تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815170727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروجردي در ديدار با وزير خارجه بوسني هرزه‌‏گوين:تمام تلاش خود را در جهت نابودي بمب هسته‌اي در جهان به كار مي‌گيريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: بروجردي در ديدار با وزير خارجه بوسني هرزه‌‏گوين:تمام تلاش خود را در جهت نابودي بمب هسته‌اي در جهان به كار مي‌گيريم
تهران- خبرگزاري كار ايران
علاءالدين بروجردي، رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، در ديدار با «آناتوشيج بابيج» قائم مقام وزارت امورخارجه بوسني هرزه‌‏گوين با ابراز خرسندي از برقراري صلح و امنيت در بوسني و همچنين فراهم شدن امكان توسعه و پيشرفت اين كشور در راستاي بهبود وضعيت اقتصادي ملت بوسني هرزه‌‏گوين، از گسترش مناسبات في‌مابين دو كشور در همه زمينه‌هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي استقبال كرد.
وي با اشاره به نقش برجسته پارلمان‌ها، در رفع موانع همكاري ميان دولت‌ها بر تداوم تبادل نظر و همكاري و ديدارهاي متقابل بين مقامات مجالس دو كشور، را مورد تاكيد قرار دارد.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پرونده هسته‌اي كشورمان، ضمن اظهار علاقمندي ايران به انجام فعاليت‌هاي هسته‌اي در چارچوب NPT و استفاده از حقوق مسلم ايران بر اساس مواد مندرج در اين معاهده، از آمادگي ايران براي ادامه مذاكره به عنوان تنها راه حل موجود، استقبال كرد.
بروجردي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران، به شدت مخالف سلاح هسته‌اي است، افزود: ما تمام تلاش خود را در جهت نابودي بمب هسته‌اي در جهان بكار مي‌گيريم.
وي در ادامه با اشاره به بحران‌هاي اقتصادي آمريكا و سرايت اين بحران به كشورهاي اروپايي ابراز نگراني كرد و اظهار داشت: بحران‌مالي موجود در آمريكا ناشي از رويكرد غلط مقامات كاخ سفيد از لشكر كشي‌هاي بي‌مورد در منطقه است و اميدواريم عمق اين بحران‌ها، چندان افزايش پيدا نكند.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين آمادگي خود و مقامات كشور را در جهت كمك به كنترل اين بحران اعلام كرد.
در ادامه اين ديدار «آناتوشيچ بابيچ» قائم مقام وزارت امور خارجه بوسني و هرزه‌گوين با اشاره به اهميت روابط ايران و بوسني هرزه گوين، خواستار تقويت مناسبات دو كشور بويژه در زمينه اقتصادي شد.
وي اظها اميدواري كرد كه همكاري‌هاي مشترك دو كشور در كليه زمينه‌ها بخصوص همكاري اقتصادي از روند صعودي‌تري برخوردار گردد.
وي در پايان اظهار داشت: بين ايران و بوسني هرزه گوين، نقاط مشترك زيادي براي تعميق مناسبات في‌مابين وجود دارد كه خوشبختانه مقامات عالي‌رتبه دو كشور ايران و بوسني اهتمام خاصي دارند.
پايان پيام

كد خبر: 458287
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن