان تهران و با حمايت هاي بي دريغ دكتر سجادي راه اندازي كند
فرجامي اظهار داشت:انشاءالله با راه اندازي اين باشگاه زمينه گسترش و توسعه علم در دانشگاه فراهم و تقويت شود و بتوانيم در زمينه نانو كه پايه باشگاه با نانو هست فعاليت كنيم و اعلام كردند رئيس و معاونين بسيج را در كنار خود بدانيد و مفتخريم به عنايت شهدا و امام شهدا همواره همراه دانشجويان باشد.
به گزارش ايسكانيوز در ادامه اين همايش چالشي معاونت علمي حوزه بسيج دانشجويي راجع به عملكرد چند مدته معاونت علمي بسيجي اذعان نمود: در 15 فروردين 1387 هسته نانو فن آوري تشكيل شد.
وي هدف از اين كار را رضاي خداوند دانست و گفت انشاءالله رضاي خداوند در تار و پود جان تمام اعضا نقش بندد.
وي ادامه داد:بالا بردن روحيه علمي در ميان دانشجويان دانشگاه، توليد محصول، انجام كارهاي فرهنگي در خلال كارهاي علمي، شناسائي دانشجويان مستعد و بروز استعداد آنها را نيز از جمله اهداف باشگاه ذكر كرد، زمينه تأسيس را نيز پيام مقام معظم رهبري در خصوص ورود به نانو تكنولوژي دانست.
چالشي هدف اصلي را نيز هدايت و جهت‌گيري عظيم پتانسيلهاي دانشجويي در دستيابي محصول به فناوري نانو توسط نيروهاي بسيجي و محور قرار گرفتن تفكر بسيجي در دستيابي به فناوري نانو دانست.
وي اشاره كرد: تفكر بسيجي حركت عظيم و بدون خستگي با در نظر گرفتن دو ملاك تعهد و جهاد در دستيابي به اهداف خود قابل ذكر است كه بسياري از فعاليتهاي علمي كه در كشور انجام شده يا از فاكتور استراتژي و قدرت علمي و در نظر گرفتن كشورها و از فاكتور تعهد بي بهره بوده اند.
چالشي اذعان داشت: اين حركت مي تواند اولين حركت منسجم علمي و تكنولوژيكي همراه با تعقل بسيجي و جهاد علمي در راستاي اعتلاي هر چه بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نيز الگوي ساير حركتهاي مشابه توسط ساير نيروها باشد.
وي افزود:مرحله اول تبليغات در زمينه تأسيس هسته و انجام عضوگيري است سپس مراحل شروع كار را توضيح داد.
فاز اول: تجهيز بانك اطلاعات: تهيه چندين جلد كتاب، CD، پوستر و مجلات مرتبط با نانو، شناسايي مراكز پژوهشگاهي و... تهيه شد.
چالشي اشاره كرد: قابل ذكر است به علت عدم حمايت هاي مالي و امكانات تكميل بانك اطلاعات متوقف شد.
معاون علمي حوزه بسيج دانشجويي واحد تهران شرق در خصوص همايش دوم نانو فن آوري افزود: در اين جلسه سعي شد مطالبي تخصصي تر خدمت اعضا اعلام شود و همچنين در مورد نحوه عملكرد تحقيق و پژوهش و مطالعه و نيازهاي پژوهشي براي اعضا عنوان شد.
وي از زمان به عنوان مهمترين فاكتور در روند كار ياد و اشاره كرد: اگر بين برنام ها وقفه اي ايجاد مي شد صدمات آن جبران ناپذير خواهد بود و پس پيوسته اعضاء علمي حوزه بدون اتلاف وقت كار را دنبال مي‌كردند.
چالشي از جمله فعاليتهايي كه به آن اشاره نمود راه اندازي وب سايت باشگاه علم و فناوري بود.
بعد از سخنراني چالشي تصاويري از سخنراني هاي مربوط به فناوري توسط اساتيد و دانشجويان در زمينه فناوري اطلاعات، نانو تكنولوژي و رباتيك به نمايش گذاشته شد.
به گزارش ايسكانيوز در ادامه اين مراسم رياست واحد دكتر سجادي هفته بسيج را تبريك گفت و ياد و خاطره مردان بزرگ و زنان شجاع بسيجي را كه در دوران دفاع مقدس از تماميت ارضي، استقلال و آزادي اين كشور و انقلاب دفاع كردند را گرامي داشت.
وي فلسفه بسيج را ابتدا جنبشي بر يك حركت خود جوش مردمي در راستاي نيل به اهداف انقلاب دانست.
سجادي به بنيانگذاري بسيج دانشجويي در دانشگاهها كه در همين راستاست، اشاره كرد و افزود :با يك حركت جهادي و شبانه روزي دانشجويان تشكل پيدا كنند و سازماندهي بشوند براي در نورديدن عرصه‌هاي جديد در حوزه علم، در حوزه هاي نوين علوم جديد؛ چيزي كه مقام معظم رهبري تحت عنوان جنبش نرم‌افزاري مطرح كردند از مصاديقش همين اقداماتي است كه در بسيج دانشگاه ها هم توسط دوستان فرجامي و خود ايشان صورت گرفته تعامل پيدا كردند.
سجادي اذعان داشت: شايد در نگاه اول براي بسياري از عزيزان و دانشجويان و حتي اساتيد واقعاً اين نكته كه دانشجويان بتوانند وارد اين نوع حوزه ها بشوند جاي ترديد وجود داشته باشد ولي همين شجاعت و شكستن مرزها و بيرون آمدن از قالب هاي سنتي و متداول درس خواند در دانشگاه و باور داشتن به اين مسئله كه ما مي توانيم به عرصه هاي جديد وارد شويم و هر چند اقدامات اندك اما مؤثر مي تواند دريچه اي را براي دانشجوي علاقه مند براي ورود به اين عرصه جديد حركت مباركي است.
وي د پايان براي همه آرزوي موفقيت وابراز خشنودي كردند و اين حركت و عملكرد را حركتي پسنديده و دانشجويي دانستند.
سپس از دكتر غياثي، اژدري، خانم لشگري و بهمني خواسته شد تا براي اهداء جوايز به اعضاي باشگاه علم و فن‌آوري حضور پيدا كنند.
بعد از اهداي جوايز از حضار دعوت شد تا براي افتتاح باشگاه علم و فن‌آوري به فاز يك مراجعت كنند و در پايان باشگاه با حضور دكتر سجادي رياست واحد، فرجامي مسئول حوزه بسيج دانشجويي شهداي مظفر، دكتر غياثي معاونت پژوهشي، اژدري معاونت امور مالي و بهمني مدير امور اداري و جمعي از دانشجويان افتتاح شد. مراسم افتتاحيه به دست دكتر سجادي انجام گرفت.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن