تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821069796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
متخصص قلب، ديپلمه بود
ماموران انتظامي شهرستان آبدانان فردي را كه باجعل مدارك اقدام به تاسيس مطب كرده بود، دستگير كردند. بنا بر اين گزارش اين فرد خود را پزشك متخصص قلب معرفي كرده بود اما پس از بررسي مداركش معلوم شد وي داراي تحصيلات متوسطه است. وي كه "ارسلان -خ " نام دارد با 32سال سن خود را پزشك متخصص قلب و عروق معرفي كرده بود و با نصب پلاكاردهاي تبليغي و راه اندازي مطب به كار طبابت مشغول شده بود. براساس اطلاعات موجودبسياري از بيماران آبداناني بدون اطلاع از اين موضوع در مدت يك ماه گذشته به وي براي درمان بيماريهاي قلبي خود مراجعه كرده بودند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، مدير شبكه بهداشت و درمان آبدانان دراين خصوص گفت: فعاليتهاي پزشكي اين فرد متخلف، مرتب مورد نظارت و بررسي مسئولين دانشگاه علوم پزشكي استان و مديريت بهداشت و درمان اين شهرستان بوده است. سرانجام با انجام بررسيهاي دقيق اداري و استعلام از ساير مراجع ذيربط مشخص شد كه مدارك وي جعلي بوده است. بازرسان اين شبكه روزگذشته باحضور در محل بلافاصله مطلب اين فرد را تعطيل و وي را به مراجع قضايي تحويل دادند. متهم دستگير شده علاوه بر داير كردن مطلب خصوصي در بيمارستان شهرستان آبدانان نيز مشغول طبابت بوده است. وي در تحقيقات اوليه پليس اعتراف كرد كه داراي مدرك تحصيلي ديپلم بوده و مدتي درهندوستان مشغول تحصيل بوده كه ترك تحصيل كرده و به ايران بازگشته است. وي، مشكلات خانوادگي و مالي را مهمترين علت جعل مدارك پزشكي و داير كردن مطب عنوان كرده است.

برخورد مرگبار اتوبوس و سمند
برخورد يك دستگاه اتوبوس با خودرو سواري، دست كم پنج مسافر را به دل گور كشاند. ساعت 10:18 سه شنبه، دو راهي سالمندان محور قديم «قم -كهريزك» شاهد برخورد مهيب اتوبوس و سمند به يكديگر بود.در نتيجه اين رخداد دلخراش، پنج سرنشين خودرو سواري در دم جان باختند و هفت زخمي كه مسافران اتوبوس بودند با آمبولانس هاي اورژانس تهران به بيمارستان شهداي هفتم تير شهر ري فرستاده شدند. گزارش ايسكانيوز مي افزايد، كارشناسان پليس، هم اكنون سرگرم بررسي علت اصلي بروز اين رخداد هستند و با توجه به وخامت حال برخي زخميان، افزايش شمار تلفات بعيد نيست.

كشف يك باند تهيه فيلم هاي مستهجن
معاون آموزش و تحقيقات دادگستري استان همدان از شناسايي يك باند تهيه و ساخت فيلم هاي مستهجن در اين استان خبر داد.مهدي الماسي اظهار داشت: هم اكنون تعدادي از اعضاي اين باند شناسايي و دستگير شده اند كه يك زن نيز در بين آنها است.وي افزود: متهمان به صورت قرار موقت در بازداشت بوده و پرونده آنها در شعبه بازپرسي همدان در حال رسيدگي است.الماسي تصريح كرد: تاكنون دو عدد فيلم به صورت بلوتوث و CD از متهمان كشف شده است و به خاطر احتمال وجود فيلم هاي بيشتر، تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.معاون آموزش و تحقيقات دادگستري همدان در زمينه احكام اين افراد خاطرنشان كرد: بر اساس قانون جديد، تهيه كنندگان و سازندگان فيلم هاي مستهجن مفسد في الارض هستند كه در صورت اثبات جرم، به تبعيد، حبس ابد يا اعدام محكوم مي شوند.الماسي همچنين از شناسايي يك باند كلاهبرداري در تويسركان خبر داد و گفت: اعضاي اين باند كه از سال 1382 فعاليت مي كردند حدود 75 واحد ساختماني را به صورت پيش فروش به افراد مختلف واگذار كرده اند و به خاطر اينكه زمين يا ساختماني تحويل اين افراد نشده است، پرونده آنها با عنوان فروش مال غير در دادگستري مطرح و در حال رسيدگي است.وي اضافه كرد: از هر كدام از خريداران بين 15 تا 20 ميليون كلاهبرداري شده است كه تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.الماسي همچنين با اشاره به كلاهبرداري يك شركت سوري در تويسركان گفت: فردي در اين شهرستان با تشكيل يك شركت سوري اقدام به دريافت وام هاي متعدد از بانك هاي مختلف كرده است.وي ادامه داد: با تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه چنين شركتي وجود خارجي نداشته و وام ها نيز در مسير ديگري استفاده شده است.الماسي در زمينه ميزان تسهيلاتي دريافتي توسط اين فرد، خاطر نشان كرد: به خاطر اينكه شركت سوري بوده و تسهيلات از بانك هاي مختلف دريافت شده است، هنوز ميزان آن مشخص نيست و تحقيقات در اينباره ادامه دارد.

كليد راز قتل زن در دست همسايگان
پرونده مردي كه زنش را كشت و گريخت براي محاكمه غيابي، روي ميز دادگاه كيفري تهران قرار گرفت. رسيدگي به اين پرونده از بامداد 20 بهمن 1382 پس از آن آغاز شد كه مردي با كلانتري 172 حضرت عبدالعظيم(ع) شهرري تماس گرفت و اعلام كرد از خانه همسايه اش بوي تعفن به مشام مي رسد و ممكن است اتفاق ناگواري افتاده باشد.پليس به ساختمان مورد نظر رفت و پس از گشودن در، با جنازه متعفن زن 23 ساله اي به نام «فاطمه» روبه رو شد.شواهد نشان مي داد او با روسري خفه شده و شش شبانه روز از زمان جنايت گذشته است.همچنين در تحقيق محلي فاش شد «فاطمه» و شوهرش «غلام» كه معلول بود به تازگي به اين ساختمان آمده بودند اما مدام با هم دعوا داشتند.يكي از همسايگان گفت: هفته گذشته صداي شكستن شيشه و.... را خانه «غلام» شنيدم اما چون دعوا، خانوادگي بود سراغ او نرفتم.ساعتي بعد «غلام» كه خيلي پريشان بود از خانه اش بيرون رفت و ديگر اين مرد را نديدم.خانواده داغدار نيز داماد 35 ساله را قاتل «فاطمه» خواند و جنازه با دستور قضايي به پزشكي قانوني فرستاده شد.در آن ميان، برادر 13 ساله قرباني اظهار داشت: دو سالي مي شد كه خواهرم با «غلام» ازدواج كرده بود اما هميشه از شوهرش كتك مي خورد.يك روز كه من در خانه دامادمان بودم «غلام»گلوي خواهرم را فشار داد و «فاطمه» بي هوش شد.او سه روز در بيمارستان بستري بود و آخر سرهم قرباني جنايت شوهر بي رحمش شد.به دنبال برملا شدن راز اين جنايت خانوادگي، تلاش افسران دايره جنايي اداره آگاهي براي رديابي مجرم بي نتيجه ماند و پرونده با صدور كيفر خواست به دادگاه كيفري تهران فرستاده شد.به گزارش ايسكانيوز،غلام به زودي در شعبه 74 به رياست قاضي «حسيني كوه كمره اي» غيابي محاكمه مي شود.خانواده داغدار، صدور حكم اعدام داماد قاتل را خواسته است.

بازداشت سرشاخه هاي گلدكوئيست
بازپرس شعبه اول دادسراي ويژه قاچاق كالا و ارز اعلام كرد: سه سرشاخه اصلي يك شركت گلدكوئيستي بازداشت شدند و محل فعاليت آنان پلمپ شد.حيدر محمدزاده در تشريح پرونده گفت: رسيدگي به اين پرونده بر حسب گزارش مردمي و شكايت چند تن از شكات درباره فعاليت يك شركت هرمي در منطقه سعادت آباد تهران آغاز شد.وي افزود: ماموران پليس با دستور قضايي به بررسي موضوع و صحت و سقم گزارش پرداختند كه در تحقيقات مشخص شد تعدادي از اعضاي يك شركت هرمي هر روز اقدام به فعاليت و عضوگيري مي كنند.بازپرس محمدزاده گفت: ماموران با رعايت تشريفات قانوني وارد محل فعاليت اين شركت هرمي شدند و بعد از ورود سه سر شاخه اصلي اين شركت هرمي را به همراه 14 نفر از اعضا و زيرمجموعه بازداشت كردند.وي افزود: دفتر اين شركت هرمي كه ماهيانه به مبلغ يك ميليون و صدهزار تومان اجاره شده بود با دستور قضايي پلمپ شد و اموال كشف شده از اين شركت نيز بر اساس اعمال ماده 10 قانون مجازات اسلا مي به نفع دولت ضبط شد.بازپرس شعبه اول دادسراي قاچاق كالا و ارز گفت: در تحقيقات مشخص شد كه سه سرشاخه اصلي شركت هرمي گلدكوئيستي كه هر سه از ساكنان يكي از شهرستان هاي غربي هستند اقدام به عضوگيري از افراد شهرستاني كرده اند و از هر كدام از آنها مبلغ شش ميليون تومان حق عضويت گرفته اند.وي افزود: امروز اتهام عضوگيري در شركت هرمي به هر سه متهم پرونده تفهيم شد و هر سه شاكي خصوصي دارند و با قرار قانوني نفر نخست 300 ميليون ريال و دو نفر ديگر 200 ميليون ريال قرار وثيقه راهي زندان شدند.بازپرس شعبه اول دادسراي قاچاق كالا و ارز گفت: تحقيقات از متهمان پرونده براي معرفي سر شاخه هاي ديگر اين شركت هرمي ادامه دارد.
 چهارشنبه 22 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن