تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819284378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان بازرسي نقش رسانه‌ها در ارتقا و توسعه كشور كليدي و اساسي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان بازرسي نقش رسانه‌ها در ارتقا و توسعه كشور كليدي و اساسي است
اجتماعي. جشنواره. مطبوعات
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان بازرسي كل كشور گفت: نقش رسانه‌ها اعم از ديداري و شنيداري در ارتقاء توسعه كمي و كيفي زيرساخت‌هاي كشور كليدي و اساسي است.

حجت‌الاسلام حسن درويشان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا در نمايشگاه مطبوعات، افزود: رسانه‌ها وظيفه بزرگ نظارتي داشته لذا هدايت دستگاه‌ها و جلوگيري از انحراف دستگاه‌ها از اهداف كلان و سياست‌هاي نظام است.

وي تصريح كرد: بسياري از كشورهاي توسعه يافته بدليل توجه به اهميت نقش رسانه‌ها و در اختيار گذاشتن امكانات به آنها و ازهمه مهمتر دادن فضاي بروز و نمود تاثيررسانه در آن كشور به مدارج عالي پيشرفت و توسعه گسترده در همه عرصه‌ها دست يافته اند.

حجت‌الاسلام درويشان اظهار داشت: اگر بخواهيم در كشور به اهداف و برنامه هاي كلان نظام در همه اموردست يابيم بايد ضمن ايجاد فضاي امن به خصوص در بخش سرمايه گذاري، بيش از پيش به رسانه‌ها و بكارگيري اين اهرم قوي زودبازده در توسعه كشور توجه كنيم.

به گفته وي، در كشور هنوز ازهمه ظرفيت و پتانسيل رسانه‌ها درست استفاده نشده ولي اميدواريم با برنامه ريزي در همه امور و زمينه‌ها شرايط را براي استفاده از اين پتانسيل فراهم كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: سازمان بازرسي كل كشور امسال ‪۱۰۰‬ برنامه در جهت تعامل و همكاري با دولت در دستور كار خود قرار داده و تلاش مي كند با استفاده از راهكارهاي مناسب زمينه ايجاد فضاي مناسب براي فعاليت دستگاه‌هاي دولتي در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي به خصوص سرمايه‌گذاري فراهم كند.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن