تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري توزيع كننده خطرناك در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري آريا- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر مركز استان اعلام كرد : ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان طي يك عمليات منسجم پليس توانستند توزيع كنننده خطرناك محلات تبريز معروف به " محمد ژاپني " را دستگير كنند .
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، سرهنگ راستي در تشريح خبر فوق اعلام كرد : در پي تماس هاي متعدد از سوي منابع مردمي مبني بر توزيع گسترده مواد مخدر توسط شخص معلوم الحال در سطح محلات تبريز رسيدگي به موضوع در كار قرار گرفت .
وي گفت : با انجام تحقيقات اوليه صحت و سقم موضوع مشخص شد ونتيجه تحقيقات محلي حاكي از سلب آسايش اهالي و آلوده سازي محيط توسط نامبرده نمود .
سرهنگ راستي در ادامه گفت:پس از شناسايي هويت نامبرده با هماهنگي مقام قضايي و اخذ مجوزهاي لازم نامبرده به صورت غافلگيرانه در حين توزيع مواد مخدر دستگير شد .
اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازرسي بدني از وي مقداري مواد مخدر بسته بندي شده آماده فروش و آلات و ادوات استعمال كشف و ضبط گرديد .
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه گفت : متهم با تشكيل پرونده جهت رسيدگي تحويل مقامات قضايي گرديد .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن