تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليرضا مرزبان در گفت و گوي اختصاصي با ايلناقطبي مشكل اول و آخر پرسپوليس است او بازيكنان را تخريب مي‌كندقطبي گاس هيدينگ را متهم به تباني در جام جهاني كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عليرضا مرزبان در گفت و گوي اختصاصي با ايلناقطبي مشكل اول و آخر پرسپوليس است او بازيكنان را تخريب مي‌كندقطبي گاس هيدينگ را متهم به تباني در جام جهاني كرد


تهران- خبرگزاري كار ايران
عضو كادر فني تيم پرسپوليس در فصل هفتم ليگ برتر با انتقاد از رويه‌‏اي كه افشين قطبي براي هدايت اين تيم در فصل جاري در پيش گرفته است اعلام كرد حاضر است همراه حميد استيلي هدايت اين تيم را بدون دريافت هيچ‌‏گونه حق‌‏الزحمه‌‏اي بر عهده گرفته و قهرماني فصل گذشته را براي اين تيم تكرار كند.

مرزبان كه فصل گذشته نقطه اختلاف افشين قطبي و حميد استيلي بود در اواخر فصل با تصميم حبيب كاشاني از ليست كادر فني سرخپوشان كنار گذاشته شد كه البته آن روزها يك جايگاه عجيب و غريب هم براي وي تعريف كردند اما پر واضح بود كه مدير عامل پرسپوليس براي جلوگيري از بهانه هاي هرروزه قطبي چنين تصميمي را گرفته است و از آنجا كه پرسپوليس نتيجه گرفت و قهرمان شد كنار رفتن مرزبان به نوعي به سود قطبي تمام شد. با اين وجود حميد استيلي اعتقاد زيادي به مرزبان داشته و دارد و برخي از كارشناسان هم قدرتنمايي فصل گذشته پرسپوليس را حاصل كار مشترك استيلي و مرزبان در فصل گذشته دانستند با اين وجود مرزبان مخالفاني هم دارد كه خيلي كار او را باور ندارند و معتقدند كه وي به واسطه رفاقت با استيلي مطرح و معروف شد اما خود مرزبان با مداركي كه در دست دارد واقعيت هاي ديگري را بيان مي كند.
عليرضا مرزبان در گفت وگوي اختصاصي با گروه ورزش خبرگزاري ايلنا، با ياد‌‏آوري برخي اتفاقات حاشيه‌‏اي فصل گذشته كادر فني پرسپوليس و مرتبط دانستن آن با اتفاقات فصل جاري و افت و خيزهاي فراوان پرسپوليس در 13 هفته گذشته ليگ برتر به نكات مختلفي اشاره كرد كه متن كامل صحبت‌‏هاي وي در ادامه مي‌‏آيد.
از روز اول نمي خواستم با قطبي كار كنم
از همان روز اول هم حاضر نبودم با افشين قطبي كار كنم چون پس از حضورش در كنار پرسپوليس از من خواست تا گفت وگويي خصوصي با هم در اتاقش داشته باشيم و درست پس از گذشت 5 دقيقه به او گفتم كه حرف من حرف آكادميك فوتبال است و حرف‌‏هاي تو اين چنين نيست پس ما حرف همديگر را نمي‌‏فهميم اما پس از آن بحث كوتاه به خاطر اصرار حميد استيلي كه در اصل او سرمربي من در فصل گذشته بود تصميم گرفتم در كنار پرسپوليس بمانم و به كارم ادامه دهم.
قطبي، هيدينك را متهم به تباني در جام جهاني كرد!
قطبي در حالي در مورد گاس هيدينك و جام جهاني 2002 بدگويي مي‌‏كرد كه خود را دستيار او مي‌‏دانست. هرچند كه من به او گفتم كه در تيم ملي كره‌‏جنوبي فقط آناليزور بوده است.
اين آقا در حضور 6 نفر اعضاي كادر فني پرسپوليس گفت كه هيدينك نتيجه بازي نيمه نهايي كره‌‏جنوبي برابر آلمان را به يك ميليون دلار فروخت چرا كه قرار بوده فينال جام جهاني 2002 بين تيم‌‏هايي برگزار شود كه پيراهن‌‏هايشان با دو مارك آديداس و نايك باشد و چون تيم كره لباس نايك مي‌‏پوشيد و اگر به فينال راه مي‌‏يافت با برزيل (كه اين تيم هم لباس نايك بر تن داشت) هم لباس مي‌‏شدند چنين تصميمي از سوي هيدينك اتخاذ شد و در آن مسابقه بازيكنان مصدوم و ذخيره كره را برابر آلمان به ميدان فرستاد. اين نوع رفتار از كسي كه خود را يك حرفه‌‏اي معرفي مي‌‏كند، صحيح نيست.
با يك تست، بدنساز لقب گرفتم
قرار بود پرويز كماسي مربي بدنساز پرسپوليس شود و وقتي او به اردوي تيم ملي رفت، قطبي از من خواست تا يك تست بدنسازي از بازيكنان تيم بگيرم. وقتي من پذيرفتم كه آن كار را انجام دهم از من خواسته شد تا امور بدنسازي تيم را هم به خواست قطبي به دست بگيرم و از آنجا اسم بنده به عنوان بدنساز پرسپوليس جا افتاد. اين در حالي بود كه من در تمام مسايل تمرين و محورهاي تاكتيكي تيم نقش داشتم .
تا قطبي نرود مشكل پرسپوليس همچنان پا برجاست
او خيلي دير به تيم ملحق شد، ضمن اينكه از نحوه برگزاري تمرينات به شكل صحيح هم هيچ اطلاع دقيقي ندارد. به طور مثال فرق تمرين در ارتفاع 2200 متري از سطح دريا با تمرين در كنار ساحل كيش را نمي‌‏داند. يادم هست كه وقتي از او سوال كردم كه چرا تمرين تيم را در ساعت 11 برگزار مي‌‏كني بدون اينكه پاسخ علمي داشته باشد گفت در آن ساعت ترافيك كمتري در خيابان‌‏ها وجود دارد. حال اينكه به لحاظ علمي پيش از ظهر ساعت مناسبي براي تمرين نيست. بنابراين تا وقتي اين مربي با اين سطح نگرش و دانش از مسايل فوتبال، بالاي سر پرسپوليس حضور دارد اين مشكلات همچنان پا برجا خواهد بود.
قطبي طرز صحيح رفتار با بازيكن را بلد نيست
درگيري‌‏هاي او با بازيكنان تيم در فصل گذشته را به ياد داريم. يادم هست عباس آقايي اصلا با قطبي حرف نمي‌‏زد و گفت كه او يك دروغگو است. حسين كعبي، حسين بادامكي، مسعود زارعي،‌‏محمد نصرتي و حسن رودباريان هم با او مشكل داشتند. عادت زشت قطبي اين است كه وقتي نمي‌‏خواهد از يك بازيكن در ديدار بعدي تيمش استفاده كند او را به شدت در تمرين تخريب مي‌‏كند و هرگز فكر نمي‌‏كند كه شايد همين بازيكن 10 روز ديگر بنابر مقتضيات فوتبالي به كارش خواهد آمد. به طور مثال با محمد علوي كه يك بازيكن بي‌‏حاشيه است چه برخوردي شد يا همين آتسو.
در حال حاضر نبي‌‏الله باقري‌‏ها و سپهر حيدري كه فصل گذشته از عوامل قهرماني پرسپوليس بودند چرا تا اين حد با روزهاي اوجشان فاصله دارند؟!
همه اينها دليل دارد. وقتي سر مربي تيم به يكباره بحث اضافه كردن يك مدافع وسط را مطرح مي‌‏كند و تا اين حد روي آن پافشاري مي كند يعني تخريب روحيه مدافعان فعلي تيمش.
شيث نمونه بارز رفتارهاي قطبي با بازيكنان است
وقتي كريم باقري مصدوم شد، شيث رضايي گزينه اول كاپيتاني پرسپوليس بود اما قطبي به جاي اينكه به اين مدافع كه اگر به او مسووليت و شخصيت بدهيد چمن ورزشگاه را هم زير و رو مي‌‏كند گفت كه تو شخصيت كاپيتاني پرسپوليس را نداري و به همين راحتي او را تخريب كرد. اين ها همه دلالت بر اين دارد كه قطبي تحصيلات آكادميك فوتبال ندارد و البته رفتار فوتبالي را هم بلد نيست. چيزي كه نياز به تحصيلات آكادميك و ليسانس فوتبال ندارد و يك بحث ذاتي است.
علي كريمي راه فرار بزرگ قطبي بود
از وقتي علي كريمي به پرسپوليس آمد تمام نگاه‌‏ها به سمت او منحرف شد و كسي به فكر عملكرد قطبي نبود. علي هم آمد و در ديدار برابر پگاه و استقلال خوب كار كرد، حتي در مصاف با ابومسلم هم سه گل زد. پس از آن هم مسائل تيم ملي و او باعث شد تا كمتر كسي متوجه شود چه بلايي بر سر پرسپوليس آمده و در حال خراب‌‏تر شدن اوضاع است تا اينكه غيبت او در بازي با مقاومت اوج وخامت اوضاع بود و تازه در آن برهه بود كه افراد غير كارشناس هم متوجه شرايط بحراني براي نيمكت پرسپوليس شدند و مطمئن باشيد حتي علي كريمي با آن سابقه درخشان و محبوبيت هم قادر نخواهد بود يك تنه روي اشتباهات اين مربي سرپوش بگذارد و مشگل گشا باشد.
من و استيلي همين تيم را قهرمان مي‌‏كنيم
تيم پرسپوليس بازيكنان خوبي را از دست داد اما از آن طرف نفرات خوبي را جذب كرد. قول مي دهم اگر همين تيم را همين حالا به من و حميد استيلي بدهند آخر فصل قهرماني فصل گذشته را تكرار خواهيم كرد. هيچ پولي هم بابت اين كار نمي‌‏خواهيم. چون مي‌‏دانيم كه بخش اعظم مشكلات اين تيم روحي، رواني است و بازيكنان پرسپوليس نياز به يك بازنگري كلي به لحاظ ذهني دارند.
اين آقا فقط به فكر پولش است نه چيز ديگر
همين جا قول مي‌‏دهم اگر در اين ميان آجر هم بر سر قطبي پرتاب كنند تا وقتي آخرين ريال پولش را از پرسپوليس نگيرد از اين تيم دست نخواهد كشيد. او فقط به فكر نقد كردن مابقي پولش از باشگاه است و مطمئن باشيد كه از خدا مي‌‏خواهد او را از تيم اخراج كنند. او سال گذشته حتي حاضر نشد پنج درصد از حق و حقوقش را بابت ماليات پرداخت كند و آن را برگردن باشگاه انداخت حالا چطور از اين تيم جدا شود در حالي كه خارج از اينجا كسي به او تيم نمي‌‏دهد.
پايان پيام

كد خبر: 457520
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن