تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816873724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فروش هفته سوم آبان /فيلم‌هاي اكران عيد فطر بيشترين مخاطب را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فروش هفته سوم آبان /فيلم‌هاي اكران عيد فطر بيشترين مخاطب را دارند
با گذشت 40 روز از اكران عيد فطر و پيوستن دو فيلم جديد به عرصه رقابت، فيلم‌هاي اكران عيد فطر همچنان بيشترين مخاطب روزانه را به خود اختصاص داده‌اند.
به گزارش خبرنگار مهر، "خواب زمستاني" دهمين فيلم سيامك شايقي با فيلمنامه‌اي از اصغر عبداللهي و شايقي، داستان زندگي مشترك سه خواهر و درگيري آنها با مشكلات روزمره و شخصي است. فاطمه معتمدآريا، آزيتا حاجيان، لادن مستوفي، پگاه آهنگراني، شاهرخ فروتنيان، كورش تهامي، فرشيد منافي و عمار تفتي بازيگران اين فيلم هستند.

"خواب زمستاني" از چهارشنبه اول آبان‌ماه اكران شده و پس از 17 روز نمايش در 8 سينما 000/400/18 تومان فروش كرده است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 9200 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 540 نفر بوده كه با احتساب تعداد سينماها، 67 نفر مخاطب روزانه در هر سينما براي "خواب زمستاني" ثبت مي‌شود.

سه زن

"محيا" سومين فيلم اكبر خواجويي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش ساخته شده است. فيلم داستان پسري جوان است كه دل در گرو دختري به نام محيا دارد و در رسيدن به عشق خود به مشكل مي‌خورد. شهاب حسيني، الهام حميدي، آزيتا حاجيان، برزو و انوشيروان ارجمند، مجيد سعيدي، صالح خواجويي و مريم بوباني از بازيگران اين فيلم هستند.

"محيا" از چهارشنبه 24 مهرماه در گروه سينمايي قدس اكران شد و پس از 23 روز نمايش در 9 سينما 000/700/96 تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 48350 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 2102 نفر بوده كه با احتساب تعداد سينماها، 233 نفر مخاطب روزانه در هر سينما براي "محيا" ثبت مي‌شود.

"آواز گنجشك‌ها" هفتمين فيلم مجيد مجيدي بر اساس فيلمنامه‌اي از مجيدي و مهران كاشاني است. فيلم داستان كريم كارگر مزرعه شترمرغ است كه به دلايلي اخراج مي‌شود و براي يافتن كاري ديگر به تهران مي‌رود، اما در اين كلانشهر با مسائلي عجيب و غريب مواجه مي‌شود. رضا ناجي، كامران دهقان، حامد آغازي، پويا صالحي، محمدرضا شيخي، شبنم اخلاقي و نشاط نظري بازيگران فيلم هستند.

"آواز گنجشك‌ها" از چهارشنبه دهم مهر در گروه سينمايي استقلال اكران شد و پس از 37 روز نمايش در 11 سينما 000/100/225 تومان فروش كرد. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 112550 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 3041 نفر بوده كه با احتساب تعداد سينماها، 276 نفر مخاطب روزانه در هر سينما براي "آواز ..." ثبت مي‌شود.

"كنعان" سومين فيلم ماني حقيقي بر اساس فيلمنامه‌اي از حقيقي و اصغر فرهادي است.فيلم داستان زوج مينا و مرتضي است كه تصميم گرفته‌اند پس از 10 سال از هم جدا شوند. آنها مي‌خواهند طلاقشان را رسمي كنند، اما بازگشت ناگهاني آذر خواهر مينا شرايط را تغيير مي دهد. محمدرضا فروتن، ترانه عليدوستي، افسانه بايگان و بهرام رادان بازيگران اصلي فيلم هستند كه به تهيه‌كنندگي مصطفي شايسته ساخته شده است.

"كنعان" از چهارشنبه دهم مهر در گروه سينمايي آزادي اكران شد و پس از 37 روز نمايش در 16 سينما 000/600/368 تومان فروش كرد. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 184300 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 4981 نفر بوده كه با احتساب تعداد سينماها، 311 نفر مخاطب روزانه در هر سينما براي "كنعان" ثبت مي‌شود.

"سه زن" دومين فيلم منيژه حكمت بر اساس فيلمنامه‌اي از نغمه ثميني است. فيلم روايتگر قصه سه نسل از زنان جامعه است كه يكديگر را گم كرده‌‌ و در جستجو براي يافتن پيوندهاي گمشده يكديگر را بازمي‌يابند. نيكي كريمي، مريم بوباني، پگاه آهنگراني، رضا كيانيان، بابك حميديان، صابر ابر، آتيلا و ستاره پسياني از بازيگران اين فيلم هستند.

"سه زن" از چهارشنبه دهم مهر در گروه سينمايي عصر جديد اكران شد و پس از 37 روز نمايش در 11 سينما 000/600/200 تومان فروش كرد. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 100300 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 2710 نفر بوده كه با احتساب تعداد سينماها، 246 نفر مخاطب روزانه در هر سينما براي "سه زن" ثبت مي‌شود.

"دعوت" يازدهمين فيلم ابراهيم حاتمي‌كيا بر اساس فيلمنامه‌اي از چيستا يثربي است. فيلم روايتي اپيزوديك از واكنش زوج‌هاي مختلف در مواجهه با سقط جنين است. محمدرضا فروتن، مهناز افشار، كتايون رياحي، مريلا زارعي، گوهر خيرانديش، ثريا قاسمي، رضا بابك، سيامك انصاري، فرهاد قائميان، سحر جعفري جوزاني، آناهيتا نعمتي، نگار فروزنده، سارا خوئيني‌ها و محمدرضا شريفي‌نيا بازيگران فيلم هستند.

اين فيلم از چهارشنبه سوم مهر در گروه سينمايي آفريقا با يك سينما آغاز كرد كه از دهم مهر سينماهاي ديگر هم به آن اضافه شد. "دعوت" پس از 37 روز نمايش در 16 سينما 000/700/713 تومان فروش داشت. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 356850 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 9644 نفر بوده كه با احتساب تعداد سينماها، 602 نفر مخاطب روزانه در هر سينما براي "دعوت" ثبت مي‌شود.

كنعان

"پسران پرواز" ساخته توني بيل محصول سال 2006 است. اين فيلم داستاني واقعي از اتفاقات جنگ جهاني دوم را به تصوير مي‌كشد و داستان آن درباره يكي از خلبانان آمريكايي است كه براي خدمت به فرانسه مي‌رود و براي اولين بار در جنگ‌هاي هوايي شركت مي‌كند. جنگ‌هايي كه تا قبل از آن هيچكس تجربه حضور در آن را نداشته است.

جيمز فرانكو، اسكات هازل، مك مكدانلد، فيليپ وينچستر، ژان رنو و مارتين هندرسن از بازيگران فيلم هستند. اين فيلم از يكشنبه 19 آبان در يك سانس با صداي اصلي و زيرنويس فارسي اكران شده و پس از يك روز نمايش 000/30 تومان فروش كرده است.

قرار بود اين فيلم از عيد فطر اكران شود كه به دليل تعدد فيلم‌هاي ايراني آماده اكران و حمايت از سينماي داخلي، اكران فيلم‌هاي خارجي به مدت دو تا سه هفته به تعويق افتاد.
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن