تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806635806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تظاهرات زنان تهرانی علیه قاتلین مسلمانان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: راهپیمایی زنان نمازگزار تهرانی در حمایت از مبارزه و مقاومت زنان و مردان بحرینی بعد از برگزاری نماز جمعه این هفته تهران از دانشگاه تهران تا میدان انقلاب برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، خانم عباسی، استاد حوزه و دانشگاه در سخنانی در جمع شرکت.کنندگان در این راهپیمایی گفت: امروز نه تنها مردان مبارز می.خواهند حق و عدالت خواهی را احیاء کنند و به خاطر آن شکنجه می.شوند بلکه زنان نیز در این عرصه فعال هستند.

وی گفت: اکنون حدود ۸۰ تن از زنان جوان و نوجوان بحرینی در زندان.های این کشور زندانی یا محکوم به اعدام شدند فقط به این جرم که به دنبال اسلام و قرآن هستند.

وی تاکید کرد: .نباید فقط به عبادات فردی بپردازیم بلکه وظایف و تکالیف اجتماعی را هم باید به طور جدی مورد توجه قرار دهیم و همینجا از انقلابیون بحرینی حمایت می.کنیم.

همچنین خانم عباسی در پایان قعطنامه.ی تظاهرات اعلام همبستگی با زنان مظلوم و ستمدیده بحرین را قرائت کرد.

در این تظاهرات زنان نمازگزار با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل سعود"، "ای خواهر بحرینی حمایتت می.کنیم"،"سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "مسلمان بحرینی تو رهرو حسینی"، "مسلمان بحرینی مطیع پیغمبر (ص) است"،"آل خلیفه پست آمریکا را نوکر است"، "قذافی جنایت می.کند، آمریکا حمایت می.کند"، "سعودی جنایت می.کند، آمریکا حمایت می.کند" و همچنین در دست داشتن دست نوشته.هایی با مضامین "نوکری آمریکا راه آل سعود است رژیم پادشاهی عاقبتش سقوط است، "زمینه.ی ظهور صاحب.زمان گشته مهیا در تمام جهان"، "سعودی وهابی جنایت می.کند آمریکا حمایت می.کند"، "مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل"،

"بنا به امر شیطان سعودی آدم کش است" حمایت خود را از مقاومت زنان بحرینی اعلام کردند.

همچنین در پایان خانم شکرچی، عضو جنبش دانش.آموزی قرارگاه بیداری اسلامی به زبان عربی بخشی از قطعنامه.ی پایانی را قرائت کرد و در پایان دعای فرج قرائت شد.

متن قطعنامه صادره از سوی شرکت.کنندگان در این راهپیمایی به شرح زیر است:

جنایات وحشیانه و کشتار بی.رحمانه مردم مظلوم لیبی، یمن و بحرین در سایه.ی حمایت استکبار جهانی و سکوت مجامع بین.المللی، خشونت عریان و قتل عام آشکار بخشی از امت بپا خواسته اسلامی است که با گسترش موج الهام بخش بیداری اسلامی، برای حصول مطالبات مشروع و حقوقی انسانی و دستیابی به آزادی، عزت و کرامت و زندگی در پرتو تعالیم سعادتبخش اسلامی از میدان التحریر تا میدان لولو طی می.شود و با تخریب منازل ، مساجد، حسینیه.ها، سمبل.های اسلامی و هتک حرمت مقدسات و آتش زدن قرآن کریم و کشتار و آزار و شکنجه مسلمانان و حمله به مدارس دخترانه و ارعاب و تهدید مردم به ویژه زنان به دست نیروهای نظامی و امنیتی حکام فاسد و بی.ریشه منطقه، هر روز ابعاد تازه.تری به خود گرفته و احساسات مسلمانان و آزادیخواهان جهان را جریحه.دار می.سازد.

ما زنان شرکت کننده در این تظاهرات به نمایندگی از مادران و زنان شهیدپرور امت اسلامی و اقتدا کنندگان به الگوی تمام عیار زنان عالم حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه و لشکرکشی ظالمانه حکام مستبد برای مقابله با اعتراضات به حق مردمی، مواضع همبستگی خود با زنان مظلوم و ستمدیده بحرین را با ندای بلند تکبیر اعلام می.داریم:.

۱- ما ضمن همدردی با خانواده.های داغدیده و زنان بازداشت شده و حمایت از مطالبات و خواسته.های زنان و دخترانی چون آیات القرمزی که برای احقاق حقوق حقه مردم خویش در مقابل ظلم و دیکتاتوری بپا خواسته.اند، خفقان حاکم بر شورای امنیت، سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه عرب و سایر نهادهای بین.المللی را نسبت به سرکوب وحشیانه مردم مسلمان محکوم کرده و خواستار اقدام سریع آنان برای جلوگیری از ادامه رفتارهای خشونت آمیز و کشتار بی.رحمانه مردم در کشورهای اسلامی به ویژه مردم مسلمان بحرین هستیم.

۲- ما گشودن آتش به روی مردم مسلمان بحرین را با سلاح.های آمریکایی و اسراییلی، سند اشکار دروغگویی و فریبکاری کشورهای غربی مدعی حقوق بشر دانسته و ضمن محکوم نمودن برخوردهای گزینشی و دوگانه با موضوع حقوق بشر، آمریکا و انگلیس را شریک اصلی جنایات ضد بشری و نسل کشی در کشورهای اسلامی می.دانیم.

۳- زنان ایران رفتارهای غیر انسانی در مقابل موج عظیم بیداری اسلامی در کشورهای عربی و شمال آفریقا و ارتکاب جنایات ضد بشری آل خلیفه و دخالت و اشغال نظامی کشور بحرین توسط عربستان و امارات را در سایه.ی سکوت سران غرب، تلاشی مذبوحانه برای ادامه حیات ظالمانه رژیم صهیونیستی در منطقه و جلوگیری از سقوط حکام مستبد و خودفروخته دانسته و خواستار خروج فوری نیروهای اشغالگر هستیم.

۴- ما هرگونه حمایت از حکام دیکتاتور و فاسد منطقه را خیانت به آرمانهای حق طلبانه ملتهای مسلمان دانسته و کشتار مردم بیگناه توسط رژیم ابوسفیانی و مرتجع آل سعود و آل خلیفه را اقدامی در راستای تامین منافع پلید شیطان بزرگ و رژیم جنایتکار صهیونیستی می.دانیم.

۵- ما تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان ملتهای مسلان و تلاش برای اجرای توطئه کثیف تفرقه میان مذاهب و درخواست از همه.ی عالمان، اندیشمندان و نخبگان تاثیرگذار در عالم اسلامی برای موضع.گیری مناسب، از مسئولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی می.خواهیم هرگونه اقدام لازم را برای جلوگیری از رفتارهای خشونت آمیز و توقف کشتار مردم مسلمان در کشورهای اسلامی به کار گرفته و کانون الهام بخش انقلاب اسلامی ایران را به مامنی برای حمایت و پشتیبانی از حاکمیت ملتها تبدیل نمایند.

۶- بنگاه.های رسانه.ای وابسته به امپراتوری کثیف انگلیس و رژیم صهیونیستی می.کوشند تا توجه رسانه.ها را از پرداختن به نقض آشکار حقوق بشر در کشورهای اسلامی به ویژه کشور مسلمان بحرین منحرف نمایند لذا از مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی می.خواهیم تا در جهت تنبه افکار عمومی جهان از افشای خیانت و جنایت حکام سرسپرده و وابسته از هیچگونه کوشش و اقدامی دریغ نورزند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن