تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803216575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*شرايط فروش چند وديعه‌يي آذرماه ايران‌خودرو* مدير بازاريابي اين شركت درگفت‌وگوباايسنا: براي پژوپارس، پژو405 و سمند سورن تا 2ماه ديگر تحويل فوري نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *شرايط فروش چند وديعه‌يي آذرماه ايران‌خودرو* مدير بازاريابي اين شركت درگفت‌وگوباايسنا: براي پژوپارس، پژو405 و سمند سورن تا 2ماه ديگر تحويل فوري نداريم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

مدير بازاريابي شركت‌ ايران خودرو از شروع شرايط ويژه فروش آذر ماه اين شركت خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از پيش فروش‌هاي چند وديعه‌يي، اين فروش همچنان در آذرماه و با گستردگي بيشتري انجام خواهد شد.

حسين هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اظهار اين مطلب خاطرنشان كرد: در اين فروش سه روش يك وديعه‌اي، دو وديعه‌اي و سه وديعه‌اي در نظر گرفته شده كه به ترتيب خودروها طي فروردين، تير و آبان ماه سال 1388 تحويل خواهند شد.

وي افزود: پس از فروش ويژه آبان ماه و با توجه به استقبال خوب مردم، به اين نتيجه رسيديم كه روش فروش سه وديعه‌اي مناسب براي فروش خودرو و سرمايه‌گذاري براي مردم است كه طي آبان ماه 30 درصد از كل فروش ما را تحت پوشش قرار داده بود.

او درباره خودروهايي كه طي آذر ماه به صورت تحويل فوري در نظر گرفته شده‌اند، خاطرنشان كرد: پژو روآ بنزيني و دوگانه‌سوز، سمند LX سفارشي و پژو پارس سفارشي براي تحويل‌هاي 20 تا 30 روزه در نظر گرفته شده‌اند.

هاشمي تصريح كرد: پژو پارس سفارشي داراي امكاناتي مثل كروز كنترل، آينه تاشو برقي رينگ آلومينيومي و موبايل هندزفري در رنگ‌هاي سفارشي بژ تيره و سفيد است.

او با بيان اين‌كه علاوه بر روش ياد شده، فروش نقد واقساط نيز در نظر گرفته‌ايم، افزود: در اين روش كه براي تحويل وانت باردو، روآ و سمند LX سفارشي در نظر گرفته شده 50 درصد مبلغ خودرو را به صورت نقدي و مابقي طي چند چك از مشتري دريافت مي‌شود كه از اين نوع فروش نيز استقبال خوبي شده است.

مدير بازاريابي ايران خودرو در پاسخ به اين سوال ‌كه چرا فروش فوري ايران خودرو محدود است؟ اظهار كرد: دو نوع فروش فوري داريم؛ فروش نقدي ثابت ماهانه و فروشي كه طي آن ماه، به فروش ثابت و به صورت مقطعي به آن افزوده مي‌شود. البته شركت در اين زمينه كمي با مشكل روبه‌روست.

وي با اشاره به اين‌كه حدود يك ماه است كه ديگر فروش فوري براي خودروهاي پژو پارس، پژو405 و سمند سورن نداشته‌ايم، افزود: با توجه به تعهدات موجود، اين امكان وجود ندارد كه بتوانيم براي اين خودروها تا دو ماه آينده تحويل فوري و كوتاه مدت داشته باشيم.

او در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه چرا با اين وجود ايران خودرو براي تحويل خودرو به بانك‌ها با آنها قرارداد امضا مي‌كند؟ گفت: بنا به وضعيت توليد، اين قراردادها امضا مي‌شود كه البته بخش ناچيزي از توليد ما را اين جوايز تشكيل مي‌دهد.

هاشمي با تاكيد بر اين‌كه كليه خودروهاي اين شركت طي چند هفته اخير اندكي در بازار دچار افت قيمت شده‌اند، در پاسخ به اين‌كه چرا در حال حاضر قيمت برخي محصولات كارخانه‌يي ايران خودرو به بالاتر از قيمت بازار رسيده است، گفت: در حال حاضر تنها يكي از محصولات ما (پژو روآ) در كوتاه مدت داراي چنين وضعيتي است، ولي ساير محصولات‌مان در حاشيه قيمت بازار است. به عنوان مثال در حال حاضر قيمت كارخانه‌يي پژو پارس معمولي 17 ميليون و 40 هزار تومان است، ولي قيمت آن در بازار به 18 ميليون تومان رسيده است.

وي فضل پاييز را بهترين فصل براي خريد خودرو ارزيابي كرد و افزود: در حال حاضراختلاف قيمت هاي خودرو در بازار و كارخانه به حداقل رسيده است، ولي طبق روال همه ساله اواسط آذر و دي ماه دو باره رونق به بازار باز خواهد گشت.

هاشمي تاكيد كرد: امسال ايران خودرو ركورد فروش خودروهاي سفارشي را شكست و در خواست اين گروه از خودروها نسبت به سال قبل چهار برابر بيشتر شده است.

او با اشاره به قيمت‌هاي مختلف محصولات ايران خودرو خاطرنشان كرد: خودروهاي ما از محدوده قيمتي 9 ميليون تومان آغاز مي‌شود، ولي در حال حاضر بيشترين تقاضاي بازار براي خودروهاي 11 تا 20 ميليون تومان است و خيلي از خودروهاي ما با توجه به محدوده قيمتي، داراي امكانات بسيار خوبي هستند. به عنوان مثال پژو 206مدل V8 كه داراي قيمتي معادل 16 ميليون تومان است، داراي امكانات يك خودرو فول آپشن لوكس است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 608]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن