تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير ستاد واگذاري سهام عدالت گيلان: سود سهام عدالت سال 86 ماه آينده در گيلان پرداخت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير ستاد واگذاري سهام عدالت گيلان: سود سهام عدالت سال 86 ماه آينده در گيلان پرداخت مي‌شود
خبرگزاري فارس: دبير ستاد واگذاري سهام عدالت گيلان گفت: سود سهام عدالت سال 86، ماه آينده در گيلان پرداخت مي‌شود.


ابوالقاسم نوري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت افزود: واگذاري سهام عدالت در تحقق شعار عدالت‌ورزي دولت به اقشار آسيب‌پذير جامعه است.
وي اظهار داشت: در مرحله نخست 194 هزار و 468 نفر زيرپوشش كميته امداد امام خميني(ره)، بهزيستي و رزمندگان فاقد شغل در استان شناسايي شدند كه سود آنان به ميزان 40 هزار تومان در سال 86 پرداخت شد.
نوري ادامه داد: در مرحله دوم در بخش روستاييان 440 هزار نفر سهام عدالت خود را دريافت كردند كه سود سهام سال 86 را در سال 87 استفاده مي‌كنند.
دبير ستاد واگذاري سهام عدالت گيلان بيان داشت: كاركنان شاغل، بازنشستگان، مستمري‌بگيران و نيروهاي مسلح در مرحله سوم مشمول دريافت سهام عدالت بودند كه در اين ارتباط 181 هزار و 248 نفر شاغل و 196 هزار نفر بازنشسته و مستمري‌بگير تامين اجتماعي سهام عدالت خود را دريافت كرده‌اند كه از سود سهام سال 86 در سال 87 بهره‌مند مي‌شوند.
نوري در خصوص مرحله چهارم واگذاري سهام عدالت تصريح كرد: در مرحله چهارم 11 هزار و 253 خانوار معظم شاهد و 20 هزار و 454 خانوار جانباز و آزاده سرافراز مشمول دريافت سهام عدالت شدند.
وي خاطر نشان كرد: سود سهام عدالت به ازاي هر نفر از مشمولان 80 هزار تومان است كه ماه آينده سود سهام سال 86 پرداخت مي‌شود.
انتهاي پيام/ك20
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن