تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816730946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهی به کارنامه فرنگی.کاران در جام جایزه بزرگ گرجستان علیزاده و نوروزی بهترین عملکرد را داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: فرشاد علیزاده و امید نوروزی بهترین عملکرد را در جام جایزه بزرگ بالاوادزه داشتند.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، رقابتهای کشتی فرنگی جام بالاوادزه گرجستان روزهای 20 لغایت 22 خردادماه در شهر تفلیس برگزار شد که نمایندگان کشورمان در این رقابتها صاحب 3 مدال طلا، 2 نقره و2 برنز شد.
در میان کشتی گیران کشورمان امید نوروزی و فرشاد علیزاده 2 کشتی.گیر شیرازی و تهرانی با 4 پیروزی بهترین عملکرد را در بین 9 نماینده ایران داشتند.
بر این اساس کارنامه کشتی گیران کشورمان در این رقابتها به شرح زیر است:
*55 کیلوگرم در بین 11 نفر،باقر توکلیان(مدال نقره)
وی در دور اول گنالی کوکاتلادزه گرجستان را یک بر صفر ویک بر صفر برد، در دور دوم زوراب ککی لیدزه از گرجستان را یک بر صفر و 2 بر صفر مغلوب کرد، در دور نیمه نهایی اسلام شودمانوف از ازبکستان را 2 بر صفر و 2 بر صفر شکست داد و در فینال مقابل لاشا گوگی تادزه از گرجستان صفر بر 3، 2 بر صفر و صفر بر 4 نتیجه را واگذار کرد.
*60 کیلوگرم در بین 14 نفر، حمید سوریان (حذف)
وی در دور اول مقابل اسلام مصطفی از ترکیه صفر بر یک و صفر بریک شکست خورد و چون کشتی گیر ترکیه ای در مرحله نیمه نهایی مقابل خارابادزه از گرجستان مغلوب شد، سوریان نیز از دور مسابقات کنار رفت.
*66 کیلوگرم در بین 19 نفر، امید نوروزی(طلا)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم بابک رحیم لی از آذربایجان را یک بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد، در دور سوم ماچوتادزه از گرجستان یک بر صفر و یک بر صفر برد، در مرحله نیمه نهایی گئورگی میسخی از گرجستان را در 2 تایم یک بر صفر و یک بر صفر مغلوب کرد و در فینال ماریل آبولادزه از گرجستان را 2 بریک و 4 بر صفر برد.
*74 کیلوگرمدر بین 24 نفر، فرشاد علیزاده(طلا)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم زوراب تسینتسادزه از گرجستان را یک بر صفر و یک بر صفر برد، در دور سوم شرف تفنگ از ترکیه را صفر بر 3، 4 بر صفر و 2 بر صفر مغلوب کرد، در مرحله نیمه نهایی مقابل سعید عبدولی یک بر صفر و یک بر صفر به پیروزی رسید و در فینال مقابل منوچهر کویر کلیا از گرجستان را 2 بر صفر و 3 بر یک برد.
*74 کیلوگرم در بین 24 نفر، سعید عبدولی(برنز)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم روبرت راسویانی از گرجستان 4 بر صفر و 2 بر صفر برد، در دور سوم داتوناشویلی از گرجستان را یک بر صفر و یک بر یک مغلوب کرد، در مرحله نیمه نهایی مقابل فرشاد علیزاده صفر بر یک و صفر بر یک شکست خورد و در دیدار رده بندی شرف تفنگ از ترکیه یک بر صفر و 3 بر صفر را برد.
*84 کیلوگرمدر بین 18 نفر، داود عابدین زاده (نهم)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم گوچیلاشویلی از گرجستان را یک بر صفر و 7 بر صفر برد، در دور سوم مقابل داویت چاکویتادزه از گرجستان یک بر 2، 3 بر 3 و صفر بر 3 به شکست خورد و به دلیل اینکه این کشتی گیر گرجستانی در مرحله نیمه نهایی مقابل ییلدریم از ترکیه مغلوب شد،داود عابدین زاده نیز در جای نهم ایستاد.
*96 کیلوگرم در بین 17 نفر، مهدی علیاری (نقره)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم مومن عبدولیف از ازبکستان را یک بر صفر و یک بر صفر مغلوب کرد، در دور سوم عبدالفتاح از مصر را یک بر صفر و 3 بر 2 برد، در مرحله نیمه نهایی کیکاشویلی از گرجستان را 2 بر صفر و یک بر صفر برد و در فینال مقابل اراکلی کاجیا از گرجستان 2 بر 3، یک بر یک و 2 بر صفر مغلوب شد.
*120 کیلوگرم در بین 11 نفر، امیر علی اکبری(طلا)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم جاوا خیشویلی از گرجستان را 3 بر یک و یک بر صفر برد، در مرحله نیمه نهایی مقابل امیر قاسمی منجزی یک بر صفر و 4 بر صفر پیروز شد و در فینال آتیلان گوزل از ترکیه را یک بر صفر و یک بر صفر برد.
*120 کیلوگرم در بین 11 نفر، امیر قاسمی منجزی(برنز)
وی در دور اول استراحت داشت، در دور دوم گوگیسویندزه از گرجستان را ضربه فنی کرد، در مرحله نیمه نهایی مقابل امیر علی اکبری در دوتایم 5 بر صفر مغلوب شد و دیدار رده بندی مقابل جاوخیشویلی از گرجستان یک بر صفر، صفر بریک و یک بر صفر به پیروزی رسید.
گفتنی.است؛ بدین ترتیب تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در بین تیمهای شرکت کننده در این دور از رقابتهای با کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز بهترین عملکرد را داشت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن