تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال الزام اوباما به عدم استفاده از تجهيزات ارتباطي شخصي


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: احتمال الزام اوباما به عدم استفاده از تجهيزات ارتباطي شخصي


سرويس اخبار خارجي ايتنا - ملاحظات امنيتي، توافق‌نامه‌ها و قوانين جاري درخصوص نظارت بر مكاتبات و ارتباطات رئيس جمهور ممكن است باراك اوباما را وادار سازند تا فعلاً از استفاده از دستگاه بلك‌بري خود صرفنظر كند.

بنا به گزارش نيويورك تايمز قوانين شفافيت اطلاعات به همراه ملاحظات امنيتي ممكن است به اجبار اوباما به عدم استفاده از دستگاه بلك‌بري خود در طول مدت تصدي رياست جمهوري ايالات متحده منجر شود.

اين روزنامه به قانون فدرال Presidential Records Act اشاره مي‌نمايد كه كاخ سفيد را به ثبت تمامي مكالمات، مكاتبات و ايميل‌هاي رئيس جمهور و قرار دادن آنها در دسترس عموم مردم مجبور مي‌نمايد.

علاوه بر اين موارد، ارسال ايميل از طريق شبكه‌هاي عمومي مي‌تواند اوباما را وادار سازد تا براي ارسال و دريافت ايميل‌هاي كاري و شخصي خود از تجهيزات شخصي موبايل استفاده نكند.

اين قانون برخي محدوديت‌ها را براي اوباما كه در طول مدت مبارزات انتخاباتي خود تكيه زيادي بر وب و ابزارهاي آنلاين زده بود و تا به اينجا لقب «الكترونيكي‌ترين رئيس جمهور ايالات متحده» را به خود اختصاص داده است، ايجاد مي‌نمايد.

اوباما وب را در مركز فعاليت‌هاي انتخاباتي خود قرار داده بود و حتي تصميم گرفته تا پست جديد «مدير ملي فناوري» را ايجاد نمايد.
بسياري از فعالان صنعت IT انتظار دارند كه اوباما بيش از هر رئيس جمهور ديگري درگير امورات مربوط به فناوري بشود.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن