تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حبيب كاشاني در غرفه ايسنا: وضعيت پرسپوليس بحراني نيست فكر كنم مفيد هستم با جان و دل مي‌آيم دو بار اتفاقي قطبي را ديدم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حبيب كاشاني در غرفه ايسنا: وضعيت پرسپوليس بحراني نيست فكر كنم مفيد هستم با جان و دل مي‌آيم دو بار اتفاقي "قطبي" را ديدم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

حبيب كاشاني گفت: با سعه‌ي صدر بيشتر از سوي تماشاچيان، تلاش بازيكنان و همدلي هيات مديره پرسپوليس به روزهاي خوب خود باز مي‌گردد.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس ضمن بازديد از غرفه‌ي ايسنا در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا در پاسخ به اين پرسش كه آيا وضعيت حاكم بر پرسپوليس را بحراني مي‌بيند، اظهار كرد:‌ با اين مساله موافق نيستم، پرسپوليس اگر وضعيت خوبي نداشته باشد وضعيت بدي هم ندارد، هم اكنون با 22 امتياز در جايگاه چهارم جدول قرار دارد و تنها 6 امتياز با صدر جدول فاصله دارد كه با توجه به بيست بازي باقيمانده اختلاف زيادي نيست. با توانايي مديريتي و فني و بازيكنان پرتلاش اين اختلاف امتياز قابل جبران است.

كاشاني درباره‌ي "قطبي" متذكر شد:‌ از زماني كه قطبي وارد كشور شده ارتباط زيادي با هم نداشتيم و دو بار اتفاقي همديگر را ملاقات كرديم، من در جريان اتفاقات باشگاه نيستم. سال گذشته ارتباط نزديكي با هم داشتيم و با همكاري هم تيم را موفق كرديم ولي امسال طي چند ماه گذشته حتي يك تماس تلفني هم با هم نداشتيم. قطبي توانايي بسيار بالايي دارد و با مشورت با دوستان مي‌تواند مانند گذشته جايگاه رفيعي را در بحث فني داشته باشد.

مديرعامل پيشين پرسپوليس با اشاره به اين كه اين تيم كار سختي را در نيم فصل دوم خواهد داشت يادآ‌ور شد: پرسپوليس در نيم فصل دوم در چند جبهه فعاليت خواهد داشت. علاوه بر ليگ برتر در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد و با وجود مصدومان بسياري كه دارد و بعد مسافت مشكلاتي را براي اين تيم ايجاد مي‌كند. پرسپوليس بايد در نيم فصل اول امتيازات را به نفع خود جمع مي‌كرد چرا كه بيشتر تيم‌ها در نيم فصل دوم امتيازاتشان را از دست مي‌دهند و با افت مواجه مي‌شوند. اميدوارم در دو يا سه بازي باقي مانده حداكثر امتيازات را از آن خود كند تا از كورس قهرماني عقب نماند.

كاشاني در پاسخ به اين پرسش كه آيا چند وجهي بودن مديريت پرسپوليس حاشيه‌هايي را براي اين تيم رقم نزده است؟ گفت:‌ رييس مجمع پرسپوليس "علي‌آبادي" است و او اين تيم را انتخاب كرده، قطعا بر اساس سوابق كاري اين مديران اين تيم توانمند است و حتما موفق خواهد شد. مصطفوي در بحث فني، آ‌خوندي درارتباط با سازمان و هدايتي در بحث بازرگاني انتخاب شدند و شرح وظايف آنها كاملا مشخص است. سال گذشته تلاش كرديم با برگزاري جلسات مستمر و انجام پيگيري‌هاي لازم نيازهاي تيم را رفع كنيم، قطعا مديريت جديد پرسپوليس نياز به همدلي و همفكري دارد.

وي ادامه داد: من داخل اين تيم نيستم و مشكلات پرسپوليس را نمي‌دانم، سال گذشته شگرد من اين بود كه مسائل فني را قطبي انجام دهد و من هيچ گونه اظهارنظري در اين زمينه نداشته باشم، بر اساس اين شاخص و تقسيم بندي كارها موفق بوديم. من تنها به بحث پشتيباني از تيم و پاداش و حقوق بازيكنان مي‌پرداختم. چرا كه هيچ گونه معلومات فني نداشتم.

كاشاني در پايان در پاسخ به پرسش ديگر ايسنا مبني بر اين كه آيا قصد بازگشت به مديريت ورزش را دارد، تصريح كرد:‌ قبلا نيز نه خودم آمدم و نه مي‌توانم بيايم، سال گذشته دستور دادند كه بيايم و من هم آمدم، قطعا هر روزي كه بخواهم و فكر كنم مفيد هستم با جان و دل نه تنها در ورزش بلكه در ساير زمينه‌ها نيز از پيشنهادات استقبال مي‌كنم.

عضو شوراي شهر تهران با بيان اين كه واگذاري پرسپوليس حداقل تا پايان دوره‌ي رياست جمهوري احمدي‌نژاد و تا پايان سال 88 اتفاق نخواهد افتاد، گفت: بايد مقدمات واگذاري فراهم شود، نمي‌شود شب خوابيد و صبح بيدار شد و فضاي واگذاري را آماده ديد. اين تيم با 40 سال سابقه براي مردم است و مردم با اين تيم مي‌خندند و اشك مي‌ريزند.

وي افزود: از زمان "خاتمي" هيات دولت بحث واگذاري باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال را مصوب كرده است، بايد راهكار اين مساله را يافت، بررسي شود اين باشگاه‌ها بايد به بخش خصوصي واگذار شوند و يا به مردم و شركت‌هاي خصوصي واجد شرايط واگذار شوند. سال گذشته فعاليتهاي خوبي در اين زمينه انجام داديم ولي متاسفانه زمان كافي نداشتيم.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن