تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري شرور وتوزيع کننده سابقه دار در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري آريا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي گفت: شرور خطرناک وتوزيع کننده مواد مخدر بهمراه تعداد زيادي آلات استعمال وتوزين وسلاح سرد در تبريز دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، سرهنگ محمد راستي با اعلام خبر فوق گفت: در پي گزارش مردمي واخبار واصله يک نفر به هويت معلوم در محل يکه تکان تبريز که ضمن توزيع مواد مخدر با اقدامات شرورانه وتردد مشتريان خود موجبات ايجاد ناامني وسلب آرامش و آسايش اهالي محل را فراهم نموده بود دستگير شد.
وي در ادامه گفت:با عنايت به اينکه شخص مورد نظر قبلا نيز به اتهام حمل مواد مخدر دستگير شده بود.پس از معرفي به مقامات قضايي با ضمانت آزاد گرديده و دوباره اقدام به توزيع مواد مخدر کرده وشرارت را سر گرفته بود. فلذا با در نظر گرفتن مراتب فوق، موضوع با حساسيت بيشتر در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي در ادامه ضمن اشاره به عمليات دستگيري شرور فوق گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان طي يک عمليات منجسم وغافلگيرانه موفق شدند در اولين ساعات صبح با اخذ دستور مقام قضايي نامبرده را حين شرارت دستگير نمايند که در حين بدرقه به محل پليس مبارزه با مواد مخدر به عينه شرارت نموده که با تدابير امنيتي وانتظامي جهت بازجويي به مقر پليس دلالت گرديد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه تاکيد کرد: در بازرسي بدني از شرور دستگير شده مقدار 80 گرم کراک و آلالت استعمال به همراه 800 هزار تومان وجه نقد که از فروش مواد مخدر حاصل شده بود کشف گرديد و پرونده پس از تکميل به همراه متهم به دادسرا معرفي گرديد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن