تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813103698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی تمام سریالهای نوروزی شبکه های مختلف سیما


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
معرفی تمام سریالهای نوروزی شبکه های مختلف سیما
در حالی که کمتر از 2 هفته تا پایان سال 89 باقی است، 7 سریال برای پخش در آغاز سال در مسیر تولید قرار دارند. از این میان سهم شبکه.های 1 و 2 و 3 هر کدام 2 سریال است و شبکه تهران هم یک سریال را تولید می.کند. البته هنوز شرایط پخش این سریال.ها از سوی تلویزیون مشخص نشده است. این گزارش نگاهی دارد به مسیر تولید این هفت سریال ...

شبکه یک سیما با دو سریال "توطئه فامیلی" و "پایتخت" تصویربرداری سریال "توطئه فامیلی" به کارگردانی رامبد جوان زودتر از بقیه سریال.ها تمام شده و این کار هم.اکنون مراحل فنی را طی می کند. ضبط سریال به تهیه.کنندگی مجید اوجی در شمال کشور انجام گرفته و فیلمنامه آن در 15 قسمت 45 دقیقه.ای توسط فلورا سام نوشته شده است. امیر جعفری، آناهیتا همتی، جمال اجلالی، مریم امیرجلالی، سحر دولتشاهی و خسرو احمدی از بازیگران این سریال هستند.

مجید اوجی تاکنون مجموعه.های تلویزیونی "روزهای زندگی"، "همسایه.ها"، "ماه عسل"، "نشانی"، "شبی از شبها"، "مشق عشق"، "تا رهایی" و ... را تهیه کرده است و رامبد جوان مجموعه "نشانی" و "مسافران" و فیلم.های سینمایی "اسپاگتی در هشت دقیقه" و "پسر آدم، دختر حوا" را کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: رحمانی صاحب شرکتی بزرگ در آستانه مرگ قرار گرفته است. او تصمیم می.گیرد نیمی از اموالش را به پسر شریک سابقش بدهد و او را مدیر شرکت کند اما لادن، نوه او و پوران عروسش با تصمیم رحمانی مخالف هستند و می.خواهند به هر نحو ممکن مانع محقق شدن خواسته رحمانی شوند و ...












































سیروس مقدم نیز که نوروز 89 سریال "چاردیواری" را روی آنتن شبکه 1 داشت، برای نوروز 90 سریال "پایتخت" را کارگردانی می.کند. تصویربرداری این سریال که از اوایل بهمن آغاز شده، هم.اکنون به نیمه رسیده است و تدوین همزمان هم انجام می.شود."پایتخت" با نویسندگی محسن تنابنده و تهیه.کنندگی الهام غفوری می باشد.

در این مجموعه كه در سیزده قسمت در حال تولید است، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین.فر، احمد مهرانفر، سمیرا حسن پور، سارا و نیكا فوقانی.اصل، خسرو احمدی، رضا بنفشه خواه، كیانوش گرامی، فرهاد بشارت، حسین توشه، نعیمه نظام.دوست، افشین سنگ.چاپ، آرش نوذری و... بازی خواهند داشت.

در خلاصه قصه این مجموعه تلویزیونی كه مضمونی طنز دارد، آمده: خانواده.ای پیش از زمان تحویل سال نو، تصمیم می.گیرند به تهران مهاجرت كنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشكلاتی مواجه می.شوند كه زمینه.ساز اتفاقاتی عجیب می.شود.



































شبکه دو سیما با دو سریال "بچه.ها نگاه می.کنند" و "نامه.های بالدار" تصویربرداری "بچه.ها نگاه می.کنند" به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند و تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان از اول بهمن در یک مجتمع مسکونی حوالی منطقه شیخ بهایی جنوبی آغاز شده و در حال حاضر به نیمه رسیده و داستان آن درباره اتفاقاتی است که در چند خانواده می.افتد و به بچه.ها آسیب می.رساند که در نهایت خانواده.ها به خاطر بچه.ها خودشان را اصلاح می.کنند.

بازیگرانی چون آتیلا پسیانی (در نقش خان بابا)، گوهر خیراندیش (عمه خانم)، سارا خوئینی ها (نیره)، رضا داودنژاد (امیر)، میرطاهر مظلومی (نادر)، سیامک صفری (رشید)، شبنم مقدمی (اعظم)، هدایت هاشمی (احسان)، علی صالحی(حمید)،علی مردانه(مسعود)، گلاره عباسی(شقایق)، سمیرا ذکایی(شیرین)، سپیده علایی(معصومه)، شیوا خسرومهر(اهدایی)، هاشم روحانی، بیژن پیشدادی، مرتضی اکبری، مهسا هاشمی، محمدحسان عارف، مبینا سادات آتشی، دینا جهانگیرنیا، امیرحسین عباس نژاد و ... در این سریال بازی دارند.


































"نامه.های بالدار" نیز به کارگردانی امیر فیضی و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی دیگر گزینه نوروزی این شبکه در کاشان تصویربرداری می.شود و داستان چند دوست است که نامه.های مرموزی به دست.شان می.رسد، آنها با همدلی و دوستی تلاش می.کنند راز این نامه.ها را پیدا کنند و در این مسیر برای آنها ماجراهای جذاب و شیرینی پیش می.آید. مجموعه "نامه.های بالدار" در 15 قسمت 30 دقیقه.ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما تهیه وتولید می.شود.

مجموعه "نامه.های بالدار" فضایی فانتزی و شاد دارد، قصه چند كودك در آن روایت می.شود كه شادی.های ایام عید آن.ها تحت الشعاع كار و گرفتاری پدر و مادرهایشان قرار می.گیرد. آنها با ارسال نامه.های بالدار به یك موقعیت خاص در عالم فانتزی می.رسند و در ایام نوروز به خوشی وشادی دعوت می.شوند، غافل از این.كه شخصیتی دیگر در این قصه سعی دارد ایام خوش و خرم این. كودكان را برهم بزند. بچه.ها با تلاش دستاوردهای فرهنگی و میراث گذشتگان خود را حفظ كرده و با اتحاد و پشتكار بر روزگار بد و ناخوشی.ها فایق می.آیند. در این مجموعه نصرالله رادش، محمود جعفری، احمدرضا اسعدی، فرهاد بشارتی، مریم اكبری، حامد كیازال، علیرضا مظفری به ایفای نقش.های اصلی می.پردازند.

در "نامه.های بالدار" که داستانی تخیلی را دستمایه كار خود قرار داده است، محمود جعفری در نقش مردی به جامانده از هزاران سال پیش دیده خواهد شد كه می.كوشد به یاری بچه.های قصه ما بشتابد. در مقابل او نصرالله رادش قرار دارد كه ایفاگر نقش مار خوش خط و خالی است كه همه توانش این است كه نگذارد بچه.ها در راهی كه پیش گرفته..اند موفق باشند ...




















تصاویری از بازیگران سریال "نامه.های بالدار" جهت پخش در ایام نوروز 90







شبکه سه سیما با دو سریال "چهار چرخ" و "رادر رو" "چهار چرخ" در 15قسمت 35 دقیقه.ای توسط محمدرضا فاضلی نوشته شده است و درباره مردی به نام ذبیح است که سال.ها آرزوی خرید یک ماشین را دارد، اما در زمانی که قصد خرید ماشین را دارد اتفاقات دیگری رخ می دهد.

در این سریال که به تهیه.کنندگی محمدرضا شجاعی می باشد، بازیگرانی همچون: حمید لولایی، مریم امیر جلالی، بهنوش بختیاری، محسن قاضی مرادی، شهرام قائدی، مجید یاسر، مصطفی طاری، اصغر سمسار زاده و… به ایفای نقش می پردازند. بخشی از کارگردانی سریال را اصغر نعیمی انجام داده ولی پس از مدتی کارگردانی به جواد مزدآبادی سپرده شد.


















سومین تجربه کارگردانی سریال.های نوروزی سعید آقاخانی نیز پس از "عید امسال" و "زن بابا" در "رادر رو" شکل می.گیرد. این سریال را نیز همچون دو کار قبلی آقاخانی "زن بابا" و "خوش.نشین.ها" مهران مهام و ایرج محمدی تهیه می.کنند. فیلمنامه "رادررو" را مصطفی کیایی نوشته و تصویربرداری آن هم در حال انجام است.


در این سریال از مهران غفوریان، مرجانه گلچین، حمید لیقوانی و امیر غفارمنش به عنوان بازیگرانی یاد شده است که حضورشان در این سریال 15 قسمتی قطعی شده است. تاکنون شایعات زیادی درباره سریال نوروزی شبکه سه سیما شنیده شده و همچنین این سریال بر اساس طرحی از سعید نعمت.الله، داستان راننده خطی است که در زندگی دچار مشکلات مالی است و در این حین قرار است برای دختران او خواستگار هم بیاید.
تاکنون تصاویری از این سریال منتشر نشده است!







شبکه تهران و سریال "موج و صخره" شبکه تهران سریال "موج و صخره" با نام قبلی "سفر، کیش مات" را به کارگردانی مجید صالحی در نظر گرفته است. تصویربرداری این سریال به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی از نیمه دی ماه در تهران آغاز شده و از 18 بهمن تا اواخر اسفند در جزیره کیش ادامه دارد. این سریال در ۱۵قسمت ۴۵ دقیقه.ای به مناسبت ایام نوروز در شبکه تهران بر روی آنتن می رود.

مجید صالحی، علی صادقی، نیما شاهرخ.شاهی، زیبا بروفه، الهام حمیدی، رضا ناجی، محمدرضا داوودنژاد، فرحناز منافی.ظاهر و حسن اسدی از بازیگران این کار هستند. سومین تجربه کارگردانی مجید صالحی پس از سریال "سه در چهار" و تله فیلم "میش" داستان زوج جوانی به نام صدف و چاووش را روایت می.کند که پس از مشکلات مختلف با یکدیگر ازدواج می.کنند، آنها تصمیم می.گیرند برای گذراندن ماه عسل به کیش سفر کنند و...

این سریال علاوه بر داشتن موقعیت.های کمدی سه نوع ازدواج مرسوم عصر حاضر (ازدواج اینترنتی/ ازدواج برای مهاجرت/ ازدواج کورکورانه) و مواجهه جوانان با ازدواج.های غلط را مورد نقد و تحلیل قرار می.دهد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: صدف و چاوش زوج جوانی هستند که پس از مشکلات عدیده با یکدیگر ازدواج می.کنند، آنها تصمیم می.گیرند برای گذراندن ماه عسل به کیش سفر کنند، در این میان به علت دیر رسیدن از هواپیما جا می.مانند، صدف تصمیم می.گیرد که با قطار بروند در ایستگاه قطار ساک چاووش را می.زند و …

پیش از این شنیده شده بود مهران مدیری نیز در میان کارگردان های نوروزی شبکه های سیما قرار است کار بسازداما اینگونه نشد و مدیری در نوروز 90 مجموعه ای را برای مخاطبانش در دست تهیه قرار نداده است.













































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن