تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813080927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم شيراز در مجلس:مديران فارس نبايد از قافله توسعه گردشگري كشور عقب بمانند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماينده مردم شيراز در مجلس:مديران فارس نبايد از قافله توسعه گردشگري كشور عقب بمانند
شيراز - خبرگزاري مهر: احمد رضا دستغيب تاكيد كرد: مسئولان استان فارس بايد مواظب باشند كه مبادا از قافله توسعه گردشگري در سطح كشور عقب بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، دستغيب ظهر امروز در آيين افتتاح نمايشگاه گردشگري خاورميانه در شيراز افزود: صنعت گردشگري در سطح استانها با شتاب مناسبي رو به پيشرفت و توسعه است و اين انتظار وجود دارد كه فارس نيز همان طور كه تا قبل روند رو به رشدي در بخش گردشگري داشته از اين پس نيز حركت پرشتاب خود را ادامه دهد.

وي عنوان كرد: نمايندگان مجلس نيز در مقام نظارت، امور را پيگيري و رصد كرده و مراتب را به صورت مستمر ارزيابي و به اطلاع عموم مي رسانند اما در عين حال از رئيس سازمان گردشگري كشور انتظار داريم كه به استان فارس نگاه ويژه داشته باشد.

نماينده مردم شيراز در مجلس تصريح كرد: استان فارس از لحاظ برخورداري از مناطق گردشگري در سطح كشور وضعيت منحصر به فردي دارد و اين انتظار وجود دارد كه سازمان گردشكري نيز در تخصيص منابع، به استان فارس نگاه متفاوتي كند تا بتوانيم برخي از عقب ماندگيهاي گذشته خود را در اين بخش جبران كنيم.

دستغيب گفت: اما در عين حال نمايندگان مردم استان فارس در مجلس براي تغيير در زيرساختهاي گردشگري فارس و تحول در ساختارهاي اساسي اين بخش تاكنون تبادل نظرهايي را با سازمان گردشگري كشور داشته اند و اميدواريم تحولاتي كه در آينده در حوزه ساختارهاي گردشگري استان ايجاد مي شود اين منطقه را به سوي پيشرفت و توسعه صنعت گردشگري رهنمون سازد.

وي همچنين با اشاره به برگزاري نمايشگاه بازار گردشگري خاورميانه نيز بيان كرد: استان فارس با برخورداري از 33 درصد از مناطق تاريخي كشور، تنوع آب و هوايي مناسب و ... گزينه اي مطلوب براي برگزاري اين نمايشگاه است و اميدواريم كه رهاورد آن نيز ارتقاي تبادل گردشگر بين اين شهر و استان و ديگر كشورهاي خاورميانه باشد.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن