تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806696187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در سپاه كاشان : يكي از ويژگيهاي خبرنگار، صداقت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه در سپاه كاشان : يكي از ويژگيهاي خبرنگار، صداقت است
فرهنگي. فرهنگي هنري . گردهمايي. بسيجيان اهل قلم و خبرنگاران افتخاري كاشان - مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كاشان، رسالت خبرنگاران و بسيجيان اهل قلم را خطير خواند و گفت: يكي از ويژگيهاي مهم خبرنگار ، صداقت و راستي است.

به گزارش ايرنا ، حجت‌الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي روز پنجشنبه در گردهمايي بسيجيان اهل قلم و خبرنگاران افتخاري بسيج كاشان ، افزود:
خبرنگاران بايد در بيان واقعيتهاي جامعه اصل امانتداري را سر لوحه كار خود قرار دهند.

وي گفت : متاسفانه برخي از روزنامه‌ها از روي هواي نفس و براي رسيدن به منافع خود ، با وارونه كردن حقايق در جامعه، باعث اختلاف مي‌شوند.

حجت‌الاسلام حسيني ديباجي با اشاره به تلاش رسانه‌هاي دشمنان تصريح كرد:
دروغ پراكني اين رسانه‌ها ست كه امروز اين همه گرفتاري براي كشور ما بوجود آورده است .

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه كاشان ، يكي ديگر از وظايف مهم خبرنگاران را ايجاد وحدت خواند و اظهار داشت: امام خميني (ره) همواره بر اين مساله از ناحيه رسانه‌ها و مطبوعات تاكيد داشتند.

وي اظهار داشت:بعضي بدون توجه به رسالت خطير رسانه و مطبوعات ، تنها دنبال سوژه‌اي براي جذب مخاطبان هستند و به عواقب آن كارها توجه ندارند.

وي در ادامه با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري و برخي بي‌بند و باريها در حرف زدن و اظهار نظرها عليه دولت ، گفت: تا قبل از دولت نهم تمام اختيارات در دست ‪ ۲۰۰‬نفر بود ، ولي با آمدن دولت نهم و با ايجاد شايسته سالاري در دستگاهها و آمدن افرادي شايسته سر كار ، برخي افراد در روزنامه‌ها چه هياهيوهايي به راه انداختند و چه دروغهايي كه نوشتند و چه مخالفتهايي با دولت كردند.

حجت‌الاسلام حسيني در ادامه ، ترويج فرهنگ بسيج در جامعه را از ديگر وظايف خبرنگاران و بسيجيان اهل قلم دانست و گفت: نسلهاي سوم انقلاب كه تازه پاي در عرصه اجتماعي گذاشته‌اند و از انقلاب و جبهه هيچي را نديده اند ، بايد فرهنگ بسيجي را به آنها انتقال داد.

دبير شوراي اطلاع رساني كاشان نيز در اين گردهمايي ياد شهداي اهل قلم شهيد سيد مرتضي آويني و شهيد محمود صارمي را گرامي داشت و گفت: امروز شما همچون شهداي اهل قلم، رسالت خطيري در پاسداري از ارزشها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي بعهده داريد.

جواد جلالي با اشاره به سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، از همه قلم بدستان متعهد خواست با قلم توانا و هنرمندانه خود، آثار و مستندات و دستاوردهاي انقلاب را به تصوير بكشند.

وي ، مقابله با تهاجم فرهنگي و شبهه افكني دشمنان را يكي ديگر از وظايف نويسندگان و خبرنگاران دانست و افزود: امروز شما وظيفه داريد با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ، حفظ و حراست از دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس با استفاده از شيوه‌هاي مختلف و جذاب فرهنگي و هنري و مستندسازي آنها ، اين فرهنگ را به نسلهاي جوان و نسلهاي آينده انتقال دهيد.

جلالي، نقش آموزش و تعامل بسيج با رسانه‌ها ، همچنين هنرمندان و ديگر نخبگان را در جهت ارتقاي سطح كمي و كيفي توليدات فرهنگي و هنري و مطبوعاتي ، مهم ارزيابي كرد و براي برگزاري كارگاه آموزش خبري با همكاري ايرنا و شوراي اطلاع رساني شهرستان، اعلام آمادگي كرد.

پخش كليپي در معرفي خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات كاشان ، قرائت قطعه شعري توسط مريم السادات صائم كاشاني و مقاله‌اي توسط يكي از خبرنگاران بسيجي و ارايه گزارشي از فعاليت بسيجيان اهل قلم توسط يكي از اعضا از جمله برنامه‌هاي اين گردهمايي بود.

در پايان اين گردهمايي كه به همت روابط عمومي سپاه ناحيه كاشان در نمازخانه اين ناحيه با حضور بسيجيان اهل قلم و خبرنگاران افتخاري بسيج و چند تن از خبرنگاران رسانه و مطبوعات اين شهرستان ، برگزار شد ، به تعدادي از خبرنگاران بسيجي جوايزي اهدا شد. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 23 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن