تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805652287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توانمندي فعالان زبان هاي خارجي در ايران بررسي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: توانمندي فعالان زبان هاي خارجي در ايران بررسي مي شود
زبان آموزان نسبت به دانش آموزان و دانشجويان از ظرفيت و حجم بالاتري برخوردارند و در عمل متقاضيان در گروههاي سني مختلف نياز فراواني به آموزش زبان دارند.
هموطن آنلاين- نشست خبري سومين جشنواره بين المللي آموزش زبان ( LEDEX ) در تبيين سياست ها و بيان اهداف برگزاركنندگان و اطلاع رساني عمومي از نحوه برپايي جشنواره و نمايشگاه اين دوره با حضور مسئولان و دست اندركاران اجرايي جشنواره، امروز در جمع اصحاب رسانه هاي جمعي برگزار شد.
به گزارش ستاد خبري سومين جشنواره بين المللي آموزش زبان ، سيد حسين سيد زاده دبير جشنواره در اين نشست با اشاره به موارد قابل طرح در جشنواره اين دوره، نقايص و ضعف هاي موجود در حوزه آموزش زبان در كشور را سرآغاز صحبت قرار داد و گفت : زبان آموزان نسبت به دانش آموزان و دانشجويان از ظرفيت و حجم بالاتري برخوردارند و در عمل متقاضيان در گروههاي سني مختلف نياز فراواني به آموزش زبان دارند.
وي تصريح كرد : اين در حالي است كه نبود متولي واحد دولتي براي ارزيابي و ايجاد هماهنگي بين گروههاي آموزشي ، تصدي گري ضعيف دولتي و عدم بهره برداري از اين پتانسيل بالاي آموزشي ،شيوع روشهاي قديمي و كم اثر در موسسات بزرگ و صاحب نام قديمي، ظهور موسسات سودجو و غير متخصص با ابزار هاي مخرب و نا مناسب آموزشي و نهايتا اثر بخشي اندك آموزش زبان در مدارس از يك سو و اطلاع رساني نامناسب مراكز آموزشي به مخاطبين براي انتخاب روش و مركز مناسب براي آموزش ، تعيين سطح غير علمي در بسياري از موسسات از سوي ديگر چالش هاي عمده اين عرصه در كشور بشمار مي روند.
سيد زاده با بيان چالش ها، شاخص هايي را در جهت حل معضلات موجود مطرح كرد و گفت :حساسيت مخاطبين اين حوزه با توجه به محتواي غير فارسي و لزوم بررسي محتواي آموزشي از ابعاد اخلاقي، بومي سازي و فرهنگي، استاندارد سازي در حوزه آموزش زبان را مورد تاكيد قرار مي دهد. وي اظهار داشت : بايد بازار هاي زيرزميني و غير رسمي گسترده در حوزه نرم افزار و مواد آموزشي را از ميان برداشته و همزمان خلاء آموزش ساير زبان ها را با توجه به نياز بسيار زياد مخاطبان برطرف كنيم .
سيد زاده همچنين گفت : مقاصد موسسات آموزشي بايد همراستا با اولويت بندي مخاطبان مانند:كودكان ، دانش آموزان، دانشجويان، كارمندان ، مديران و... براي اخذ مدرك شود و بطور پيوسته شاهد حضور گروه هاي موثر بين المللي در بازار داخلي باشيم.
از سوي ديگر هم با رعايت حق مالكيت معنوي آثار مخرب نبود قانون كپي رايت را از بين ببريم .
وي بيان داشت : توجه به شهرستانها و رفع مشكلات آنها و برخورد با متخلفان آموزشي ،يكپارچه سازي روش ها و كتب آموزشي و ثبات در آن و همچنين قيمت گذاري مدون در بحث ارائه آموزش زبان در سطح ملي از جمله راهكارهاي مناسب در اين عرصه است.
وي با بيان اهداف و انگيزه هاي اصلي برگزاري سومين جشنواره بين المللي زبان اظهار داشت:ايجاد يك پايگاه صنفي براي آموزش زبان با حمايت وزارت ارشاد و آموزش و پرورش و گردهم آيي سالانه فعالان آموزش زبان بهمراه برقراري ارتباط مستقيم بين مخاطب و موسسات، بدون انگيزه مالي و نيز ايجاد امكان مقايسه روش ها و ابزار آموزشي مختلف از جمله اهداف برگزاري جشنواره امسال است.
وي ادامه داد : همچنين ايجاد تنها پايگاه اطلاعاتي موسسات آموزش زبان در كشور و معرفي موسسات برتر ، برقراري ارتباط موسسات با مسئولان ، نمايش همه عناصر حوزه آموزش اعم از ناشران و توليد كنندگان نرم افزار در اين حوزه، موسسات آموزشي، موسسات پژوهشي، توليدكننگان ابزار آموزشي، گروه هاي دانشگاهي، نشريات مرتبط، مراكز فرهنگي، سفارتخانه ها، پايگاه هاي اينترنتي و موسسات آموزش غير حضوري و توليد كنندگان بسته هاي آموزشي و ارائه تخفيف ويژه به مخاطبان و تعيين سطح رايگان در موسسات از جمله انگيزه ها و برنامه هاي پيش بيني شده در جشنوراه سوم است.
روش هاي آموزش زبان در كشور بررسي مي شود
سومين جشنواره بين المللي آموزش زبان در مدت 4 روز برگزاري، روش هاي آموزش زبان در سطح ملي را با همكاري و هماهنگي وزارت آموزش و پرورش مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهد.
دبير جشنواره سوم با بيان مطلب فوق در اين باره گفت: روش هاي نوين آموزش زبان در كشور طي برگزاري جشنواره امسال در جريان برپايي كلاس هاي زبان مدارس شهر تهران در محل جشنواره بررسي مي شود.
اين در حالي است كه براي دومين بار در كشور دانش آموزان و مدرسان زنگ زبان خود را در جشنواره برگزار مي كنند و از اين طريق با روش هاي متنوع آموزش زبان ، مزايا و معايب و روش هاي دستيابي به روش هاي گوناگون در اين حوزه آشنا خواهند شد.
سيد حسين سيد زاده افزود: بازديد كنندگان در اين جشنواره مي توانند از مزايايي چون تعيين سطح رايگان ، تخفيف ويژه دانشجويي و آشنايي با آخرين روش هاي آموزشي در جهان بهره مند شوند.
وي افزود: در روزهاي برگزاري اين جشنواره كارگاه هاي آموزشي با محورهاي آموزش خردسالان ، آموزش زبان تخصصي ، معرفي كتاب هاي زبان ، توانمندسازي مدرسان زبان و روش هاي آموزشي از سوي موسسات آموزشي حاضر در اين جشنواره ارائه مي شود .
سومين جشنواره بين المللي آموزش زبان LEDEX’08) (با حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي، به همت گروه ايده ، بيست و هشتم آبان ماه جاري لغايت يكم آذر ماه در مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب بمدت چهار روز برگزار مي شود.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن