تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812936396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزیر تعاون:ثبت نام از متقاضیان جویای کار دائمی است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: وزیر تعاون گفت: ثبت نام از متقاضیان کار در سامانه اشتغال وزارت تعاون مقطعی نیست و به صورت مداوم و مستمر انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمد عباسی درباره وضعیت سامانه اشتغال و برنامه وزارت تعاون در این خصوص اظهار كرد: وزارت تعاون به عنوان پیشانی ورودی داوطلبان کارجو، سامانه اشتغال را راه اندازی کرد و با این اقدام از سرگردانی جوانان و مراجعه آنها به مراکز مختلف و متعدد جلو گیری کرد.

عباسی با ابراز رضایت از اجرای این طرح گفت: البته اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال کافی نیست زیرا مسئله اشتغال یک فرایند گسترده است و این فرایند باید در بخش های متعدد اتفاق بیافتد.

وی افزود: بخش اولیه طرح سامانه اشتغال با عنوان ساماندهی و پالایش انجام گرفته و بخش مشاوره هم آغاز شده است.

وزیر تعاون در ادامه از ثبت نام ۷۰۰ هزار نفر کارجو در این سامانه خبر داد و گفت: از این تعداد، حدود ۴۰۰ هزار نفر، اقدامات لازم برای رسیدگی به در خواست های آنها انجام شده است.

عباسی تصریح کرد: بخشی از این افراد به استانداری ها که مسئول کار گروه اشتغال در استان ها هستند، معرفی شدند و یک سری به بانک معرفی شده تا بتوانند از منابع بانکی استفاده کنند و یا از ظرفیت های منطقه ای، اقتصادی آن استان بهره مند شوند.

وزیر تعاون همچنین ثبت نام از متقاضیان جویای کار را دائمی عنوان کرد و افزود: در جریان مسکن مهر هم برخی افراد این تصور را داشتند که این اقدام یک حرکت مقطعی یکساله است، در حالی که این موضوع ادامه داشت و وزارت تعاون نیز کار ثبت نام را انجام داد و در حال حاضر نیز وزارت مسکن و شهر سازی پی گیری ها را انجام می دهد.

عباسی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: مسئله اشتغال نیز به همین صورت است و به عنوان دغدغه اصلی مردم، مورد توجه و هدف دولت است و به هیچ وجه جزو امور مقطعی نیست.

وی تاکید کرد: وزارت تعاون مصمم است این موضوع را به صورت مستمر پیگیری کند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن