تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816584851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /واكنش‌ها به آتش‌سوزي سينما جمهوري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /واكنش‌ها به آتش‌سوزي سينما جمهوري
واكنش‌ها به آتش‌سوزي سينما جمهوري، نمايش آثار مستند در همايش سينما و معماري و تغيير اكران از اين هفته عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 26 آبان‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "پسر طلاها" و يادداشتي بر تالار مولوي. نگاهي به فيلم "دبليو" ساخته جديد اليور استون و مطلبي درباره "زين‌هاي شعله ور" در صفحه سينما و حرف‌هاي هنرمندان و مسئولان از حادثه سينما جمهوري، ادامه فيلمبرداري "هدف" و اخباري كوتاه از پانته‌آ بهرام، مجيد درخشاني، تهمينه ميلاني، داود رشيدي و پري صابري در صفحه ادب و هنر آمده است.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به تجليل رسانه ملي از عوامل مجموعه "روزگار قريب"، جزئيات اولين مجموعه شبكه چهار، اكران "آتش سبز"، "بچه‌هاي ابدي" و "فرش ايراني" در هند و اخبار كوتاه. مراحل پاياني مرمت قره‌كليسا، حضور سه خواننده جديد در اركستر ملي و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر كار را تمام مي‌كند.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با اكبر خواجويي كارگردان فيلم "محيا"، نگاهي به فيلم "غرور و افتخار"، پروژه دفاع مقدسي تهمينه ميلاني، خلق 50 اثر به ياد امام خميني (ره)، بازگشت سينما جمهوري به چرخه اكران و اخبار كوتاه. گفتگو با فرج‌الله سلحشور نويسنده و كارگردان مجموعه "يوسف پيامبر" در صفحه گفتگو و حرف‌هاي كاركنان و دست‌اندركاران سينما جمهوري، گپي با محمود پاك‌نيت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به "خواب زمستاني" و لذت نوشتن. ماراتن فيلم‌هاي ايراني تا جشنواره فجر، حرف‌هاي فريبرز عرب‌نيا درباره بازيگري، قطعات جديد در اركستر ملي، سينماي اقتباسي از منظر مرادي كرماني، گروههاي كلاسيك جشنواره موسيقي فجر، تفاهمنامه همكاري اكو و معاونت سينمايي ارشاد، اكران فيلم "آتش سبز" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مروري بر رويدادهاي حوزه فرهنگ و هنر جهان، آواز شهرام ناظري به ياد نيما، عكاسان عليه سينماگران، پايان جشنواره فيلم كوتاه تهران روز دوشنبه، واكنش‌هاي هنرمندان به آتش‌سوزي سينما جمهوري، گزارش رويترز از نمايشگاه عكس‌هاي كاوه گلستان در لندن و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به ادامه كشمكش‌هاي فيلم "دعوت" در راديو، روز دوم پس از آتش‌سوزي سينما جمهوري، انتخاب چارليز ترون به عنوان سفير صلح سازمان بين‌الملل، درخواست داود رشيدي از پليس امنيت اخلاقي، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه پاياني مي‌پردازد به گزارشي در پي آتش‌سوزي در سينما جمهوري، اجراي اركستر ملي در تالار وحدت، نمايش مستندي از كيارستمي در همايش "سينما و معماري"، امضاي تفاهمنامه معاونت سينمايي ارشاد و سازمان فرهنگي اكو، الحاق هفت كشور به اتحاديه فيلمسازان مسلمان و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با اكبر زنجانپور بازيگر و كارگردان نمايش "سير روز در شب" و نگاهي به اين نمايش. گزارشي از توليد سينماي ايران در سال 87، يادداشتي بر مستند "دماغ به سبك ايراني" و روزهاي ركود سينما در صفحه سينما و آخرين اخبار از وضعيت سينما جمهوري، آغاز اكران "چارچنگولي" و "آتش سبز" از 28 آبان و حضور گرافيست‌هاي نامدار جهان در ايران در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن