تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه انصارالحسين (ع ) خبر داد : تحقق 70 درصدي ارتش 20 ميليوني در استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: فرمانده سپاه انصارالحسين (ع ) خبر داد : تحقق 70 درصدي ارتش 20 ميليوني در استان همدان
همدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : فرمانده سپاه انصارالحسين (ع ) استان همدان گفت : در هفته بسيج امسال بيش از 32 طرح عمراني و مهندسي با زيربناي 5 هزار و 632 مترمربع در سطح استان مورد بهره برداري قرار مي گيرد .
سردار عبدالرضا آزادي در تشريح برنامه هفته بسيج به خبرنگاران گفت : براي اين تعداد طرح عمراني و مهندسي بالغ بر 18 ميليارد و 710 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است .
وي اظهار داشت : همزمان با هفته بسيج امسال 25 پايگاه مقاومت در سطح شهرستانها يك كانون فرهنگي و ورزشي در رزن 5 حوزه مقاومت در شهرستانهاي همدان بهار كبودرآهنگ و ملاير 2 پروژه در مركز آموزش بسيج و 3 پروژه زيرفضاي نواحي مقاومت در سطح استان افتتاح افتتاح مي شود.
سردار آزادي خاطرنشان ساخت : هفته بسيج متعلق به همه احاد مردم و پشتوانه محكمي براي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است .
وي اظهار داشت : بسيج در طول 8 سال دفاع مقدس به رشد تعالي و بالندگي خود دست يافت و توانست در اين مدت در كنار ارتش و سپاه عزت و سرافرازي براي كشور به ارمغان آورد.
فرمانده سپاه انصارالحسين (ع ) استان اضافه كرد : رسالت بسيج تنها معطوف به دوران دفاع مقدس و كار نظامي و دفاعي نيست بلكه بعد از پايان جنگ توانست در عرصه هاي فرهنگي اجتماعي علمي و سازندگي كشور نقش بسزايي ايفا نمايد.
سردار آزادي سهم استان همدان از ارتش 20 ميليوني را بيش از 600 هزار نفر عنوان كرد و افزود : تاكنون 70 درصد آن محقق شده است .
وي خاطرنشان ساخت : تا پايان برنامه پنجم سهم استان به صورت كامل محقق خواهد شد.
سردار آزادي گفت : هفته بسيج فرصت مناسبي براي بيان اهداف كاركردها در همه عرصه هاي مختلف انقلاب است .
وي تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام (ره ) و مقام معظم رهبري تقويت روحيه نشاط و اميد و اطلاع رساني از ظرفيت ها و كاركردهاي بسيج به مردم و مسئولين را از اهداف هفته بسيج عنوان كرد.
سردار آزادي با اشاره به اينكه تعالي همه جانبه سپاه و بسيج در سال نوآوري و شكوفايي شعار محوري هفته بسيج در سال جاري است افزود : ديدار فرماندهان و مسئولين بسيج و اعضاي ستادي با ائمه جمعه نشست فرهنگي سياسي اقشار بسيج در پايگاههاي محلات حماسه فرزندان ولايت در واحدهاي مقاومت بسيج مدارس افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي اردوهاي طرح هجرت و همايش تجلي خودباوري علمي و فناوري بسيج با حضور 500 نفر از انديشورزان و نخبگان بسيجي از جمله برنامه هاي هفته بسيج در استان است .
وي همچنين برگزاري آزمون پدافند غيرعامل توسط بسيج فرهنگيان مسابقات قرآن و عترت همايش سازمان يافته گردانهاي الزهرا عاشورا و گردانهاي رزمي تحت عنوان حماسه عزت و پايداري تجليل از 200 نفر از مربيان آموزش بسيج برگزاري يادواره شهداي بسيج ادارات و مهندسين عطرافشاني و غبار روبي گلزار شهدا و تجليل از مجريان مديران و شركت كنندگان در طرح اردوهاي هجرت 3 را از ديگر برنامه هاي هفته بسيج در استان عنوان كرد .
فرمانده سپاه انصار الحسين (ع ) استان گفت : در تابستان سال جاري بيش از 500 هزار نفر روز از دانش آموزان دانشجويان و اقشار مختلف بسيج در طرح اردوهاي هجرت 3 اين استان شركت كرده اند .
سردار آزادي افزود : بيش از 261 باب مدرسه با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 700 ميليون ريال در سطح استان توسط اين عزيزان بازسازي نوسازي و زيباسازي شده است .
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن