تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816186115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داماد عصبانی، قصد آتش زدن بستگان همسرش را داشت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مردی شرور كه در كشتن اعضای خانواده همسرش ناكام مانده بود، با سرقت خودروی یك راننده از محل حادثه در غرب تهران متواری شد و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش «جام جم» چند شب پیش مردی در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران، از حمله مردی جوان به خانه همسایه اش در غرب تهران خبر داد و برای نجات آنها درخواست كمك كرد.
با اعزام ماموران به محل و تحقیق از همسایه ها معلوم شد مردی جوان به زور وارد خانه یكی از همسایه ها شده و با ریختن بنزین روی ۴ عضو خانواده، قصد سوزاندن آنها را داشته كه با مداخله همسایه ها، متواری شده است.
به این ترتیب مرد صاحبخانه و اعضای خانواده اش برای تحقیقات به مركز پلیس تهران منتقل شدند.
پدر خانواده به پلیس گفت: مرد مهاجم دامادم بود. او می خواست به زور دخترم را به خانه اش ببرد. دامادم آسایش و امنیت را از ما سلب كرده است و زمانی كه متوجه شد دخترم دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست، به خانه مان آمد و قصد جانمان را داشت.
در پی اظهارات مرد شاكی، اعضای خانواده اش نیز گفته های او را تایید كردند. در ادامه دختر خانواده ـ همسر متهم فراری ـ به پلیس گفت: ۳ ماه است كه به یكباره رفتار شوهرم تغییر كرده، او بشدت عصبی شده و پس از كتك زدن، مرا در خانه زندانی می كرد.
زن جوان ادامه داد: شوهرم اجازه ملاقات یا حتی تماس تلفنی با خانواده ام را به من نمی داد. او بارها برای اعضای خانواده ام مزاحمت ایجاد كرده است.


سوءقصد به جان خانواده همسر
زن جوان افزود: چند روز پیش وقتی شوهرم خواب بود، از خانه فرار كردم و به خانه پدری ام رفته و برای نجات جانم از آنها كمك خواستم.
سپس با مراجعه به دادگاه و شكایت از شوهرم، خواستار جدایی از او شدم. شوهرم پس از دریافت احضاریه دادگاه، با یك گالن بنزین مقابل خانه مان آمد و پس از فحاشی به زور وارد آپارتمان شد.
زن جوان اضافه كرد: او گالن بنزین را روی اثاثیه، من و اعضای خانواده ام ریخت و قصد سوزاندن ما را داشت كه همسایه ها نجاتمان دادند.
شوهرم به محض اطلاع از تماس مرد همسایه با پلیس، سراسیمه از مجتمع فرار كرد.
در حالی كه جستجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، روز پیش راننده ای با حضور در مركز پلیس، از مردی به اتهام سرقت خودرویش شكایت كرد.


راننده، گروگان مرد شرور بود
شاكی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: چند شب پیش در حال بازگشت به خانه بودم كه مردی هراسان به خودرویم نزدیك شد و از من خواست او را به حومه شهر منتقل كنم. با ظنین شدن به مرد غریبه، از سوار كردن او خودداری كردم. در همین موقع او با چاقو مرا تهدیدكرد وبا سوار شدن به خودرو متواری شد.
با چهره نگاری رایانه ای از سارق فراری معلوم شد او همان متهم تحت تعقیب پلیس است. در ادامه جستجوها، خودروی مسروقه در حومه شهر كشف و به پاركینگ پلیس منتقل شد.
بنابر این گزارش، با تشكیل پرونده ای در این زمینه، با دستور قضایی بازپرس شوكت، رئیس شعبه ۹ دادسرای ناحیه ۵ تهران، تحقیقات برای دستگیری شرور فراری ادامه دارد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن