تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804155421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور، بـرنـامـه‌هـا و سـوابـق وزيـر پـيـشـنـهـادي كـشـور به مجلس ارايه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رئيس جمهور، بـرنـامـه‌هـا و سـوابـق وزيـر پـيـشـنـهـادي كـشـور به مجلس ارايه كرد
خبرگزاري آريا- در جلسه علني امروز يكشنبه مجلس شوراي اسلامي سوابق و برنامه‌هاي صادق محصولي ، وزير پيشنهادي كشور جهت اخذ راي اعتماد در اختيار نمايندگان مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري آريا، متن سوابق و برنامه وزير پيشنهادي كشور كه در نامه‌اي از سوي رييس جمهورخطاب به رييس مجلس شوراي اسلامي به نمايندگان خانه ملت ارايه شد، به اين شرح است:

جناب آقاي دكتر لاريجاني

رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي

سلام عليكم

با استعانت از ذات باري تعالي و با اداي احترام به پيشگاه ملت بزرگوار ايران و نمايندگان محترم مردم، در اجراي اصول (87) و (133) قانون اساسي ، جناب آقاي مهندس صادق محصولي را به عنوان وزير پيشنهادي كشور جهت اخذ راي اعتماد به مجلس شوراي اسلامي معرفي مي نمايم.

خلاصه سوابق و برنامه ايشان به پيوست تقديم مي گردد.

محمود احمدي نژاد

برنامه هاي وزير پيشنهادي كشور صادق محصولي

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمدالله رب العالمين و صل الله علي محمد واله الطيبين الطاهرين

انقلاب اسلامي از طليعه نهضت اسلامي تاكنون در وضعيت" اقتدار توام با مظلوميت" بوده است كه دفاع مقدس و مجموعه حوادث ديگر 30 سال پس از پيروزي انقلاب مظهر آن است."مظلوميت انقلاب" ناشي از حجم عظيم توطئه هاي سياسي و تهديدهاي نظامي و تحريم هاي سنگين اقتصادي، جنگ رواني و رسانه اي بي سابقه سلطه طلبانه نظام استكباري و در راس آن دولت هاي متوالي آمريكا است كه هر چه توان داشتند از راه انداري جريان تجزيه طلبي، ترور شخصيت هاي برجسته انقلاب، تدارك كودتا و تحميل جنگ 8 ساله تا مقابله اقتصادي و سياسي در سطوح بين المللي و حتي مخالفت آشكار با پيشرفت هاي علمي و فن آوري هاي نوين همه را به ميدان آوردند.

"اقتدار انقلاب" نيز ناشي از اراده پولادين ملت ايران و ايستادگي بر اصول و استقامت در برابر اين چالش ها و فشارها بود.

امروز ايران از اقتدار ملي كم سابقه اي برخوردار است. به نحوي كه دشمنان ملت ايران به اين امر اذعان دارند و مي دانند ايران مولفه قدرت بزرگ در معادلات منطقه‌اي و بين المللي است تا آنجا كه بسياري از تصميمات غير عادلانه آنان‌را عقيم گذاشته است. پيامد بسيار مهم اين اقتدار و مظلوميت توجه روز افزون ملت‌هاي عالم به " گفتمان سلطه ناپذيري و ايستادگي" در برابر زورگويي ها و اراده هاي شيطاني سلطه گران بين المللي است. آنچه امروز در عراق و افغانستان، لبنان و فلسطين و آمريكاي لاتين مي گذرد، نشانه هاي بارز غلبه گفتمان ضد سلطه بر ساير گفتمان هاست.

انقلاب اسلامي بر محور انديشه امام خميني كبير( قدس سره) در سال هاي پاياني قرن بيستم، حوزه نظري و مفهومي بديعي را در برابر گفتمان تمدن غرب كه بر لائيسم- سكولاريسم استوار است پديدار ساخت و حاكميت و سلطه فكري وعملي آن را با چالش روبرو كرد.

شكست تابوي جدايي امور قدسي از امور عرفي، تفكيك دين از علم و سياست، اخلاق از اقتصاد و قدرت، ناسازگاري دين و آزادي، ترجيح كميت بر كيفيت و غلبه ماديت بر معنويت به عنوان مهمترين مولفه‌هاي ليبراليسم كه در واقع به مثابه مقدسات و قطعيات مسلم زندگي انسان ها تبليغ و ترويج مي شد، با ظهور انقلاب اسلامي و دولت اسلامي كه تاكيد بر توحيد، كرامت انساني، عدالت و درهم تنيده بودن دين و دنيا و ضرورت حاكميت اخلاق در همه عرصه هاي زندگي فردي و اجتماعي دارد مورد چالش جدي واقع شد و دنياي معاصر را در آستانه تحول فكري و فرهنگي عظيمي قرار دارد.

در موقعيت كنوني، جمهوري اسلامي به عنوان نمونه عملي تحقق گفتمان ديني كه بر مبادي فطري بشر تاكيد دارد، مي بايست كارايي و اثر بخشي خود را در متن زندگي محسوس و واقعي انسان‌ها بيش از پيش نشان دهد و گام‌هاي بلند ديگري بردارد و " گفتمان عدالت محسوس و پيشرفت چشم گير "را كه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، " گفتمان دهه چهارم انقلاب اسلامي" است با در نظر گرفتن مباني فكر اسلامي وتجربه عملي 3 دهه انقلاب اسلامي به عنوان يگانه طريق نيل به الگوي حقيقي مبتني بر مباني انقلاب اسلامي، قانون اساسي ونظرات حضرت امام و رهبر عزيز مبناي عمل خويش قرار دهد.

چنانچه اضلاع اين رويكرد يعني 1- " عدالت گستري" كه در متن خود مبارزه با مفاسد و تبعيض را شامل است و ناظر به توزيع عادلانه امكانات در همه كشور، ايجاد فرصت هاي برابر، شكوئفايي استعدادها، توجه بيشتر به مناطق محروم و پايه گذاري مناسب سياسي و اقتصادي و فرهنگي با كشورها و مجامع بين المللي بر مبناي عدالت و احترام متقابل است و 2- مهرورزي به مفهوم حركت در جهت وحدت بيشتر و تعميق برادري ها و دوستي ها در بين اقشار مختلف مردم و تقويت بنيان هايي نظير خانواده و ترويج اخلاق مهربانانه است. 3- " خدمت به مردم " به عنوان ركن سوم كه افتخار خدمتگزاران در نظام اسلامي است و فارغ از آن اصولا شاني براي دولت و ساير قوا و نهادها باقي نمي ماند و 4- تلاش براي "پيشرفت و تعالي كشور در زمينه هاي مادي و معنوي" كه از جمله نهضت نرم افزاري و توليد علم و شكوفايي و خلاقيت در متن آن نهفته است و همه تجلياتي از رويكرد ديني و و انساني نظام اسلامي است.

دولت اسلامي مبتني بر اصول فوق الاشاره كه خود نتيجه تجربه موفق مردم سالاري ديني است. با زعامت رهبري عزيز و ولايت امر و پشتيباني مردم و نمايندگان آنان و ساير اركان نظام اسلامي درصدد است تا كشوري الگو ونمونه ارايه دهد و اين مقصد ممكن و تحقق پذير است. چنانچه ملت عزيز ايران امروز در پايداري و مقاومت، بيان كلمه حق، مقابله با زياده خواهي ها و خودخواهي هاي مستكبران جهاني، اعتماد به نفس ، خوداتكايي، سازندگي كشور و نجابت و ايمان سر آمد، ممتاز و در جهان الگو و شناخته شده است.

رهبر معظم انقلاب نيز فرمودند:

" هر چه زمان مي گذرد و نظام نوخاسته و پرتوان جمهوري اسلامي با تجربه هاي انبوه زندگي بشر ، تماس بيشتري مي يابد حقانيت و صدق وعده هاي الهي و تخلف ناپذيري سنت هاي قرآني آشكار تر مي گردد"

"اقتدار ملي"

با توجه به وظايف ذاتي وزارت كشور و توجه اساسي كه بايد به " حفظ و ارتقا اقتدار ملي" داشته باشد ضروري است به طور ويژه به اين مقوله پرداخته شود." اقتدار ملي" لازمه تحقق اهداف و خواسته هاي يك ملت و كشور است هر ملتي براي پايداري و پيشرفت براي تامين امنيت و آرامش ، براي برخورداري از عزت و شوكت و براي غلبه بر مشكلات و چالش هاي خود نيازمند كسب و افزايش اقتدار ملي است.

مهمترين عناصر و اركان اقتدار ملي عبارتند از" ايمان قوي و ريشه دار" ، " پايبندي به اصول انقلاب اسلامي" ، " بصيرت و دشمن شناسي"، " اتحاد و اتفاق ملي" ،" حمايت و پشتيباني مردمي از نظام اسلامي" ،" اعتماد به نفس " ،"اميدواري و داشتن افق روشن از آينده" ،" پيشرفت هاي گوناگون خصوصا در عرصه علم و فناوري" و " الهام بخشي انقلاب اسلامي" درجهان امروز كه قبلا بدان اشاره شد.

تجربه انقلاب اسلامي به عنوان يك واقعيت مجسم و روشن نشان مي دهد كه راه آينده كشور چه در مصاف با چالش‌ها و چه در تحقق اهداف ايران اسلامي خصوصا گفتمان دهه چهارم، صيانت و ارتقا دايمي همه عناصر واركان سازنده "اقتدار ملي" كشور است.

اينك كه اين حقير به صحنه آزموني خطير به خدمت فرا خوانده شده‌ام ضمن اعلام آمادگي همه جانبه براي ارايه خدمتي بي منت به ملت عزيز و نظام مقدسمان مصمم هستم تا در وزارت كشور به عنوان يكي از محوري ترين دستگاه هاي نظام جمهوري اسلامي تنمركز اصلي خود رادر سياست ها ، راهبردها و برنامه ها بر روي صيانت اصول چهار گانه دولت اسلامي وارتقا دايمي اركان" اقتدار ملي" كشور" كارآمدي" ، "رضايتمندي و شادابي عمومي" ، " همبستگي ملي " و" امنيت فراگير اجتماعي" در چارچوب منويات امام راحل(ره) رهبرمعظم انقلاب(مدظله) قانون اساسي، اهداف سند چشم انداز بيست ساله جمهوري اسلامي ايران، برنامه چهارم توسعه، سياست هاي كلي اصل 44 و قوانين موضوعه قرار دهم بدون ترديد انجام اين مهم، تعامل سازنده با همه دستگاه ها به ويژه نمايندگان محترم مردم را امري ضروري مي نمايد بر همين اساس برنامه هاي خويش را به شرح ذيل به استحضار شما نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي مي رسانم:

حوزه سياسي

الف) تحكيم، تعميق و تقويت مردمسالاري ديني از طريق:

1)تلاش در جهت فراهم نمودن فضاي سالم و رقابتي در انتخابات هاي مختلف كشور با هدف مشاركت حداكثري

2) بستر سازي براي اطلاع رساني سالم و فعاليت رسانه‌اي قابل تطبيق با مولفه‌هاي يك جامعه اخلاقي، تقويت فضاي نقد سالم و سازنده توا با حفظ حريم آزادي فردي و اجتماعي

3)تكميل زير ساخت‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري برگزاري انتخابات رايانه‌اي براي دستيابي به عناصر سهولت، دقت، سرعت و سلامت

ب) حراست از حقوق شهروندي وتامين و تعميق آزادي هاي (فردي، اجتماعي، سياسي)

1)تلاش براي آسيب شناسي تجربه تحزب در كشور و قوانين مربوطه موجود

2) اهتمام براي تهيه لوايح و آيين نامه هاي كارآمد و بروز براي ساماندهي و حمايت از احزاب و فعاليت گروه هاي سياسي

3)تقويت نقش هماهنگ كنندگي وزارت كشور در راستاي هم افزايي فعاليت نهادها و دستگاه هاي مختلف به منظور اعمال دقيق قانون

4) حراست از حقوق شهروندي و آزادي هاي قانوني

ج) تلاش براي برقراري تعامل سازنده وقانوني با قوه مقننه و قضاييه و ساير نهادها

حوزه اجتماعي

الف) حفظ و ارتقا سرمايه اجتماعي، تقويت رضايت مندي عمومي، گسترش نهادهاي مدني و تقويت مشاركت مردم در اداره امور با هدف افزايش نشاط ملي در كشور از طريق:

1)توانمندسازي نهادهاي مدني و شوراها با عناصر آموزش، شفاف كردن مقررات و آيين نامه ها و اختيارات و ايجاد تناسب بين اختيارات و مسووليت ها

2) تهيه شاخص رضايت مندي عمومي و ارزيابي نقش مديريت ها و برنامه ها بر مبناي مدل هاي نوآورانه براي نيل به شكوفايي ملي در سراسر كشور

3) تجديدنظر در مناسبات حاكم بر گزينش مديران و باز كردن عرصه براي ورود مديران جوان وبا انگيزه

ب)تقويت همبستگي اجتماعي از طريق:

1) تاكيد بر گسترش استفاده از نمادها، ارزش‌ها و باورهاي اعتقادي و ملي در برنامه‌هاي اجتماعي و تربيتي

2) برنامه‌ريزي و تامين ساز و كارهاي نرم افزاري و سخت افزاري براي تامين حقوق و حمايت از افراد آسيب ديده اجتماعي و توسعه آموزش مهارت‌هاي زندگي براي مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي

3)تدوين برنامه عملياتي براي اجراي مصوبات شوراي عالي امنيت ملي در خصوص حفظ جايگاه و تكريم فرهنگ اقوام

4) تلاش براي حسن استفاده از ظرفيت‌هاي فرهنگي،‌سياسي، اجتماعي اقليت‌هاي ديني در تقويت همبستگي اجتماعي

5) تلاش براي نهادينه كردن جايگاه و حقوق ايثارگران،‌نخبگان و قهرمانان در مناسبات اجتماعي

ج) تضمين حقوق و توسعه مشاركت فرهنگي،‌اجتماعي و سياسي بانوان و تحكيم و پايداري نهاد خانواده از طريق:

1) حمايت از مجامع و نهادهاي غير دولتي كه زمينه مشاركت بيشتر فرهنگي،‌علمي و اجتماعي و سياسي بانوان را فراهم مي‌كنند

2)ايجاد هماهنگي در بين دستگاه‌ها براي ايجاد تسهيلات رفاهي، ورزشي،‌آموزشي، تفريحي مخصوص بانوان در برنامه‌هاي توسعه استان‌ها

3)تجديد نظر در مناسبات گزينش مديران براي بستر سازي ورود بانوان به عرصه مديريت كشور

4)همكاري و همراهي با نهادهاي مسئول مرتبط با خانواده‌هاي بي‌سرپرست و زنان خود سرپرست براي حفظ كيان خانواده

5)توجه جدي به امر آموزش جوانان قبل و بعد از ازدواج به منظور تحكيم بيشتر خانواده

6)بازبيني آئين نامه ها و مقررات مربوط به زنان و عندللزوم تجديد نظر در آن به نفع حمايت از خانواده و رسالت خانوادگي زنان

حوزه امنيتي

توسعه امنيت فراگير با رويكرد درون زا و پايدار از طريق:

الف)تامين امنيت ملي:

1)تهيه بانك اطلاعات مرزهاي جمهوري اسلامي ايران

2) تقويت هماهنگي بين نهادها و دستگاه‌هاي مرتبط با امنيت ملي شامل(نيروهاي مسلح،‌نهادهاي اطلاعاتي، امنيتي و سياسي)

3)تهيه اطلس گروه هاي معارض بويژه در استان‌هاي مرزي

4)حسن تعامل و همكاري مشترك با دستگاه‌هاي امنيتي كشورهاي مختلف بويژه كشورهاي همسايه در راستاي تقويت و تامين امنيت

5) ساماندهي امور اتباع و مهاجرين خارجي و برخورد قانوني با اتباع غير مجاز

ب)تامين و صيانت از امنيت اجتماعي

1) حفظ و تامين امنيت و حريم خصوصي آحاد جامعه

2) مقابله قاطع و قانوني با اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق عمومي و هنجارهاي اجتماعي

3) مقابله جدي با معضل مواد مخدر در جامعه

4)صيانت از حقوق شهروندي و كرامت انساني

5)ساماندهي برنامه"‌هاي مبارزه با قاچاق انسان،‌اسلحه و مهمات، پيگيري خنثي سازي مواد منفجره باقي مانده از دوران دفاع مقدس در مناطق جنگي

ج) تامين امنيت سياسي:

تامين امنيت فعاليت‌هاي قانونمند سياسي، مجامع عمومي،‌راهپيمايي‌ها، گردهمايي‌ها و ...

د)تامين و تقويت امنيت رواني جامعه

1)تشكيل كميته مقابله با عمليات رواني و اطلاع رساني تخريبي دشمنان انقلاب و مردم در شوراي امنيت كشور

2)تقويت و كارآمد كردن كميسيون‌هاي زير مجموعه شوراي امنيت كشور

3)آموزش مباني و لوازم امنيت رواني براي مسوولين امنيتي و سياسي استان ها

4) اطلاع رساني شفاف و موثر براي توسعه آموزش‌هاي مرتبط با امنيت رواني

حوزه هماهنگي امور اقتصادي و عمراني

1) تلاش براي اتمام طرح‌هاي نيمه تمام استان‌ها

2)تلاش براي اجراي طرح‌هاي متناسب با ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بومي و منطقه‌اي هر استان از نظر تامين نيروي انساني مورد نظر، تامين مواد اوليه، تامين بازار

3) تلاش براي توسعه زير ساخت‌ها در استان‌ها

4) تقويت ستادهاي ساماندهي و مديريت بازار و كالاهاي اساسي

5) نظارت بر اجراي طرح‌ها در قالب زمان مشخص و جلوگيري از اسراف و حيف و ميل بيت المال

6) محوريت توجه به مناطق محروم و حاشيه كشور

7) كمك‌ به بازسازي مناطق آسيب ديده از سوانح طبيعي و تلاش براي جبران خسارات ناشي از خشكسالي- سرمازدگي و نظاير آن

8) تلاش جدي براي ايجاد اشتغال مناسب با استعدادها و ظرفيت‌هاي هر منطقه

9) كمك به شهرداري‌ها حسب امكانات موجود

10) توسعه بازارچه‌هاي مرزي،‌نمايشگاه‌هاي مشترك،‌كمك به تسهيل امر صادرات و واردات

11) توجه ويژه به حمل و نقل عمومي و درون شهري

12) تقويت سامانه ملي نظارت عمومي بر طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني كشور

13) اولويت توجه به روستاها و مناطق محروم براي دستيابي به شرايط توزيع جمعيتي متناسب با ظرفيت‌هاي مناطق مختلف و كنترل جابجايي‌ها و مهاجرت‌هاي جمعيتي

سازمان‌هاي تابعه:

الف)سازمان ثبت احوال:

1)حراست از مرزهاي تابعيتي كشور و مقابله با تهديدات مربوط به اسناد هويتي ايرانيان

2) تقويت برنامه‌هاي مكانيزاسيون خدمات سجلي

3)توسعه بهره گيري از ظرفيت‌ كارت هوشمند ملي براي ارائه خدمات اقتصادي و اجراي برنامه‌هاي سياسي و نظير انتخابات و مقابله با مصاديق سوء استفاده

ب)سازمان مديريت بحران:

1)ايجاد سازوكار براي مديريت يكپارچه و هماهنگ حوادث غير مترقبه.

2) ارائه و تقويت برنامه‌هاي مرتبط با پيشگيري و كاهش هزينه‌هاي حوادث غير متفرقه.

3) نهادينه كردن آموزش مقابله با بحران.

ج)سازمان شهرداري‌ها:

1) تلاش براي ايجاد فرهنگ و انگيزه بكارگيري عناصر معماري اسلامي و ايراني در ساخت و سازهاي عمومي و توسعه شهري

2) سازماندهي و مكانيزه كردن خدمات شهري و نهادينه سازي خدمات الكترونيك

3) تهيه ساز و كار لازم جهت بررسي و تصويب سالانه تفريغ بودجه شهرداري‌ها

4) تلاش براي خود كفايي مالي شهرداري‌ها براي اجراي برنامه‌هاي عمران شهري

5) تلاش براي نوسازي بافت‌هاي فرسوده شهري

نيروي انساني

1) جذب و تقويت نيروي انساني مومن انقلابي، ‌مسووليت پذير، كارآمد و متخصص و برخوردار از وجدان كاري و انضباط و روحيه تعاون

2) ايجاد زمينه‌هاي لازم جهت جذب نخبگان و برگزيدگان براي اداره امور كشور

3) قانونمند كردن معيارهاي شايستگي در عزل ونصب‌ها و لحاظ نمودن نتايج عملكرد در مديريت سياسي و مديريت شهري

4) استقرار نظارت جامع و يكپارچه مبتني بر تحقق اهداف دولت خدمتگزار با رويكرد پايش نتيجه گرا، پاسخگويي در مقابل مسووليت‌ها و امكان اعمال اختيار مديريتي و قانون

آنچه مذكور افتاد بخشي از برنامه‌هاي اينجانب و متناسب با وظايف و اختيارات وزير كشور است.

پيشتيباني‌هاي فكري با ارائه راهكارها و طرح‌هاي جديد ازناحيه خبرگان ودلسوزان و همه كساني كه خود را به تعالي و پيشرفت ايران عزيز متهد مي‌دانند، بخصوص نمايندگان محترم مجلس، فرصت‌هاي مغتنمي است كه بايد از آن استقبال شود. در هر صورت خدمت به مردم و گام نهادن در مسير روشن و الهي ملت ايران كه همان مسير انبياء و شهدا و صالحان است،‌توفيق بزرگي است كه همه خدمتگزاران بدان مفتخر خواهند بود.

مشخصات مهندس صادق محصولي

(كانديداي پيشنهادي جهت تصدي وزارت كشور)

نام و نام ‌خانوادگي: صادق محصولي

متولد: 1338 در اروميه

تحصيلات: كارشناسي مهندسي عمران(دانشگاه علم و صنعت) و كارشناسي ارشد در رشته مديريت بازرگاني (دانشگاه تهران)

سوابق اجرايي:

همكاري با جهاد سازندگي

فرماندار شهرستان اروميه

معاون استانداري آذربايجان غربي

فرماندهي سپاه پاسداران منطقه 5(آذربايجان شرقي و غربي)

فرمانده لشگر 6 ويژه پاسداران

معاون طرح و برنامه وزارت دفاع

مجري پروژه هاي مختلف عمراني و صنعتي

دبير شوراي مشورتي مجمع تشخيص مصلحت نظام (در دبيرخانه مجمع تشخيص)

مشاور رييس جمهور

سوابق علمي و پژوهشي:

تاليف كتاب مديريت طرح هاي عمراني، تدريس درس مديريتي و عمراني و مهندسي سيستم‌ها در دانشگاه علم و صنعت، مجري پروژه‌هاي مختلف تحقيقاتي مانند امكان سنجي جهاد خانه‌سازي (در 6 مجلد) و بهينه سازي ساخت و ساز مدارس كشور ( در 13 مجلد)
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن