تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803901195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صلح و آرامش منطق واقعي دين اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صلح و آرامش منطق واقعي دين اسلام است
خطيب نمازجمعه اين هفته تهران با اشاره به تلاش دشمنان براي معرفي چهره خشن از دين اسلام، تأكيد كرد: اسلام حقيقتاً دين صلح است كه بهترين منطق را كه همان منطق صلح و آرامش است را انتخاب كرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،آيت الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به قطع برق و جيره بندي مواد غذايي در غزه افزود: در چنين شرايطي حاميان اين رژيم اشغالگر با آنكه نظاره گر وضع مردم غزه هستند همچنان به سكوت خود ادامه مي دهند.
امام جمعه موقت تهران افزود: حاميان رژيم صهيونيستي پاسخ موشكي فلسطينيان را در قبال حملات هوايي رژيم صهيونيستي بهانه اي براي ادامه اين سكوت عنوان مي كنند.
وي با انتقاد از عملكرد سازمان ملل متحد و برخي كشورها خاطر نشان كرد: اين سازمان جهاني نبايد به صدور بيانيه اكتفا بلكه بايد به طور واقعي از ادامه اين گونه فجايع انساني جلوگيري كند.
آيت الله هاشمي رفسنجاني همچنين افزود: گويا كشورهاي اسلامي نيز بنا ندارند در قبال اين حملات از همزبان ها و هم كيشان خود حمايت كنند و اقدام مؤثري انجام دهند.
امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از خطبه دوم با گراميداشت سالروز تأسيس بسيج افزود: اين اقدام امام (ره) حقيقتاً ابتكار بسيار ارزشمند و نشانه آينده نگري و تيزبيني بنيانگذار انقلاب اسلامي بود.
وي تصريح كرد: امام راحل بسيج را از سطح نهادي دولتي به نهادي مردمي تغيير دادند و هدف آن را همانگونه كه از نامش مشخص است احقاق حق مستضعفان تعيين كردند.
آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: اين اقدام حضرت امام (ره) براي اهل نظر مشخص بود و براي مردم نيز با آغاز جنگ تحميلي مشخص شد.
امام جمعه موقت تهران نخستين ميدان آزمايش نيروهاي بسيجي را جنگ تحميلي عنوان و اضافه كرد: در حالي كه ارتش ايران در حال تصفيه شدن و سپاه پاسداران نيز جوان و تازه تأسيس بود ارزش فرمان امام (ره) درباره تأسيس بسيج و حضور آحاد مردم مشخص شد.
خطيب نماز جمعه تهران گفت: به عنوان يكي از مسئولان دوران جنگ تحميلي مي گويم كه در بيشتر عمليات موفق، نيروهاي بسيجي نقش خط شكن را بر عهده داشتند.
امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: در دوران دفاع مقدس، ما همواره مرهون رشادت نيروهاي بسيجي بوديم.
وي همچنين با اشاره به نقش بسيج در دوران سازندگي گفت: در اين دوران بخش مهمي از فعاليت ها از طريق اين نيروي مردمي، عملياتي و بيش از 1000 طرح سازندگي انجام شد.
آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: اكنون هم مساله "بسيج سازندگي" در همه اركان كشور مطرح است .
امام جمعه موقت تهران حضور نيروهاي بسيجي در جامعه را موضوعي اساسي دانست و با تأكيد بر حفظ فرهنگ بسيج گفت: مسئولان بسيج بايد سعي كنند اين نيرو همچنان به صورت فرا جناحي در خدمت انقلاب باشد.
آيت الله هاشمي رفسنجاني خاطر نشان كرد: در صورتيكه همه خود را همراه بسيج بدانند و بسيج نيز از مردم جدا نباشد در اين صورت است كه اين نيرو همواره كارآيي خود را خواهد داشت.
وي گفت: تقدسي را كه بسيج در دفاع مقدس و سازندگي كشور از خود نشان داده است بايد با عمق دادن به دانش بسيجيان متناسب با نياز داخلي و جهاني حفظ كرد و توسعه داد.
خطيب نماز جمعه تهران همچنين به روز نيروي دريايي ارتش اشاره و اضافه كرد: در جنگ هاي اخير منطقه خليج فارس حساس ترين نقطه بوده و همگان مي دانند كه اين منطقه دروازه اي طلايي است.
آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: اگر منطقه خليج فارس در دوران دفاع مقدس از دست ايران بيرون مي رفت تضميني براي پيشرفت جنگ تا پيروزي وجود نداشت اما نيروي دريايي كشورمان توانست با قدرت اين منطقه را حفظ كند.
وي با اشاره به درگيري ها ميان نيروي دريايي عراق و ايران در جنگ تحميلي گفت: در اين درگيري فقط ناوچه مهمي از دست داديم اما نيروي دريايي عراق حقيقتاً از بين رفت.
خطيب نماز جمعه تهران به اقدامات استكبار جهاني براي محروميت ايران از منطقه خليج فارس اشاره كرد و افزود: با اين وجود نيروي دريايي سپاه و همچنين نيروي دريايي و هوايي ارتش توانستند امنيت نسبي اين منطقه را برقرار كنند و حاكميت خليج فارس را براي كشور به ارمغان آورند.
امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنانش با تبريك ميلاد حضرت امام رضا (ع) به سالروز رحلت علامه طباطبايي، علامه محمد تقي جعفري، آيت الله سيد روح الله خاتمي اشاره كرد و ياد و خاطره آنان را گرامي داشت.
آيت الله هاشمي رفسنجاني همچنين با اشاره به روز كتاب و كتابخواني ابراز اميدواري كرد مردم بيش از گذشته به مطالعه و تحصيل علم و دانش اهتمام ورزند.
خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به روز جهاني ديابت گفت: متأسفانه جمعيت ديابتي در جهان به ويژه كشورمان رو به افزايش است و حكومت ها و مردم بايد با همكاري يكديگر گرفتاري و رنج مبتلايان به اين بيماري را كاهش دهند.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن