تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812592729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي استعفا كرد و رفت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: افشين قطبي استعفا كرد و رفت
افشين قطبي استعفا داد و صبح ديروز ايران را ترك كرد.
افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از اعلام نظر خود به مسوولان باشگاه پرسپوليس مبني بر ترك اين تيم استعفايش را نوشت و ساعت 4 و 30 دقيقه صبح ديروز (چهارشنبه) تهران را به مقصد دوبي ترك كرد.
مهدي حاج باقر مدير برنامه هاي قطبي با تاييد اين خبر در اين باره گفت: قطبي از مدت ها پيش فكر اين مساله را مي كرد و در آ خر به اين نتيجه رسيد كه نمي تواند در پرسپوليس مثمرثمر باشد و شايد ترك اين تيم به سود پرسپوليس شود. لذا پس از بررسي نهايي و جمع بندي هاي پاياني اش استعفايش را نوشت و مسوولان باشگاه پرسپوليس را در جريان اين مساله قرار داد.
وي افزود: پرسپوليس با بازيكناني كه دارد و امكاناتي كه هيات مديره اين تيم برايش محيا ساخته بدون شك مي تواند در رقابت هاي ليگ برتر و همچنين ليگ قهرمانان آسيا قهرمان شود. اما او به اين نتيجه رسيده بود كه ممكن است حضورش به ضرر پرسپوليس تمام شود. افشين قطبي ديروز در ساعت 4 و 30 دقيقه تهران را به مقصد دبي ترك كرد و بعيد مي دانم كه ديگر به تهران بازگردد.
وي گفت: افشين با باشگاه پرسپوليس قرارداد دو ساله داشت و 70 درصد از مبلغ سال اول خود را نيز دريافت كرده است اما با وجود اين مساله مي بايست توافقاتي در زمينه اتمام قراردادش بين او و مسوولان باشگاه پرسپوليس صورت گيرد.
حاج باقر در پايان خاطرنشان كرد: قطبي هنگام رفتن گفت ديگر براي فوتبال به ايران باز نمي گردم و فقط ممكن است براي انجام امور اداري يا ديدار مردم به ايران سفر كنم. ضمن اين كه او به دليل متلاشي نشدن شرايط روحي بازيكنان در تمرينات با آنها خداحافظي نكرد و بازيكنان را متوجه اين مساله نساخت.

نامه افشين قطبي به
هواداران پرسپوليس

افشين قطبي سرمربي مستعفي تيم فوتبال پرسپوليس در نامه اي خطاب به مردم ايران و هواداران اين تيم دلايل كناره گيري خود را تشريح كرد.
در متن نامه افشين قطبي آمده است:
مردم غيور و ارجمند ايران
هواداران دوست داشتني پرسپوليس
با سلام، استحضار دارند اينجانب سيد افشين قطبي با عشق خدمت و با قلبي مملو از علاقه به هواداران و طرفداران تيم فوتبال پرسپوليس علي رغم گرفتاري هاي بسيار به دعوت مسوولين باشگاه پرسپوليس آري گفته و مجددا با اميد استفاده از همكاري صميمانه كادر فني جديد و در خدمت داشتن ستارگان فوتبال ايران، فعاليت خود را شروع كردم.
اكنون با توجه به حوادث حاشيه اي تيم كه برخي از افراد در خارج از باشگاه ايجاد كرده كه بيشتر به دسيسه براي جلوگيري از موفقيت اين تيم شكل مي گيرد نتايج در خور و شايسته مجموعه تيم فوتبال پرسپوليس اعم از مديريت، كادر فني و بازيكنان حاصل نشده و اين تنها به بهانه حضور بنده در اين تيم است. از آنجايي كه با تمامي قلبم پرسپوليس و هواداران آن را دوست مي دارم، خنجر جدايي را در قلب خود فرو كرده واز كنار تيم دور مي شوم، شايد با اين اقدام دشمنان ما، خوشنود شوند و دست از سر اين تيم بردارند. اگر با جدايي من از پرسپوليس اين تيم راه قهرماني و موفقيت را طي مي كند اين افشين قطبي است كه عشق و علاقه خود را فداي موفقيت پرسپوليس مي كند.
اشك هاي جدايي از تيم پرسپوليس و هواداران را در خود نگه داشته تا در روز قهرماني پرسپوليس چه در ليگ برتر و چه در جام باشگاه هاي آسيا، آنها را در لحظات شادي از چشمم جاري كنم.
در خاتمه لازم مي دانم از تمام سعي و تلاش بي شائبه اعضا» هيات مديره باشگاه كه در مدت فعاليت اينجانب در جهت ايجاد امكانات براي به ثمر رساندن تلاش بنده، كادر فني و بازيكنان از هيچ گونه مساعدتي دريغ نكردند سپاسگذاري كنم. اميدوارم هواداران عزيز قدر زحمات آنان را گرامي بدارند. آنها همگي دل شير دارند.

مصطفوي: اقدام قطبي
غيرحرفه اي بود

در پي استعفاي افشين قطبي و ترك ايران، داريوش مصطفوي ديروز بر سر تمرينات اين تيم حاضر و با بازيكنان و اعضاي كادر فني گفت وگو كرد.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس با تاييد خبر استعفاي افشين قطبي گفت: عليرغم تلاش هيات مديره باشگاه، افشين قطبي ايران را ترك كرده است.
مصطفوي با بيان اين مطلب گفت: دوشنبه استعفايي از افشين قطبي به دست بنده رسيد كه به سرعت با حضور افشين قطبي آنرا در جلسه هيات مديره مطرح كردم كه عليرغم بحث و گفت وگوهاي فراوان، اين موضوع مورد موافقت هيات مديره قرار نگرفت و به سرمربي تيم نيز ابلاغ شد، اما عليرغم پيگيري ها و جلسات متعدد، قطبي شب گذشته بدون دريافت مجوز از باشگاه، ايران را ترك كرد.
مدير عامل باشگاه افزود: تلاش خواهيم كرد افشين قطبي به ايران بازگشته و به ماموريت خود ادامه دهد.
به گفته مصطفوي با توجه به اينكه باشگاه به كليه تعهدات خود در قبال سرمربي تيم عمل نموده است، انتظار داشتيم آقاي قطبي نيز بر اساس قرارداد عمل كند كه متاسفانه اين اقدام غيرحرفه اي براي مسوولان باشگاه قابل درك نيست.

حسين هدايتي: قطبي مي ماند
و تيم را قهرمان مي كند!

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس تهران در حالي روز سه شنبه بر كناره گيري نكردن «افشين قطبي» از پرسپوليس تاكيد كرد كه سرمربي پرسپوليس همان روز متن استعفايش را به مسولان باشگاه تحويل داده بود.
حسين هدايتي، درباره مذاكره با برخي مربيان و هم چنين احتمال جدايي افشين قطبي از اين تيم گفت: به هيچ عنوان اين مساله صحت ندارد، هيات مديره به شدت از افشين قطبي حمايت مي كند و بحث هايي كه درباره مذاكره با لوكابوناچيچ يا مربيان ديگر مطرح مي شود به هيچ عنوان واقعيت ندارد. افشين قطبي سرمربي پرسپوليس خواهد ماند و ما ترديد نداريم كه او مي تواند تيم را قهرمان كند.

تمرين بانشاط پرسپوليسي ها بدون قطبي

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از صحبت اعضاي هيات مديره با بازيكنان با يك ساعت تاخير برگزار شد.
به گزارش ايسنا; پس از آ ن كه اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس دو مرتبه با بازيكنان گفت وگو كردند، بازيكنان براي انجام تمرين به زمين چمن آمدند و مورد استقبال هواداران قرار گرفتند. درحالي كه پرسپوليس براي اولين بار در طول فصل بدون حضور افشين قطبي تمرين مي كرد، بازيكنان پرسپوليس بدون اين كه از اين مساله ناراحت باشند در تمرين شركت كردند و زير نظر افشين پيرواني تمرين بانشاطي را برگزار كردند.
اين درحالي بود كه هواداران هم مرتبا اعضاي هيات مديره و بازيكنان را تشويق مي كردند اما، خبري از حمايت آنها از افشين قطبي نبود و رحمان رضايي به همراه احمدرضا عابدزاده مورد توجه هواداران بودند.

افشين پيرواني:
خيلي خوشحالم كه
سرمربي پرسپوليس شده ام

افشين پيرواني پس از انتخاب به عنوان سرمربي موقت پرسپوليس گفت: خيلي خوشحال هستم كه در اين سمت قرار گرفته ام.
افشين پيرواني در جمع خبرنگاران گفت: خيلي خوشحالم كه در اين پست قرار گرفته ام، من خادم پرسپوليس هستم و بيشترين بازي ها را براي اين تيم انجام داده ام و تمام مسووليت ها هم بر عهده ي من است. تلاش مي كنم كه بهترين نتيجه ها را كسب كنند.
وي گفت: خوشحالم كه اولين بازي ما با تيم صدرنشين و در خانه آنهاست. قول مي دهم كه بهترين نتايج را بگيريم.
پيرواني در پاسخ به اين سوال كه چه قولي به هواداران مي دهيد؟ گفت: به هواداران قول مي دهم كه سه جام قهرماني را براي آنها كسب كنيم. اين را به حتم گفتم و بايد به آن هم عمل كنيم. تمام تلاش مان اين است كه هر سه جام را براي هواداران كسب كنيم.
وي درباره همكاران خود در كادر فني گفت: فعلا با كوماسي و عابدزاده كارمان را انجام خواهيم داد اما; پس از بازي با پيكان كسي ديگري را به كادر فني اضافه مي كنيم.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن