تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812597640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي استعفا كرد و رفت


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: افشين قطبي استعفا كرد و رفت
سرمربي تيم فوتبال پيروزي به دنبال مشكلاتي كه در اين تيم داشت از سمت خود استعفا كرد.
افشين قطبي كه پس از بازگشت مجددش به پيروزي در فصل هشتم رقابتهاي ليگ برتر با مشكلات زيادي مواجه بود پس از جلسه اي كه شب سه شنبه گذشته با مسئولان اين باشگاه داشت از سمتش استعفا كرد.
قطبي پس از ارائه اين استعفا به مسئولان باشگاه پيروزي راهي دبي شد و اعلام كرد ديگر به پيروزي بازنخواهد گشت .
خبر استعفاي افشين قطبي از سرمربيگري تيم فوتبال پيروزي هنوز از سوي مسئولان اين باشگاه به طور رسمي تاييد نشده است .
دلايل استعفاي قطبي از پيروزي تشريح شد
مديرعامل باشگاه پيروزي گفت : پس از جلساتي كه ديروز داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه با افشين قطبي قطع همكاري كنيم و افشين پيرواني را براي شش بازي آينده به عنوان سرمربي موقت معرفي نماييم .
داريوش مصطفوي كه صبح ديروز به همراه ساير اعضاي هيئت مديره باشگاه پيروزي در محل تمرين اين تيم در ورزشگاه اكباتان حاضر شده بود با بيان اين مطلب به تشريح دلايل استعفا و كناره گيري سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه پرداخت و گفت : افشين قطبي روز دوشنبه در جلسه اي درخواست هايش را از باشگاه پيروزي مطرح كرد و با توجه به اينكه بايد اعضاي هيئت مديره در مورد درخواست هاي وي تصميم گيري مي كردند خواستم در نشستي ويژه با ساير اعضا دوباره خواسته هايش را مطرح كند.
مديرعامل باشگاه پيروزي افزود : قطبي معتقد بود كه برخلاف مفاد قرارداد برخي خواسته هايش اجرا نشده است كه در نشست با اعضاي هيئت مديره مواردي را مطرح كرد و موضع اعضاي هيئت مديره را نيز در اين مورد شنيد.
وي افزود : با اين وجود در صحبت هايي كه با قطبي داشتيم از وي خواستيم كه چند روز صبر كند و بعد از بازي با پيكان به استراحت برود تا با آرامش بيشتري به پيروزي برگردد اما وي نپذيرفت و اعلام كرد ديگر تحمل ادامه همكاري با اين تيم را ندارم .
داريوش مصطفوي با بيان اينكه مهمترين بخش در قرارداد قطبي مسائل مالي بوده است كه باشگاه به آن عمل كرده است خاطرنشان كرد : وي مسائلي را مطرح كرد كه قابل طرح در هيئت مديره نبود.
مديرعامل پيروزي با اشاره به دو جلسه پي در پي كه بين اعضاي هيئت مديره برگزار شد گفت : ما با اعضاي هيئت مديره جلسه داشتيم و در پايان به اين نتيجه رسيديم كه با استعفاي قطبي موافقت كنيم .
وي افزود : به همين خاطر به وي اعلام كرديم برود و 48 ساعت ديگر در تماسي كه با او خواهيم داشت تصميم نهايي اش را اعلام كند. اگر بتوانيم او را به پيروزي برگردانيم اتفاق خوبي خواهد بود در غير اينصورت بايد تصميم ديگري بگيريم .
مصطفوي با تاكيد بر حفظ شان و جايگاه افشين قطبي در بين هواداران پيروزي به عنوان يك مربي تاثير گذار گفت : ما مي خواهيم قطبي هميشه در فوتبال ايران يك اسطوره باقي بماند و در اين راه نيز تمام تلاشمان را خواهيم كرد.
وي با بيان اينكه افشين پيرواني در شش بازي آينده پيروزي سرمربي اين تيم خواهد بود مذاكره با لوكا بوناچيچ را تكذيب كرد و گفت : فعلا هيچكس به كادر فني پيروزي اضافه نمي شود و آقاي پيرواني در سه بازيهاي ليگ و جام حذفي هدايت تيم را برعهده خواهد داشت .
مديرعامل پيروزي احتمال شكايت از افشين قطبي را رد كرد و گفت : نه در شان و جايگاه ماست كه برويم از قطبي شكايت كنيم و نه قطبي . تصور مي كنم با تعامل و همكاري مي توانيم مشكلاتمان را حل كنيم .
قطبي نبايد به پيروزي برگردد
هواداران تيم فوتبال پيروزي از مسئولان اين باشگاه خواستند به دليل حفظ شان و جايگاه پيروزي افشين قطبي را به اين تيم بازنگردانند.
تمرين ظهر ديروز تيم فوتبال پيروزي تحت تاثير استعفا و كناره گيري افشين قطبي و حضور كليه اعضاي هيئت مديره اين باشگاه در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار شد.
در ابتداي اين تمرين داريوش مصطفوي حدود 20 دقيقه براي بازيكنان در رختكن صحبت كرد و دلايل كناره گيري افشين قطبي از پيروزي را براي آنها بازگو كرد.
حسين هدايتي محمد آخوندي محمد حسين نژاد فلاح و مجيد فرخزادي ديگر اعضاي هيئت مديره پيروزي نيز دقايقي با خبرنگاران و هواداران گفتگو كردند و به سوالات انها پيرامون استعفاي قطبي پاسخ گفتند.
در تمرين ديروز پيروزي كريم باقري مازيار زارع مهدي واعظي و مسعود زارعي غايب بودند و محمد منصوري نيز به دليل مصدوميت با تيم تمرين نكرد.
هواداران تيم فوتبال پيروزي كه از نزديك تمرينات اين تيم را تماشاكردند در گفتگوهايي كه با خبرنگاران و شبكه هاي مختلف تلويزيوني داشتند از مسئولان اين باشگاه خواستند ديگر دنبال قطبي نباشند چرا كه شان و جايگاه پيروزي بالاتر از اين مربي است .
در حاشيه اين تمرين زماني كه خبرنگاران قصد مصاحبه با داريوش مصطفوي را داشتند او اعلام كرد تنها با يكي از شبكه هاي تلويزيوني مصاحبه مي كند كه اين امر باعث اعتراض ساير خبرنگاران شد. ضمن اينكه خبرنگار يكي از شبكه هاي تلويزيوني هنگام ورود به ورزشگاه اكباتان با ماموران انتظامي اين ورزشگاه درگير شد.
تمرين تيم فوتبال پيروزي ساعت 10 صبح امروز زير نظر افشين پيرواني براي ديدار با تيم فوتبال پيكان در ورزشگاه اكباتان پيگيري مي شود.
نامه افشين قطبي به هواداران پيروزي :
افشين قطبي سرمربي مستعفي تيم فوتبال پيروزي در نامه اي خطاب به مردم ايران و هواداران اين تيم دلايل كناره گيري خود را تشريح كرد.
در متن نامه افشين قطبي آمده است :
مردم غيور و ارجمند ايران
هواداران دوست داشتني پيروزي
با سلام استحضار دارند اينجانب سيد افشين قطبي با عشق خدمت و با قلبي مملو از علاقه به هواداران و طرفداران تيم فوتبال پيروزي علي رغم گرفتاري هاي بسيار به دعوت مسئولين باشگاه پيروزي آري گفته و مجددا با اميد استفاده از همكاري صميمانه كادر فني جديد و در خدمت داشتن ستارگان فوتبال ايران فعاليت خود را شروع كردم .
اكنون با توجه به حوادث حاشيه اي تيم كه برخي از افراد در خارج از باشگاه ايجاد كرده كه بيشتر به دسيسه براي جلوگيري از موفقيت اين تيم شكل مي گيرد نتايج در خور و شايسته مجموعه تيم فوتبال پيروزي اعم از مديريت كادر فني و بازيكنان حاصل نشده و اين تنها به بهانه حضور بنده در اين تيم است . از آنجايي كه با تمامي قلبم پيروزي و هواداران آن را دوست مي دارم خنجر جدايي را در قلب خود فرو كرده واز كنار تيم دور مي شوم شايد با اين اقدام دشمنان ما خوشنود شوند و دست از سر اين تيم بردارند. اگر با جدايي من از پيروزي اين تيم راه قهرماني و موفقيت را طي مي كند اين افشين قطبي است كه عشق و علاقه خود را فداي موفقيت پيروزي مي كند.
اشكهاي جدايي از تيم پيروزي و هواداران را در خود نگه داشته تا در روز قهرماني پيروزي چه در ليگ برتر و چه در جام باشگاه هاي آسيا آنها را در لحظات شادي از چشمم جاري كنم .
در خاتمه لازم مي دانم از تمام سعي و تلاش بي شائبه اعضا هيات مديره باشگاه كه در مدت فعاليت اينجانب در جهت ايجاد امكانات براي به ثمر رساندن تلاش بنده كادر فني و بازيكنان از هيچ گونه مساعدتي دريغ نكردند سپاسگذاري كنم . اميدوارم هواداران عزيز قدر زحمات آنان را گرامي بدارند. آنها همگي دل شير دارند.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن