تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کشف بيش از 314 هزار عدد محصولات ضد فرهنگي در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان اصفهان از کشف بيش از 314 هزار عدد محصولات ضد فرهنگي در اصفهان طي 10 ماه گذشته خبر داد .
به گزارش آريا، سردار "حسن کرمي " فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : به منظور حفظ صيانت جامعه و ارتقا امنيت اجتماعي و اخلاقي و همچنين مقابله و مبارزه با تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمنان ، واحدهاي صنفي عرضه محصولات فرهنگي سطح شهر طي 10 ماه اخير به صورت منظم توسط پليس امنيت اين فرماندهي مورد بازديد قرار گرفتند .
وي افزود : در نتيجه اين بازديد ها تعداد 293 هزار و 428 حلقه سي دي ، دي وي دي و انيميشن غير مجاز و 16 هزار و 30 قطعه پوستر غير مجاز توسط ماموران کشف و ضبط شد .
اين مقام مسئول تصريح کرد : در اين رابطه تعداد 102 واحد صنفي متخلف نيز که اقدام به تهيه و توزيع محصولات ضد فرهنگي مي کردند پلمپ شدند .
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه در مجموع تعداد 314 هزار و 554 عدد انواع محصولات ضد فرهنگي در اين عمليات ها کشف و سه باند عرضه اين محصولات متلاشي شده است خطاب به خانواده ها توصيه کرد : نحوه گذراندن اوقات فراغت فرزندان از مسائل مهمي است که بايد در الويت توجه والدين قرار گيرد اگرخانواده ها بتوانند برنامه ريزي مناسبي براي اوقات فراغت جوانان داشته باشند قطعا آنان را از آسيب ها بسياري دور خواهند کرد .
اين مقام انتظامي ريشه بسياري از ناهنجاري هاي موجود در جامعه را مشكلات فرهنگي و تهاجم فرهنگي دشمنان برشمرد و گفت : امروزه غرب با اشاعه فرهنگ و انديشه هاي مادي و نمايش جذاب مظاهر دنياي صنعتي ،تلاش مي کند فرهنگ ساير کشورها را تحت تاثير قرار دهد و از اين طريق به اهداف شومشان برسند .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ، سردار " کرمي "با بيان اينکه دشمنان اسلام سعي دارند باورها ، اعتقادات و ارزشهاي تمامي کشورها را دستخوش دگرگوني و نابساماني کنند و القائات به ظاهر دموکراتيک را جايگزين آن کنند افزود : امروزه سلطه طلبان زياده خواه ، کارآمد ترين ، ساده ترين ، موثر ترين و کم هزينه ترين راه نفوذ را مکانيسم تاثير گذاري فرهنگي مي دانند و از طروق مختلف نظير ترويج شيطان پرستي ، تجهيزات ماهواره ايي ، سي دي ها و تصاوير غير اخلاقي و ... سعي دارند فرهنگ منحط غربي را در جوامع ديگر ترويج کنند لذا لازم است خانواده ها نهايت دقت و توجه را به اين امر داشته باشند تا با نظارت و کنترل حساب شده از آسيب پذيري جوانان و نوجوانان پيشگيري کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن