تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816608407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخاب برترين مجريان رمضاني تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: انتخاب برترين مجريان رمضاني تلويزيون
فرزاد جمشيدي و علي درستكار به عنوان مجريان برتر دومين جشنواره برترين برنامه‌هاي سيما در رمضان 87 معرفي شدند.

به گزارش مهر، مراسم دومين جشنواره برترين برنامه‌هاي سيما در رمضان 87 عصر امروز با حضور مرتضي ميرباقري معاون سيما، عليرضا برازش، مهدي فرجي، علي‌اصغر پورمحمدي و رضا پورحسين مديران شبكه‌هاي يك تا چهار و پرويز فارسيجاني دبير جشنواره و دبير شوراي معارف سيما در ساختمان اصحاب الحسين (ع) برگزار شد.

ميرباقري در بخشي از اين مراسم گفت: سازمان صدا و سيما ماموريت جدي براي در اختيار گذاشتن سرمايه‌هاي معنوي همچون اسلام، قرآن عزيز، تاريخ و تمدن، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به عهده دارد. ما موظف هستيم خطوط اصلي را براي ملت عزيز شناسايي كنيم و آن را در اختيار مردم قرار دهيم.

وي خاطرنشان ساخت: خوشبختانه صدا و سيما با مهندسي كه انجام داده توانسته اين سرمايه را در اختيار مردم قرار دهد و از طريق برنامه‌هاي مختلف ارتباطات لازم را برقرار كند. مناسبت‌هاي ديني، انقلابي، ملي و سياسي فرصت‌هايي مغتنم براي ارائه سرمايه‌هاي معنوي هستند و رسانه ملي سعي كرده از اين فرصت‌ها براي ايجاد تعامل نهايت بهره را ببرد.

معاون سيما يكي از فرصت‌هاي گرانبها را ماه رمضان برشمرد و گفت: صدا و سيما سعي كرد در ماه رمضان از علما و بزرگان ديني در برنامه‌ها نهايت بهره را ببرد. رسانه ملي يك ظرفيت و تريبون مقدس شده و تمام سرمايه‌هاي معنوي را مهندسي شده تقديم مردم كرده است. همچنين طراحي كرده‌ايم كه جشن پيروزي انقلاب اسلامي را در سه ماه برگزار كنيم.

ميرباقري در پايان از ارتباط تنگاتنگ حوزه علميه با مجموعه هنرمندان خبر داد. فارسيجاني دبير جشنواره هم در اين مراسم گفت: اولين دوره جشنواره برترين‌هاي سيما رمضان سال گذشته برگزار شد و سعي كرديم نقاط قوت و ضعف اين جشنواره را بررسي كنيم تا دومين جشنواره با قوت بيشتر برگزار شود.

وي در ادامه افزود: امسال در ماه رمضان 813 برنامه ويژه قرآن، تلاوت‌هاي مختلف، 632 برنامه سخنراني، استفاده از 152 كارشناس، 557 ادعيه، 129 برنامه احكام، 175 برنامه مداحي، 131 برنامه ميزگرد و گفتگو، 120 برنامه ويژه سحر و 215 برنامه ويژه افطار از شبكه‌هاي مختلف روي آنتن رفت و سعي كرديم گام‌هايي مهم در كميت و كيفيت برنامه‌ها برداريم.

در پايان اسامي برگزيدگان قرائت و با اهداي لوح و هديه از آنها تقدير شد: در برنامه‌هاي قرآني مجيد يراق‌بافان، در برنامه‌هاي دعا و مناجات حسين فراست و عبدالله متقي‌زاده، در برنامه‌هاي افطار و سحر پرويز اميري و ميرلوحي، در برنامه‌هاي تركيبي حميدرضا اردلان و داود نجفي، در برنامه‌هاي ميزگرد و گفتگو شكيبانيا و در برنامه‌هاي كودك سلاميان و ابوالفضل صالحي.

در برنامه‌هاي مستند سيدمجيد موسويان، در ميان‌برنامه‌ها سيدقاسم صفاري، در مسابقات ديني حسين فردرو، در برنامه‌هاي مداحي مجيد خواجه‌نژاد و مرتضي جانبي، در برنامه‌هاي سخنراني برنامه آيت‌الله مهدوي كني به تهيه‌كنندگي حميد نوبهار و برنامه رحيم‌پور ازغدي به تهيه‌كنندگي نادري.

در بخش تفسير بهترين مفسر قرآن آيت‌الله جواد آملي، در بخش بهترين مفسر دعا آيت‌الله ناصري. در بخش كارشناس احكام حجت‌الاسلام فلاح‌زاده و در بخش اجرا فرزاد جمشيدي و علي درستكار. جمشيدي هديه خود را به همسر شهيد اميرعباس واعظي اهدا كرد و درستكار هم لوح سپاس خود را بوسيد و گفت: به دلايل شخصي هديه را به سازمان صدا و سيما برمي‌گردانم.

در پايان از رحيم‌زاده مدير معارف، مصداقي مدير پخش و كامبيز اخوان‌صفا مدير تامين برنامه شبكه يك، موحد مدير گروه معارف شبكه دو، شريعت پناهي مدير معارف و حسين‌زاده مدير تامين برنامه شبكه سه، رضايت مدير وقت پخش شبكه سه، آقايي مدير معارف شبكه چهار، محمديان مدير گروه معارف و ايزدي مدير پخش شبكه تهران، شفيع‌زاده مدير وقت پخش شبكه قرآن، انجام مدير تامين برنامه شبكه قرآن، گروسي مدير معارف شبكه جام جم، مقيمي مدير بخش آموزش سيما و... تقدير شد.

نظرات كاربران:
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن