تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812834137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// اوباما مدال «ويليام راجرز» را پس بگيرد // نماينده سنندج: مشايي از كردها پوزش بخواهد // صدور فتوايي عجيب از شيخ مصري// ابهام در عناوين علمي پروفسور «ن»


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// اوباما مدال «ويليام راجرز» را پس بگيرد // نماينده سنندج: مشايي از كردها پوزش بخواهد // صدور فتوايي عجيب از شيخ مصري// ابهام در عناوين علمي پروفسور «ن»
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (30 آبان)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

اوباما مدال «ويليام راجرز» را پس بگيرد

قدس- گروه سياسي: رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس گفت: آقاي اوباما بايد مدال افتخار «ويليام راجرز»- كاپيتان ناو وينسنس- را پس بگيرد.

سردار باقرزاده همچنين گفت: در پي برگزاري مسابقه بين المللي طراحي يادمان شهداي هواپيماي مسافربري ايرباس كه در سال 1367 از سوي ناو جنگي وينسنس و با دستور مستقيم كاخ سفيد مورد هدف قرار گرفت، تاكنون نزديك به 190 طرح معماري از داخل و خارج كشور به دبيرخانه مسابقه فرستاده شد كه هم اكنون بررسي اين طرحها از سوي استادان معماري كشور در حال انجام است.گفتني است، كاپيتان ناو آمريكايي «وينسنس» پس از سرنگون كردن ايرباس ايراني و به شهادت رساندن 290 تن از هموطنان از سوي كاخ سفيد مدال افتخار گرفت.

--------------------------------------------------------------------------------

نماينده سنندج: مشايي از كردها پوزش بخواهد

قدس- گروه سياسي: نماينده مردم سنندج از اسفنديار رحيم مشايي خواست از مردم مناطق كردنشين عذرخواهي كند.به گزارش خبرنگار ما، امين شعباني با انتقاد از شيوه حمل قرآن در همايش ميراث فرهنگي گفت: در اين همايش بانوان و مردان با لباس كردي، قرآن را همراه با دف حمل كردند كه چنين چيزي در آداب و رسوم مناطق كردنشين وجود ندارد.وي اين مراسم را توهين به فرهنگ و آداب مناطق كردنشين خواند و گفت: اين كار نشان مي دهد، مديريت ميراث فرهنگي استان كردستان با فرهنگ مردم اين مناطق آشنايي ندارد و با آداب و سنن آنها بازي مي كند.

--------------------------------------------------------------------------------

واكنش استانداري خراسان رضوي به يك خبر

قدس - گروه سياسي: روابط عمومي استانداري خراسان رضوي با فرستادن نمابري، خبر منتشر شده در برخي رسانه ها مبني بر وجود بمب در يكي از خودروهاي حامل محمدجواد محمدي زاده استاندار خراسان رضوي و هيأت همراه در بغداد را تكذيب كرد.در خبر روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، از رسانه هايي كه به انتشار آن خبر كذب اقدام كرده اند، درخواست شده است پيش از انتشار اين گونه اخبار، از صحت آن اطمينان حاصل كنند.گفتني است، اين خبر به نقل از سايت «جهان نيوز» در برخي روزنامه هاي سه شنبه درج شده بود.استاندار خراسان براي افتتاح نمايشگاه كالاهاي ايران به بغداد رفته بود.

--------------------------------------------------------------------------------

صدور فتوايي عجيب از شيخ مصري

شيعه آنلاين- شيخ «جمال البنا»، انديشمند سرشناس مصري در فتوايي عجيب گفته است: در صورتي كه مردي داراي دو همسر باشد و به دليل غيرقانوني بودن اين كار از نظر قوانين غربي، اين مرد مجبور شود يكي از دو همسر خود را طلاق دهد، اگر عشق واقعي ميان زوجين وجود داشته باشد و طرفين نيز بر ادامه اين ازدواج رضايت داشته باشند، مرد مي تواند براي اجراي قوانين كشور مزبور، همسر خود را طلاق دهد، اما با وجود اين طلاق مي تواند به رابطه زناشويي با وي ادامه دهد و اين رابطه كاملاً حلال است !«جمال البنا» پيشتر نيز با بيان فتاواي عجيب، بحث و جدال گسترده اي را در بين مجامع علمي و ديني مصر ايجاد كرده بود.

--------------------------------------------------------------------------------

همدستي انگليس با طالبان در تأمين ترياك جهان

فارس- همكاري با طالبان در اشغال «موسي قلعه»، توليد 90 درصد ترياك جهان در مناطق تحت كنترل انگليس، كمك به افزايش توان مالي طالبان، اجازه خريد سلاح از پاكستان و مذاكره با طالبان، بخشي از موارد همدستي لندن با اين گروه تروريستي است.

--------------------------------------------------------------------------------

اولين اظهارات حسين درخشان پس از دو هفته

پارسينه- در حالي كه از حدود دو هفته قبل، هيچ گونه خبري از حسين درخشان، بلاگر «سردبير خودم» نبود و برخي از اخبار غيررسمي حاكي از دستگيري وي بود، خبرگزاري دولتي ايرنا در خبري كوتاه از اظهارات اخير حسين درخشان خبر داد و نوشت: يكي از فريب خوردگان جريان موسوم به «اصلاحات» كه سالها پيش از ايران گريخته و عليه مقدسات ملت ايران قلم مي زد، به تازگي در سخناني اعلام كرد، بيشتر دوستانم كه در مطبوعات اصلاح طلب به خبرنگاري و نويسندگي مشغول بودند و از سه سال پيش تشويق شدند كه در ازاي حمايتهاي مالي به خارج بروند و از آنجا عليه ولايت فقيه و امام زمان(عج) و نبود آزاديها در ايران بنويسند، اكنون در بدترين وضعيت مالي هستند.به گفته «حسين- د» بيشتر اين فريب خورده ها از قرصهاي آرام بخش استفاده مي كنند و بعضي از آنها تاكنون يكي دو بار اقدام به خودكشي كرده اند.وي همچنين گفت: به جز دو سه نفر كه نمي دانم هزينه زندگي راحت آنها چگونه تأمين مي شود، بقيه اين افراد بيشتر مجبورند براي امرار معاش به رانندگي و گارسوني و آرايشگري روي بياورند و جالب اين كه سايتهاي ضد ايراني هم به نام آنها و با عكسهايشان عليه ايران و احمدي نژاد مطلب مي نويسند و مقداري به آنها حق التحرير مي دهند !وي خاطرنشان كرد: غربيها همواره از ما مي خواستند عليه چند چيز كار كنيم؛ ولايت فقيه، اعتقاد به امام زمان(عج) و بنيادگراها(اصولگرايان). اگر هم نخواهند بنويسند، مي گويند از شما سندهايي داريم كه منتشر مي كنيم و آبرويتان را مي بريم.

--------------------------------------------------------------------------------

اعلام جنگ القاعده به ايران

جهان- يك شبكه تلويزيوني روسيه گفت : گروه القاعده به ايران اعلام جنگ كرده است.شبكه دوم تلويزيون دولتي روسيه با بيان اين مسأله افزود : ربودن ديپلمات ايراني در پاكستان را مي توان اعلام جنگ القاعده به ايران دانست .

--------------------------------------------------------------------------------

تخريب دومين بقعه جعلي در گيلان

برنا - مديركل اوقاف و امور خيريه گيلان از تخريب يك بقعه جعلي در اشكورات رودسر به نام بقعه حضرت علي(ع) معروف به بقعه «آقا سيد پنجعلي» خبر داد و گفت: اين دومين بقعه مجهول الهويه است كه تخريب مي شود و نخستين آن «بقعه آقا سيد حسين بازكيا» گوراب لاهيجان بود كه دو ماه پيش تخريب شد.

--------------------------------------------------------------------------------

احتمال معرفي كانديداي مستقل كارگزاران

مهر- طاهرنژاد، عضو شوراي مركزي كارگزاران اعلام كرد: اگر اصلاح طلبان به اجماع نرسند، كارگزاران معرفي كانديداي مستقل و حزبي را بررسي مي كند.

--------------------------------------------------------------------------------

ابهام در عناوين علمي پروفسور «ن»

مهر- فعاليت يكي از پزشكان ايراني مقيم آلمان كه هر از چند گاهي براي طبابت به ايران مي آيد، مورد ترديد برخي پزشكان ايراني مقيم آلمان قرار گرفت. وي خود را «پروفسور» مي نامد و حتي مصاحبه هاي فراواني از او در صدا و سيما در خصوص ابداعات نوين در جراحي و درمان پزشكي بارها پخش شده است. تني چند از پزشكان ايراني مقيم آلمان در نامه هايي به مقامات رسمي جمهوري اسلامي ايران، خواستار برخورد با اين فرد شدند.اين گروه از دانشگاه «فردريش ويلهم راين» نيز در مورد پزشك مورد نظر استعلام كردند كه پاسخ استعلام آنها از سوي پروفسور «دي ي شرام» اين گونه اعلام اعلام شده است: آقاي «ن» - پزشك مورد بحث - هيچ گاه پروفسور نبوده و هيچ وقت پروفسوري C3 براي جراحي اعصاب را در دانشكده پزشكي بر عهده نداشته است. همچنين وي هيچ گاه مديريت كلينيك جراحي اعصاب، معاون من و همچنين سرپزشك نبوده است.عليرضا شيخ عطار، سفير ايران در آلمان نيز اين موارد را در نامه اي به وزير بهداشت، رئيس نظام پزشكي، رئيس صدا و سيما و مديركل امور ايرانيان براي بررسي بيشتر ارجاع داده است.

--------------------------------------------------------------------------------

هواداران خاتمي نمي خواهند ميرحسين بيايد

باشگاه خبرنگاران - روزنامه نگار دوم خردادي نوشت: بخشي از اصلاح طلبان كه حاميان پر و پاقرص آقاي خاتمي هستند، نه تنها از حضور مير حسين موسوي براي كانديداتوري استقبال نمي كنند، بلكه هر رفتاري كه سبب شود خاتمي منفعل شود را مسكوت مي گذارند.منتجبي، در آخرين مطلب وبلاگش، با اشاره به خبرسازي حاميان خاتمي درباره مهندس موسوي نوشت: طرفداران خاتمي با جعل خبر در سايتها و رسانه هاي نوشتاري خود، تلاش مي كنند همه اخبار را به سود اهداف خود و نه حتي آقاي خاتمي، مصادره كنند. نمونه آخر آن نيز داستان جعل خبر حمايت ميرحسين موسوي از خاتمي است. نمونه هاي ديگر آن نيز ديدار اعضاي «پويش» با آقاي نوري بود كه دفتر آقاي نوري خبر را تكذيب كرد.وي نوشت: شنيدم اعضاي پويش (ازحاميان خاتمي) درخواست ديدار با مير حسين موسوي را داشته اند، اما ايشان تاكنون نپذيرفته با آنها ديدار كند.

--------------------------------------------------------------------------------

عبدا... نوري هرگز از خاتمي حمايت نكرده است

باشگاه خبرنگاران- حسن اسدي زيدآبادي، روزنامه نگار دوم خردادي در يك سايت اپوزيسيون خارج نشين در پاسخ به گفته هاي برخي حاميان خاتمي مبني بر اين كه عبدا... نوري از خاتمي اعلام حمايت كرده است، نوشت: سكوت عبدا... نوري به خاطر ناراحتي از اصولگرايان نيست، بلكه به سبب نوشيدن شوكران اصلاح است و به همين سبب وي هيچ گاه از خاتمي اعلام حمايت نكرده است.

--------------------------------------------------------------------------------

زاكاني: خاتمي وارد انتخابات شده است

باشگاه خبرنگاران- زاكاني، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس معتقد است: فعاليتها و رفتارهاي خاتمي با رويكرد انتخاباتي است و نشان دهنده اين امر است كه خاتمي وارد انتخابات شده است.

--------------------------------------------------------------------------------

شمخاني: بنيانگذار «سجيل» من بودم

ايرنا- علي شمخاني، وزير سابق دفاع در مراسم دوازدهمين دوره «انتخاب كتاب سال دفاع مقدس» گفت: بنيانگذار و توليد كننده موشك «سجيل» من بودم، ولي هيچ نامي از من برده نشد
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن