تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه اقتصادي‌
خدمات جديد بانك قرض‌الحسنه مهر ايران ‌

مديرعامل بانك قرض‌الحسنه مهر ايران از آغاز ارائه خدمات حساب جاري حداكثر تا بيست و دوم آذر (سالروز تاسيس بانك) در شعب آن در سراسر كشور خبر داد.‌

غلامرضا مصطفي‌پور به واحد مركزي خبر گفت: جذب سپرده‌هاي قرض‌الحسنه در بانك قرض‌الحسنه مهر ايران بيش از هفتصد ميليارد ريال خواهد بود.

وي افزود: تاكنون چهارصد ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه براي تامين هزينه‌هاي ازدواج، جهيزيه، تعمير و تهيه مسكن، تامين هزينه‌هاي درمان و نقدينگي برخي واحدهاي توليدي و خدماتي كارآفرين پرداخت شده است.

مديرعامل نخستين بانك تخصصي قرض‌الحسنه تسهيلات اين بانك را در چارچوب بانكداري بدون ربا و محدود به حساب‌هاي قرض‌الحسنه دانست و گفت: 95 درصد شعب اين بانك يكپارچه و به صورت لحظه‌اي با يكديگر متصل هستند.

افزايش سرمايه بانك توسعه صادرات

مشاور مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران، با اشاره به محقق شدن افزايش سهم صادرات غيرنفتي از كل صادرات كشور در برنامه چهارم توسعه گفت: افزايش سرمايه بانك توسعه صادرات منابع كافي و ارزان براي جهش دوم صادراتي را فراهم مي‌كند.‌

به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، داود بنايي در ادامه با يادآوري سخنان رئيس جمهور در روز ملي صادرات و افزايش 5 ميلياردي سرمايه بانك توسعه صادرات ايران در بودجه سال 1388 تصريح كرد: افزايش سرمايه اين بانك موجب افزايش قدرت تامين مالي و تامين سرمايه در گردش واحدهاي صادراتي در زمان بسيار كوتاه‌تري مي‌شود.

بنايي تاكيد كرد: بانك توسعه صادرات ايران با تصويب دولت محترم در صورت افزايش سرمايه در نظر دارد تسهيلات ارزان‌تري را با نرخ‌هاي ترجيحي به صادركنندگان اختصاص دهد.

الزام نمايندگان بيمه به درج كد و نام نماينده در تابلوها

نمايندگان شركت‌هاي بيمه‌اي مكلف شده‌اند كد و نام نماينده و نام شركت بيمه طرف قرارداد خود را در تابلو ، سربرگ و آگهي خود درج نمايند.

به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي ايران شوراي عالي بيمه با تصويب اين موضوع در قالب آيين‌نامه تنظيم امور نمايندگي، اعلام كرده كه نام شركت بيمه بايد با حروف درشت‌تر از نام و كد نماينده درج شود.

براساس اين گزارش نمايندگان شركت‌هاي بيمه‌اي مكلف شده‌اند اطلاعات لازم درباره بيمه‌نامه درخواست شده از جمله نرخ و شرايط، استثنائات، تعهدات بيمه‌گر و وظايف بيمه‌گذار را با رعايت بخشنامه و دستورالعمل‌هاي مربوط به متقاضيان بيمه اعلام نمايند.

همچنين اين نمايندگان براي تأمين و تضمين حقوق و مطالبات بيمه‌گذاران، بيمه‌شدگان، ساير اشخاص ذي‌نفع و شركت بيمه تضمين لازم را نزد شركت بيمه طرف قرارداد توديع مي‌نمايند. بديهي است كه نوع، مدت و ميزان تضمين مذكور در اين ماده متناسب با حجم فعاليت هر نماينده حقيقي يا حقوقي و شكل حقوقي ثبت آن به تشخيص شركت بيمه طرف قرارداد تعيين خواهد شد.‌

رشد انتقال وجه اينترنتي

در نيمه اول امسال، انتقال وجه اينترنتي در بانك ملي از طريق سامانه سبا به نسبت نيمه دوم سال 86، رشد 421 درصدي از نظر مبلغ را تجربه كرد.‌

به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، مشتريان بانك ملي كه به عضويت سيستم بانكداري اينترنتي (سبا) درآمده‌اند، در مدت مذكور بالغ بر پنج تريليون و 110 ميليارد و 645 ميليون ريال، انتقال وجه اينترنتي داشته‌اند و اين در حالي است كه در نيمه دوم سال 86، اين رقم حدود 981 ميليارد ريال بود.

از نظر تعداد تراكنش‌هاي انتقال وجه اينترنتي نيز، رشد 293 درصدي در شش ماهه اول امسال در مقايسه با نيمه دوم سال گذشته حاصل شده است.

در شش ماهه دوم سال 86، 111 هزار و 473 مورد انتقال وجه اينترنتي انجام شد، در حالي كه در نيمه اول امسال،‌ اين رقم به 438 هزار و 472 مورد رسيد.صرفه‌جويي در وقت و انرژي و انجام امور بانكي مختلف در منزل يا محل كار - از طريق اينترنت - مهمترين ويژگي خدمت جديد بانك ملي است.




 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن