تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805419637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان مهابادي: بسيج مايه عزت و سربلندي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهروندان مهابادي: بسيج مايه عزت و سربلندي كشور است
داخلي. اجتماعي. هفته‌بسيج.

شهروندان مهابادي بسيج را مايه عزت و سربلندي كشور و پشتوانه‌ي مستحكم سياستهاي انقلاب و نظام در برابر بيگانگان و توطئه‌هاي آنان مي‌دانند.

آنان به مناسبت هفته بسيج در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، بسيج را ضامن حفظ انقلاب اسلامي و مهمترين وظيفه آن را دفاع از آرمانهاي انقلاب و شهيدان و تضمين‌كننده اقتدار ملي عنوان كردند.

يكي از دانشجويان دانشگاه آزاد مهاباد با بيان نقش بسيج درهشت سال دفاع مقدس گفت: تاريخ ثابت كرده است كه در ايران اسلامي هر موقع بسيج و بسيجي وارد عرصه شده دشمنان ياراي مقابله نداشته‌اند و از صحنه خارج شده‌اند.

رحمان رضايي افزود: بسيجيان كساني هستند كه با پيروي از كلام رهبرشان بي درنگ پاي به ميدان‌هاي نبرد گذاشته و مهمترين سرمايه زندگي و حيات خود را در گرو نظام و انقلاب گذاشته‌اند.

كاظم محمدي عضو بسيج دانش‌آموزي گفت: شرق و غرب بدانند كه بسيج در تمامي زمينه‌ها فعال است و اجازه نخواهد داد دشمنان به ارزشهاي انقلاب اسلامي خدشه وارد كنند.

وي افزود : به فرموده امام (ره) "بسيج شجره طيبه است" و بسيجيان كه در طول هشت سال دفاع مقدس دلاوري‌هاي خود را نشان دادند اكنون نيزگوش به فرمان مقام معظم رهبري براي خدمت به جامعه و دفاع از ارزشهاي اسلامي آمادگي كامل دارند .

امير شريفي يكي از كسبه مهاباد نيز گفت: اكنون روحيه امر به معروف و نهي از منكر در ميان بسيجيان جاي فعاليتهاي نظامي دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحميلي را گرفته‌است و بسيجي همواره احساس مي‌كند كه بايد در صحنه حضور داشته باشد.

وي معتقد است فعاليت بسيجيان تنها در دفاع نظامي خلاصه نمي‌شود، بلكه آنان در طول حيات پربركت انقلاب نقش موثر خود را در عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي به اثبات رسانده‌اند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مهاباد نيز بسيج را تشكلي مردمي و يادگار ارزشمند امام خميني(ره) عنوان كرد و گفت: بسيجيان به عنوان پيشگامان عرصه فداكاري و سازندگي و جلوه‌يي از نمايش وحدت ملي در جامعه اسلامي هستند.

سرهنگ خسرو عابدي افزود: بسيج بهترين كانون براي عرضه توانمندي‌هاي نوجوانان و جوانان است بطوريكه فرهنگ بسيجي به عنوان بخشي از فرهنگ انقلاب تاكنون توانسته با جذب جوانان و نوجوانان با تهاجم فرهنگ بيگانه بخوبي مقابله كند.

يكي از رانندگان تاكسي در مهاباد با بيان اهميت بسيج گفت: بايد فرهنگ بسيجي را به نسلهاي آينده منتقل كرد تا فداكاري و ايثارگريهاي اين عزيزان فراموش نشود.

قادر محبي‌پور افزود: اكنون كه با همت بسيج توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي خنثي شده است، كاركرد بسيج بايد به سمت آباداني و عمران مملكت تغيير كند و در اين زمينه فعال باشند.

شكوفه بهمني، عضو بسيج دانشجويي نيز با تاكيد بر گسترش تفكر بسيج در دانشگاه‌ها گفت: بسيج دانشجويي مي‌تواند با جذب نيروهاي جوان و علاقه‌مند نقش مهمي در حفظ ارزش‌هاي اسلامي و جلوگيري از توطئه دشمنان در دانشگاه‌ها داشته باشد.

وي گفت: استكبار جهاني امروزه سعي دارد با استفاده از حربه فرهنگ مبتذل غرب، جوانان ايران اسلامي را از ارزش‌هاي ديني دور كند و اعتقادات آنان را تضعيف نمايد از اينرو بسيج در مقابله با اين امر نقش مهمي برعهده دارد.

محسن رحماني آذر دانش آموز نيز معتقد است : بهره‌گيري بيشتر جامعه از فرهنگ بسيجي مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از نابساماني‌هاي اجتماعي و امنيتي و ديگر مشكلات باشد.

وي گفت: بايد با تقويت و تجهيز نيروهاي بسيجي و مشاركت آنان در فعاليت هاي اجتماعي و سياسي براي رسيدن به كسب استقلال ملي گام برداشت.

اين دانش‌آموز افزود: بسيج و شهدا ناظر بر كردار واعمال ما هستند و وظيفه داريم كه پاسدار خون اين عزيزان باشيم و نگذاريم كه وصيت آنان بي‌عمل بماند.

يكي ديگر از بسيجيان مهاباد كه خود را علي شاهدي معرفي كرد، گفت: بسيج انديشه و تفكري بود كه تمام توطئه‌هاي شوم استكبار را در نطفه خفه كرد، اميد منافقان را نااميد كرد و پوزه جهانخواران را به زمين ماليد.

وي مي‌گويد: نظام ما برپايه اعتقادات اسلامي، اطاعت از ولايت فقيه و پيروي از امام راحل و ولايت فقيه هميشه موفق و پيروز بوده است و در هيچ زمينه‌اي به دشمنان اجازه دخالت نخواهد داد.

امام جمعه مهاباد مي‌گويد: محور فعاليت بسيج و بسيجيان دفاع از آرمانها و ارزشهاي اسلامي و مقابله با تهاجم فرهنگي است.

ماموستا قادر سهرابي افزود: بسيجيان علاوه بر حضور دايم خود در جبهه‌هاي حق عليه باطل توانستند پس از جنگ نيز هر گونه توطئه و دسيسه منافقان و خائنان را در داخل و خارج كشور خنثي كنند.

وي بسيج را بهترين كانون براي عرضه توانمنديهاي جوانان و نوجوانان در جامعه دانست و گفت: براي تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي و حفظ استقلال كشور بايد زمينه حضور فعال بسيجيان هرچه بيشتر در جامعه فراهم شود.

يكي از خواهران بسيجي عضو يكي از پايگاه‌هاي بسيج مدارس مهاباد نيز در اين زمينه گفت: بسيجيان در گستره عظيم گيتي و در پرتو عنايت خداوند و وحدت كلمه توانستند متجاوزان و ظالمان را به ذلت بنشانند و اين افتخار بزرگ را براي ما به ارمغان بياورند.

طيبه محمدزاده گفت: آنچه كه مهم و مورد توجه همگان است اين است كه بسيج به عنوان يك نياز هميشگي نظام اسلامي در ذهن و فكر مردم قرار داشته و دارد.ك/‪۴‬
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن