تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813580583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در انتخاباتي مجدد اعضاي شوراي راهبردي رسانه هاي خوزستان مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: در انتخاباتي مجدد اعضاي شوراي راهبردي رسانه هاي خوزستان مشخص شدند
اهواز - خبرنگار كيهان:
انتخابات شوراي راهبردي رسانه هاي استان در دو بخش مديران مسئول، سردبيران و سرپرستان نشريات محلي و سراسري و بخش خبرنگاران با حضور استاندار خوزستان و مديركل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري برگزار شد.
«سيد جعفر حجازي» در جلسه انتخابات و در جمع خبرنگاران رسمي و فعال رسانه هاي استان گفت: با تشكيل شوراي راهبردي بسياري از مشكلات رسانه هاي استان مرتفع و موانع پيشرفت در اين عرصه به صورت شفاف شناسايي مي شود.
وي يكي از مواهب تشكيل اين شورا را تامين امور رفاهي براي خبرنگاران عنوان و خاطرنشان كرد: اين شورا متشكل از سه كميته پشتيباني، رفاهي خبرنگاران و كميته ارتقاء آموزش خبرنگاران است كه اين كميته ها با حضور خبرنگاران مديران مسئول، سرپرستان و سردبيران روزنامه ها وخبرگزاري ها چند تن از مسئولان استانداري و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به اينكه اميدواريم با انتخاب افراد اصلح و شايسته مشكلات مطبوعات برطرف شود. افزود نظرات و مشكلات خبرنگاران از طريق اين نمايندگان در شورا منعكس شده تا با اختياراتي كه در استان داريم جامعه رسانه اي را تقويت و به جايگاه اصلي خود رهنمون سازيم.
«حجازي» با تاكيد بر اينكه در اين شورا به دنبال مسائل حاشيه اي نيستيم خاطرنشان كرد: تلاش ما در راستاي هموار كردن مشكلات و تقويت بنيه مطبوعات و كمك به آنهاست تا با ارتباطي كه ميان مردم و مسئولان برقرار مي شود استان در مسير توسعه قرار گيرد.
وي مدت عضويت اعضاي انتخابي را يك سال اعلام كرد و گفت: براي حمايت هر چه بيشتر از اين قشر سهميه انتخابي از پنج نفر به هشت نفر افزايش يافته است.
استاندار خوزستان از عدم ارائه ليست كامل خبرنگاران از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان انتقاد كرد و افزود متاسفانه فهرست اسامي اعلام شده از جانب اداره كل ارشاد كامل نبوده و اين انتخابات فرصت مناسبي است كه اين اداره بانك اطلاعاتي خود را تكميل و راه اندازي كند.
شايان ذكر است در پـايان انتخابات در بخش خبرنگاران «سميه غافلي»، «حبيب الله بهرامي»، «حميدرضا اكبري» از نشريات سراسري، «فاطمه زورمند»، حسن سلامت دوم و «سركاكي» از نشريات محلي و «مريم باقري» و «مجتبي نارنج پور» از خبرگزاري هاي استان انتخاب شدند.
همچنين در بخش سرپرستان و مديران مسئول و سردبيران «حسن فارسي زاده» و «شاهرخ موسوي نسب» از سرپرستي ها، «حسن صالحه» به عنوان مدير مسئول و «محمد مالي» و «مهدي مكارمي» به عنوان سردبير از نشريات محلي و «بيژن ربيعي» از سرپرستان خبرگزاري ها به ترتيب با كسب اكثريت آرا به عنوان اعضاي شوراي راهبري رسانه هاي استان خوزستان برگزيده شدند.
گفتني است انتخابات پيشين به دليل نارضايتي خبرنگاران از حضور برخي افراد غير خبرنگار و ترك جلسه از سوي آنان توسط استانداري خوزستان باطل و انتخابات مجددا برگزار شد.علت آبگرفتگي خيابان هاي رشت عدم لايروبي اعلام شد
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن