تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگیری سارقان كینه توز كه خانه مالباخته را به آتش كشیدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سارقانی كه پس از سرقت اموال صاحب خانه، برای گرفتن انتقام خانه را به آتش كشیدند دستگیرشدند.

با مراجعه فردی به کلانتری ۱۰۶ نامجو پرونده ای تحت عنوان «سرقت» پیش روی ماموران گشوده شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه ۷ تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه با خانواده به مسافرت رفته بودم كه از طریق تماس تلفنی همسایگان در جریان خبر آتش سوزی خانه قرار گرفتم و زمانی که به خانه رسیدم با بقایای به جای مانده از آتش سوزی روبرو شدم.

وی افزود: پس اطفای حریق در کمال تعجب مشاهده کردم که برخی از وسایل منزل از قبیل قالیچه ها، فرش ها، دستگاه رایانه، طلا و جواهرات، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری به سرقت رفته است.

کارآگاهان در تحقیقات خود، با مراجعه به منزل مالباخته و انجام تحقیقات تخصصی اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقان از عدم حضور مالباخته و اعضای خانواده وی در خانه اطمینان داشته و تلاش داشتند تا با به آتش کشیدن خانه، به گمان خود مانع از مشخص شدن موضوع سرقت اموال باارزش خانه شوند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به بررسی سوابق احتمالی همسایگان و دیگر بستگان نزدیک مالباخته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که طبقه اول محل سکونت مالباخته از سوی یک پیمانکار ساختمانی کرایه شده و در اختیار کارگران وی قرار گرفته است.

با شناسایی هویت این افراد و بررسی سوابق احتمالی آنان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یكی از كارگران ۲۰ ساله كه «محمد» نام دارد از شب آتش سوزی از خانه خارج شده و تاکنون به خانه بازنگشته است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از ساکنان طبقه اول ساختمان مشخص شد كه «محمد» به همراه جمعی از دوستان معتادش دراین واحد سکونت داشته است، با كشف این سرنخ كارآْگاهان مسیر تحقیقات خود را بر روی شناسایی این افراد متمركز كردند.

كارآگاهان پایگاه سوم با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده این متهم را در خارج از تهران دستگیر كرده و در بازرسی از داخل مخفیگاه اش مقادیری از اموال سرقت شده از داخل خانه مالباخته را كشف كردند.

با کشف اموال مالباخته، محمد ضمن اعتراف صریح به سرقت و معرفی دو همدست خود به اسامی «احمد» و «مصطفی» در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه پس از آن که اموال سرقت شده را به خارج از تهران انتقال دادیم، هر سه نفر تصمیم گرفتیم تا با به آتش زدن طبقه بالا، از یک طرف به خاطر درگیری های قبلی خود با ساکنان طبقه بالا از آنان انتقام گرفته و از طرف دیگر نیز به گمان خود مانع از مشخص شدن موضوع سرقت اموال و وسایل داخل خانه شویم.

با اعترافات صریح محمد و شناسایی دو متهم دیگر پرونده، کارآگاهان هر دو متهم را نیز دستگیر و آنان نیز صراحتا به ارتکاب سرقت و حریق عمدی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی، رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اعتیاد شدید هر سه متهم پرونده به مصرف موادمخدر از نوع شیشه، گفت: برابر اعترافات صریح متهمان، هر سه متهم پس از ارتکاب سرقت و انتقال اموال مسروقه به خارج از تهران، در شرایطی اقدام به حریق عمدی منزل مالباخته کردند که هر سه نفر آنان اقدام به مصرف شیشه داشته اند.

وی افزود: در حال حاضر، با دستور مقام قضایی، متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم احتمالی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن