تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805637986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده بسيج: خاورميانه به نمايشگاهي از شكست هاي آمريكا تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: فرمانده بسيج: خاورميانه به نمايشگاهي از شكست هاي آمريكا تبديل شده است
فرمانده نيروي مقاومت بسيج، خاورميانه را «نمايشگاه شكست هاي آمريكا» خواند.
حجت الاسلام و المسلمين حسين طائب، ديروز در آستانه هفته بسيج با حضور نمايندگان رسانه هاي كشور و در يك نشست خبري به مناسبت تبيين برنامه هاي هفته بسيج، شعار امسال را «بسيج بدنه فعال جامعه است» عنوان كرد و گفت: هفته بسيج در سال جاري در شرايطي برگزار مي شود كه در محيط بيرون انقلاب شاهد ناكامي هاي پي درپي استكبار جهاني در تسلط بر جهان هستيم.
وي افزود: آمريكايي ها به دنبال سلطه بيشتر بر جهان، تلاش كردند تا در منطقه خاورميانه به اهداف خود برسند اما امروز شاهديم كه آنان با پذيرش شكست در استفاده از ابزارهاي قدرت خود چه نظامي و چه اقتصادي و رسانه اي در پيشبرد اهداف خود ناكام مانده اند.
معاون كل فرمانده سپاه افزود: به واسطه مقاومت ملت ايران و ملت هاي مسلمان و مستضعف جهان، منطقه خاورميانه به نمايشگاهي از شكست هاي آمريكا تبديل شده است.
طائب در خصوص تغيير در حاكميت آمريكا نيز گفت: با تغيير حاكميت و انتقال قدرت از حزبي به حزب ديگر در آمريكا، سران اين كشور تلاش مي كنند تا اين انتقال قدرت با شعار تغيير همه جانبه را به بازسازي قدرت داخلي و بين المللي خود تبديل كنند.
وي خاطرنشان كرد: سران دولت آمريكا بايد به جاي تغيير تاكتيك به تغيير رويكرد بپردازند كه اين تغيير رويكرد به دليل آسيب هاي دروني اردوگاه غرب، ضروري به نظر مي رسد.
طائب با بيان اينكه در اين دوره، چالش هاي ايران و غرب وارد مرحله جديدي خواهد شد، تاكيد كرد: انقلاب اسلامي براساس منافع، آرمان ها و امنيت ملي خود و متناسب با چالش هاي موجود در اردوگاه غرب تصميم گيري خواهد كرد.
گردهمايي 3 هزار گردان بسيج در 5 آذر
فرمانده نيروي مقاومت بسيج برنامه هاي روز اول هفته بسيج را كه با شعار «بسيج، پيشرفت عدالت و انتظار» روز جمعه، اول آذر برگزار خواهد شد، حضور در دعاي ندبه، حضور در ورزش همگاني و برنامه هاي ورزشي، حضور بسيجيان به صورت سازمان دهي شده در نمازجمعه و برگزاري همايش سپيدپوشان خاكي و پيشكسوتان دفاع مقدس در 31 سپاه استاني عنوان كرد.
وي شعار روز دوم را «بسيج، نشاط و تعالي» اعلام كرد و گفت: در اين روز، برنامه توسعه پايدار بسيج و همايش پدافند غيرعامل با حضور 500 نفر از مسئولين رده هاي مختلف نيروي مقاومت و سازمان پدافند غيرعامل با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي در تهران برگزار مي شود.
وي همچنين برنامه هاي كوهپيمايي، مسابقات تيراندازي، شنا، كشتي، كاراته، جودو، واليبال و تجليل از قهرمانان و نخبگان ورزشي بسيجي را از ديگر برنامه هاي روز دوم از هفته بسيج عنوان كرد وگفت: در اين روز حماسه فرزندان ولايت در 54 هزار واحد دانش آموزي سراسر كشور و در همه مدارس برگزار مي شود.
طائب افزود: در روز سوم از هفته بسيج با شعار «بسيج، سازندگي و پدافند غيرعامل» افتتاح و اختتاميه 800 طرح محروميت زدايي توسط سازمان بسيج سازندگي، برپايي نمايشگاه دستاوردهاي اردوهاي فرهنگي - هنري بسيج سازندگي در مراكز استاني، برگزاري همايش تجليل از بسيجيان فرهنگي توسط بسيج فرهنگيان، گردهمايي سياسي پاسداران و كارگاه هاي آموزشي براي هاديان سياسي و فرهنگي بسيج، رزمايش پدافند غيرعامل در مدارس 708 حوزه سازمان بسيج دانش آموزي، همايش مربيان بسيجي و برگزاري نشست هاي فرهنگي - سياسي و تجليل از شركت كنندگان در طرح اردوهاي هجرت از ديگر برنامه اين روز خواهد بود.
معاون فرمانده كل سپاه شعار روز چهارم را «بسيج، خودباوري و نوآوري» عنوان كرد وافزود: يكي از اولويت هاي برنامه هاي بسيج، توجه به مسائل علمي و توليد علم است و بر همين اساس بود كه سازمان بسيج علمي در نيروي مقاومت بسيج تشكيل شد.
طائب همچنين خاطرنشان كرد: از برنامه هاي اين روز، همايش انديشه ورزان و نخبگان بسيجي با حضور 50 هزار نفر در سراسر كشور، همايش تجليل از مبتكران و نوآوران بسيج، مسابقات قرآن و عترت و آموزش پدافند غيرعامل براي 200 هزار نفر از جامعه بسيج فرهنگيان خواهد بود.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج با بيان اينكه شعار روز پنجم «بسيج ده ها ميليوني و اقتدار ملي» است، گفت: مهمترين برنامه اين روز كه مصادف است با سالگرد فرمان حضرت امام (ره) مبني بر تشكيل بسيج، برگزاري حماسه عزت و پايداري با حضور 3 هزار گردان پياده، ادوات، امام حسين(ع)، عاشورا، الزهرا(س) و نمايندگاني از اقشار مختلف بسيج در سراسر كشور با حضور رئيس جمهور خواهد بود.
طائب خاطرنشان كرد: امسال پيوند گردان هاي عاشورا و الزهرا(س) و گردان هاي رزمي كربلا در نيروي مقاومت بسيج با گردان هاي پياده، ادوات و زرهي نيروي زميني سپاه در دستور كار خواهد بود.
وي گفت: در اين روز همچنين با هماهنگي بسيج جامعه پزشكان، ويزيت رايگان مردم در مطب ها و درمانگاه هاي دولتي انجام خواهد شد.
معاون فرمانده كل سپاه، شعار روز ششم را «بسيج، وحدت و بيداري اسلامي» اعلام كرد و افزود: با هماهنگي بسيج دانشجويي و بسيج اساتيد، هم انديشي بسيجيان دانشجويان جهان اسلام با حضور 500 نفر از انديشمندان به مدت 2 روز در تهران و قم برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: مسابقات سرود نغمه عشق و اجراي طرح وبلاگ نويسان بسيجي از ديگر برنامه هاي روز ششم خواهد بود.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج شعار روز هفتم را «بسيج، ايثارگري و سرمايه اجتماعي» عنوان كرد و گفت: در اين روز برگزاري يادواره شهداي مهندسي، شهداي كارمند، يادواره بسيجيان و پايگاه هاي بسيج محلات، تجليل از ورزشكاران ايثارگر، عطرافشاني قبور شهدا، برگزاري دعاي كميل، ديدار با خانواده معظم شهدا و اجرايي كردن طرح امينت پايدار با سراسري كردن گشت هاي عملياتي بسيج در سراسر كشور را خواهيم داشت.
طائب همچنين در بخش ديگري از سخنانش گفت: برنامه گشت هاي عملياتي بسيج از چند ماه قبل به صورت آزمايشي برگزار شد كه با توجه به موفقيت اين طرح، از روز هفتم آذر اين گشت ها با هماهنگي نيروي انتظامي و قوه قضائيه سراسري مي شود.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن