تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812627112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: تبریز - خبرگزاری مهر: پس از دو فصل از حضور تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رقابتهای لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشورمان و بعد از سکوت طولانی مدت مسئولان این باشگاه، سرانجام فرمانده سپاه عاشورا اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز را اعلام کرد.به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر پورجمشیدیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: باشگاه تراکتورسازی تبریز تحت مسئولیت سپاه عاشورا بوده و هیئت مدیره آن شامل "محمد رستمی" معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس هیئت مدیره، "محمد حسین جعفری" مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، "محمد جواد دلفکار" معاون اداری مالی شرکت تراکتورسازی ایران و عضو هیئت مدیره، "محمدرضا آهن تن" سرپرست بانک مهر آذربایجان شرقی و عضو هیئت مدیره و "محمد اسماعیل سعیدی" جانشین فرمانده سپاه عاشورا و عضو هیئت مدیره است.
به گفته وی، فرمانده سپاه عاشورا و مدیرعامل تراکتورسازی ایران نیز به عنوان ناظر در جلسات هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور یافته و بیش از سایر حوزه ها، مسایل مالی این باشگاه را پیگیری می کنند ضمن اینکه استاندارآذربایجان شرقی به اتفاق سایر مسئولان دولتی و غیردولتی از جمله علمای منطقه موضوعات مربوط به این باشگاه را با حساسیت خاصی تعقیب می کنند.
سردار پورجمشیدیان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی مانند سایر مجموعه ها و موسسات اقماری، وابسته به شرکت تراکتورسازی است و از آنجایی که سهامدار عمده این شرکت نیز بانک مهر محسوب می شود، نقش آفرینی بیشتری برای سپاه و بسیج متصور است.
وی با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتورسازی با داشتن ترکیب مزبور به یک ثبات تیمی و مدیریتی رسیده است، افزود: کادر فنی برای فصل جدید برنامه هایی را پیش بینی کرده تا این مسیر صعودی تداوم یابد و حتی تبریز شاهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور باشد.
کادر فنی فعلی تراکتور، حفظ می شود
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رضایتمندی مردم، مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی از ترکیب فعلی کادر فنی، فراز کمالوند را سرمربی خوب، باانگیزه، جوان و در عین حال باتجربه معرفی و تصریح کرد: این کادر حفظ خواهد شد و امید می رود کادر فنی با احساس مسئولیت پاسخ اعتماد مردم و هواداران و مسئولان را با ارائه بازی های خوب در جریان لیگ برتر بدهند.
از بازی با تیم های مطرح جهان استقبال می کنیم
عضو ناظر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره احتمال بازی تدارکاتی تراکتورسازی و گالاتاسرای ترکیه، مذاکرات اولیه استاندار آذربایجان شرقی با مسئولان ترک در سفر اخیر علیرضا بیگی به کشور ترکیه را رد نکرد و در عین حال گفت:این موضوع تنها گمانه زنی رسانه ای است چراکه اگر مسئله جدی باشد، اطلاع رسانی خواهد شد.
سردار علی اکبر پورجمشیدیان با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی از بازی با تیم های مطرح جهان استقبال می کند، افزود: تراکتورسازی آماده است با تیم های سرشناس فوتبال دنیا مصاف کند و در این بین پیشنهادها را بررسی می کند







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن