تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همسرم باعث قطع رابطه من با خانواده ام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مردی در دادگاه خانواده گفت: ۴۵ سال دارم و در این سن و سال همسرم نمی گذارد با اقوامم رفت و آمد داشته باشم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی ۴۵ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد در حضور قاضی شعبه ۲۵۴ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه از رفتارهای همسرم كه ۴۰ سال دارد، خسته شده ام و خواهان جدایی هستم، گفت: جدایی بهترین راه برای نجات من از رفتارهای همسرم است چرا كه او دائم از كارهای من ایراد می گیرد و با اینكه سنم زیاد است، نمی گذارد با اقوامم رفت و آمد داشته باشم و خودم تصمیم بگیرم و دیگر از محدودیت در این سن خسته شده ام.

وی با اشاره به اینكه یك فرزند و یك نوه دارم، ادامه داد: می خواهم از همسرم جدا شوم چرا كه دیگر نمی توانیم با رفتارهای یكدیگر كنار بیاییم.

مرد بار دیگر در برابر قاضی این پرونده بیان كرد: برای همسرم از خرجی و مسكن كم نمی گذارم و خانه ای كه دارم را نیز به نامش می كنم ولی می خواهم هر چه زودتر از او جدا شوم چرا كه تحمل زندگی با او را ندارم.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینكه من هم راضی به جدایی هستم چرا كه محبت یك طرفه بی فایده است، گفت: شوهرم اصلاً به حرف من گوش نمی كند و فقط توانسته ام رفت و آمد او با اقوامش را قطع كنم تا بهتر زندگی كنیم.

وی با بیان اینكه قطع رابطه با اقوام شوهرم در دوام زندگیمان مؤثر بود ولی شوهرم هنوز نتوانسته با این موضوع كنار بیاید و به دنبال بهانه ای برای برقراری رابطه مجدد با خانواده اش است حتی به قیمت جدایی از من، ادامه داد: هر بار كه شوهرم به منزل اقوامش می رود رفتارش با من تغییر كرده و با من بدرفتاری می كند.

قاضی این شعبه حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و زن و مرد را به مصالحه دعوت كرد و جلسه پایان یافت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 425]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن