تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منصوري:به ياد مظلوميت قرآن افتادم


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: منصوري:به ياد مظلوميت قرآن افتادم
فردا- كريم منصوري، قاري مراسم نامأنوس سازمان ميراث فرهنگي در نامه اي به مقام معظم رهبري، مراجع عظام و مردم، از ماجراي خبرساز همايش گردشگري انتقاد كرد.وي در اين نامه نوشت: در مراسم كنفرانس اخير گردشگري، بنده قبل از شروع مراسم تأكيد كردم كه براي اطمينان از آيات مدنظر قرآن بياورند تا آيات موردنظر را مرور كنم، اما مجريان مراسم بدون اشاره به شيوه حمل قرآن اعلام كردند كه خودمان اين كار را انجام خواهيم داد. اما با كمال تعجب مشاهده كردم اين اقدام به طرز بي شرمانه اي انجام پذيرفت، به نحوي كه در هنگام مشاهده مراسم، تمام بدنم مي لرزيد و به ياد مظلوميت قرآن افتادم.در آن هنگام، از طرفي براي حفظ عزت نظام در يك كنفرانس بين المللي و از سويي ديگر، در قبال حقي كه قرآن مجيد برگردن من دارد، مستأصل و مجبور به قرائت شدم تا باعث به هم خوردن اين كنفرانس نشوم.
در ادامه مراسم با نهايت تأثر، قرائت خود را خلاصه كرده و با شرمندگي از محضر خداوند كريم، حضرتعالي، علماي اسلام و مردم خداجوي، شكايت خود را به پيامبر اكرم(ص) و قرآن كريم در روز قيامت مطرح مي كنم.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن