تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضايي : سند چشم انداز، منظومه ساز فعاليت هاي مديريتي است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رضايي : سند چشم انداز، منظومه ساز فعاليت هاي مديريتي است
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1387/08/26
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ، سند چشم انداز بيست ساله توسعه را عامل منظومه سازي فعاليت هاي مديريتي كشور دانست كه منطق و چارچوب را براي اقدامات دولت و مردم فراهم مي كند.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، محسن رضايي در دومين همايش بين المللي «ايران 1404 ؛ ايران توسعه يافته» كه با حضور مسئولان داخلي و خارجي در تهران برگزار شد ، افزود: سند چشم انداز كه در مد ت 7 سال طراحي شده است ، چارچوبي براي هدايت و مديريت چالش ها و فرصت هاست و سه سال هم از اجراي آن مي گذرد.
رضايي گفت: چشم انداز كمك مي كند براي ايران آينده ، نظريه پردازي كنيم كه شامل سه بعد ملي (دولت و ملت)، منطقه اي (ايراني كه مي تواند بيرون از مرزهاي خود و در منطقه نقش آفرين باشد) و ايران جهاني ( تاثيرگذار در سطح جهاني) است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر اينكه پس از انقلاب اسلامي ، نظام جمهوري اسلامي ايران استقرار يافت و دولت و ملت به معني واقعي شكل گرفت، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران با تكيه بر ساختار خود مي تواند نقش ممتازي به ويژه در منطقه ايفا كند.
رضايي ، نظام جهاني را در حال دگرگوني خواند و گفت: اگر نظام دو قطبي حدود شصت يا هفتاد سال توانست ادامه حيات دهد، نظام تك قطبي عمري كوتاه خواهد داشت و به زودي
كنار گذاشته مي شود.
وي با اشاره به بحران هاي غرب و بحران مالي اخيرگفت: همه ابعاد اين بحران بروز نكرده است و كشورهاي غربي بايد منتظر ابعاد گسترده اين بحران باشند.
رضايي به نشست بيست كشور جهان در واكنش براي بررسي ابعاد بحران مالي اشاره كرد و گفت: به علت تكبر آمريكا، ايران حذف و آفريقاي جنوبي جايگزين شد.
رضايي پيش بيني كرد بحران سياست خارجي آمريكا و روابط بين المللي به زودي آغاز شود.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: امروز آمريكايي ها در چند جبهه درگير هستند كه فلسطين، لبنان، سپر موشكي آمريكا، گرجستان، افغانستان، كره شمالي ازجمله آنهاست.
وي افزود : هرگاه آمريكا حتي در دو جبهه درگير شده ، شكست خود را رقم زده است زيرا توانايي مديريت انها را ندارد.
رضايي ، منطقه گرايي را يكي از گرايش هاي سند چشم انداز دانست و اظهار داشت: با اين رويكرد ايران مي تواند در غرب آسيا و شكل گيري منطقه اي همچون اروپا يا جنوب شرق آسيا پيشگام شود.
وي با اشاره به الگو شدن دو جامعه «دولتي و سوسياليستي» و جامعه «مدني و ليبراليستي» در دوره هاي پيشين گفت: هر دو اين نظام شكست خورده اند و عمر آنها به سر آمده است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت : ما در پي بسط جامعه اي هستيم كه "توحيد" مايه اصلي آن است.
وي به بحران هاي ناشي از جوامع سوسياليستي و ليبراليستي اشاره كرد و افزود : اين جوامع به ويژه جوامع غربي به بحران اعتماد و سرمايه اجتماعي، بحران خانواده و پيوندهاي اجتماعي، بحران وفاداري و صداقت (سفته بازي) بحران تكروي و تفرقه و فردگرايي و بحران حرص و طمع (فريب و نيرنگ) دچار هستند.
تصوير دارد
كد 0001/10103
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن